Géén boekingskosten
ArubaArubaPalm BeachHotels Palm BeachHotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino

Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino

ArubaArubaPalm Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 114 reviews

• Sportfaciliteiten

122 Reviews over Holiday Inn Aruba Resort & Casino

• 9Liz Jansen08-07-2019

Heerlijk genieten

Heerlijke grote kamer met twee tweepersoonsbedden. We zaten in het achterste gebouw met uitzicht op strand en zee. Er was een rustiger zwembad naast dit gebouw los van de zwembaden van het hoofdgebouw. Maar je zit letterlijk op strand dus beide opties zijn perfect. Er zijn heel veel heerlijke restaurants op loopafstand en door de ruime koelkast in onze kamer konden we af en toe ook gewoon lekker lunchen op ons eigen balkon de kamers waren naast ruim ook perfect schoon en de bedden lagen heerlijk . We vonden het een heerlijk verblijf!

• 8P. N. Mirrer11-12-2018

Leuke vakantiebestemming

Prima hotel, prachtig strand en leuke interssante eilandrondrit

• 9Linda13-11-2018

Fantastich

Prachtig hotel, mooie ligging direct aan het strand. Goede service, dit hotel kent geen minpuntjes.

• 4Chandra02-11-2018

Matig

Zwaar teleurgesteld in de kamer. Geen prettige geur in de kamer. Oud vies tapijt. Schuifdeur gammel verf eraf en schuift waardeloos. Zwaar overpriced voor dit.

• 5T. Doze19-10-2018

Nooit meer

Vergane glorie. Gangen bij de kamers erg muf, stank. Mooie ligging aan strand. Jammer dat je voor leuke plek op strand minimaal 20 dollar moet bijbetalen. Viel mij allemaal erg tegen.

• 9Paul van Huet08-08-2018

Fantastisch en geweldig

was geweldig ,kinderen vonden het ook leuk, genoeg te doen op palmbeach, Was gezellig druk op aruba ,prachtig eiland, 1 min puntje schreeuwende amerikanen. Ontbijt was zeeer luxe en uitgebreid dit moet je zeker erbij nemen. Leuke kleine stadjes waar je kan winkelen en eten , wel veel juwelierswinkeltjes maar erg gezellig. tripjes zijn in duikboot geweest en jeepsafari was ook mooie belevenis. met de jeepsafari zie je hoe mooi aruba is.

• 10Astrid Blaauw29-10-2017

Thuis komen

Ik was zo blij om weer bij jullie te komen. Gelijk bij het inchecken werd er een andere kamer geregeld omdat ik met een rollator loop. Een kamer waarbij alles dichtbij was. Mijn weerzien met Humberto, John en Tico was als vanouds. Vol vreugde en blijdschap van beiden kanten. Ik kan niet wachten tot de volgende keer!!!

• 8R.H.K.07-08-2017

Geweldig verblijf

Mooi strand, maar wel weinig ligbedden

• 2Charline17-05-2017

Dit nooit meer

Vieze kamers, slechte service. Iedereen is onaardig en super langzaam. Het interesseert ze allemaal niks. We hadden een kamer met oceaan vieuw en keken uit op een dak van een restaurant. Lang verhaal kort, vier dagen lang moesten we ons elke dag melden voor een nieuwe kamer en elke keer beloofde ze ons een andere kamer. Nou nooit meer iets gehoord. Ik heb twee weken lang de zelfde haren van de vorige vakantieganger in de badkamervloer gehad.

• 8Otto09-05-2017

Goed maar met nadelen

Mooie ligging en vriendelijk personeel. Ruime kamers (wel wat gehorig), schoon en goede voorzieningen. Hotel is wel wat verouderd maar goed onderhouden. Er zijn te weinig parasols dus daar moet je de middag van te voren voor in de rij staan (reserveren). Beetje jammer, want goedkoop is het hotel zeker niet. Maar de nabijgelegen hotels zijn nog duurder. Ontbijt is Amerikaans, dus worst, aardappels, spek, omelet etc. Niks voor een 'gemiddelde' Nederlander maar daar betaal je dus wel een zeer forse prijs voor. Misschien beter ergens anders ontbijten. Ook omdat de akoestiek in de ontbijtruimte bar en boos is. A la carte restaurant op het strand(!) is goed maar, ook weer, behoorlijk aan de prijs.

Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar