Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°25°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Aruba Resort & Casino voor je op een rij gezet:

121 reviews over Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino in het Nederlands

Leuke vakantiebestemming

P. N. Mirrer,
11-12-2018

Prima hotel, prachtig strand en leuke interssante eilandrondrit

Gereisd met partner in november 2018

Fantastich

Linda,
13-11-2018

Prachtig hotel, mooie ligging direct aan het strand.

Goede service, dit hotel kent geen minpuntjes.

Gereisd met partner in december 2017

Matig

Chandra,
2-11-2018

Zwaar teleurgesteld in de kamer. Geen prettige geur in de kamer. Oud vies tapijt. Schuifdeur gammel verf eraf en schuift waardeloos. Zwaar overpriced voor dit.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Nooit meer

T. Doze,
19-10-2018

Vergane glorie. Gangen bij de kamers erg muf, stank. Mooie ligging aan strand. Jammer dat je voor leuke plek op strand minimaal 20 dollar moet bijbetalen. Viel mij allemaal erg tegen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch en geweldig

Paul van Huet,
8-8-2018

was geweldig ,kinderen vonden het ook leuk, genoeg te doen op palmbeach, Was gezellig druk op aruba ,prachtig eiland, 1 min puntje schreeuwende amerikanen. Ontbijt was zeeer luxe en uitgebreid dit moet je zeker erbij nemen. Leuke kleine stadjes waar je kan winkelen en eten , wel veel juwelierswinkeltjes maar erg gezellig. tripjes zijn in duikboot geweest en jeepsafari was ook mooie belevenis. met de jeepsafari zie je hoe mooi aruba is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Thuis komen

Astrid Blaauw,
29-10-2017

Ik was zo blij om weer bij jullie te komen. Gelijk bij het inchecken werd er een andere kamer geregeld omdat ik met een rollator loop. Een kamer waarbij alles dichtbij was. Mijn weerzien met Humberto, John en Tico was als vanouds. Vol vreugde en blijdschap van beiden kanten. Ik kan niet wachten tot de volgende keer!!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Geweldig verblijf

R.H.K.,
7-8-2017

Mooi strand, maar wel weinig ligbedden

Gereisd met partner in juni 2017

Dit nooit meer

Charline,
17-5-2017

Vieze kamers, slechte service. Iedereen is onaardig en super langzaam. Het interesseert ze allemaal niks. We hadden een kamer met oceaan vieuw en keken uit op een dak van een restaurant. Lang verhaal kort, vier dagen lang moesten we ons elke dag melden voor een nieuwe kamer en elke keer beloofde ze ons een andere kamer. Nou nooit meer iets gehoord. Ik heb twee weken lang de zelfde haren van de vorige vakantieganger in de badkamervloer gehad.

Gereisd met partner in januari 2017

Goed maar met nadelen

Otto,
9-5-2017

Mooie ligging en vriendelijk personeel. Ruime kamers (wel wat gehorig), schoon en goede voorzieningen.

Hotel is wel wat verouderd maar goed onderhouden. Er zijn te weinig parasols dus daar moet je de middag van te voren voor in de rij staan (reserveren). Beetje jammer, want goedkoop is het hotel zeker niet. Maar de nabijgelegen hotels zijn nog duurder. Ontbijt is Amerikaans, dus worst, aardappels, spek, omelet etc. Niks voor een 'gemiddelde' Nederlander maar daar betaal je dus wel een zeer forse prijs voor. Misschien beter ergens anders ontbijten. Ook omdat de akoestiek in de ontbijtruimte bar en boos is. A la carte restaurant op het strand(!) is goed maar, ook weer, behoorlijk aan de prijs.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie plek voor 6 dagen

Familie Vriend
29-5-2016

Wij hadden een familiekamer geboekt en dan is het altijd afwachten wat ze daar onder verstaan. In dit geval een gewone hotelkamer met 2 twijfelaar bedden. Het vroeg wat aanpassing, met 2 kinderen van 9 en 12, maar wie hotelkamers zijn alleen om de slapen en dat ging prima. Er was ook een klein model koelkast aanwezig. Zwembad was prima en je kon zo overlopen naar de zee. Drankje zijn op het complex prijzig (13,- dollar voor 2 plastic glazen bier van "eigen merk") er is een supermarkt bij Playa Linda die is altijd open en bood alles wat wij nodig hadden. Ontbeten hebben wij bij Moomba 13 dolar pp voor uitgebreid ontbijtbuffet. Kinderen onder 12 jaar voor halve prijs

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.