Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino

Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casinosterstersterster

7.1Goed

Aruba, Aruba, Palm Beach

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Aruba Resort & Casino voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

122 reviews over Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino

• 9Liz Jansen08-07-2019

Heerlijk genieten

Heerlijke grote kamer met twee tweepersoonsbedden. We zaten in het achterste gebouw met uitzicht op strand en zee. Er was een rustiger zwembad naast dit gebouw los van de zwembaden van het hoofdgebouw. Maar je zit letterlijk op strand dus beide opties zijn perfect. Er zijn heel veel heerlijke restaurants op loopafstand en door de ruime koelkast in onze kamer konden we af en toe ook gewoon lekker lunchen op ons eigen balkon de kamers waren naast ruim ook perfect schoon en de bedden lagen heerlijk . We vonden het een heerlijk verblijf!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8P. N. Mirrer11-12-2018

Leuke vakantiebestemming

Prima hotel, prachtig strand en leuke interssante eilandrondrit

Gereisd met partner in november 2018

• 9Linda13-11-2018

Fantastich

Prachtig hotel, mooie ligging direct aan het strand. Goede service, dit hotel kent geen minpuntjes.

Gereisd met partner in december 2017

• 4Chandra02-11-2018

Matig

Zwaar teleurgesteld in de kamer. Geen prettige geur in de kamer. Oud vies tapijt. Schuifdeur gammel verf eraf en schuift waardeloos. Zwaar overpriced voor dit.

Alleen gereisd in november 2018

• 5T. Doze19-10-2018

Nooit meer

Vergane glorie. Gangen bij de kamers erg muf, stank. Mooie ligging aan strand. Jammer dat je voor leuke plek op strand minimaal 20 dollar moet bijbetalen. Viel mij allemaal erg tegen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Paul van Huet08-08-2018

Fantastisch en geweldig

was geweldig ,kinderen vonden het ook leuk, genoeg te doen op palmbeach, Was gezellig druk op aruba ,prachtig eiland, 1 min puntje schreeuwende amerikanen. Ontbijt was zeeer luxe en uitgebreid dit moet je zeker erbij nemen. Leuke kleine stadjes waar je kan winkelen en eten , wel veel juwelierswinkeltjes maar erg gezellig. tripjes zijn in duikboot geweest en jeepsafari was ook mooie belevenis. met de jeepsafari zie je hoe mooi aruba is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2017
    10Astrid Blaauw29-10-2017

Thuis komen

Ik was zo blij om weer bij jullie te komen. Gelijk bij het inchecken werd er een andere kamer geregeld omdat ik met een rollator loop. Een kamer waarbij alles dichtbij was. Mijn weerzien met Humberto, John en Tico was als vanouds. Vol vreugde en blijdschap van beiden kanten. Ik kan niet wachten tot de volgende keer!!!

Alleen gereisd in oktober 2017

• 8R.H.K.07-08-2017

Geweldig verblijf

Mooi strand, maar wel weinig ligbedden

Gereisd met partner in juni 2017

• 2Charline17-05-2017

Dit nooit meer

Vieze kamers, slechte service. Iedereen is onaardig en super langzaam. Het interesseert ze allemaal niks. We hadden een kamer met oceaan vieuw en keken uit op een dak van een restaurant. Lang verhaal kort, vier dagen lang moesten we ons elke dag melden voor een nieuwe kamer en elke keer beloofde ze ons een andere kamer. Nou nooit meer iets gehoord. Ik heb twee weken lang de zelfde haren van de vorige vakantieganger in de badkamervloer gehad.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Otto09-05-2017

Goed maar met nadelen

Mooie ligging en vriendelijk personeel. Ruime kamers (wel wat gehorig), schoon en goede voorzieningen. Hotel is wel wat verouderd maar goed onderhouden. Er zijn te weinig parasols dus daar moet je de middag van te voren voor in de rij staan (reserveren). Beetje jammer, want goedkoop is het hotel zeker niet. Maar de nabijgelegen hotels zijn nog duurder. Ontbijt is Amerikaans, dus worst, aardappels, spek, omelet etc. Niks voor een 'gemiddelde' Nederlander maar daar betaal je dus wel een zeer forse prijs voor. Misschien beter ergens anders ontbijten. Ook omdat de akoestiek in de ontbijtruimte bar en boos is. A la carte restaurant op het strand(!) is goed maar, ook weer, behoorlijk aan de prijs.

Gereisd met partner in mei 2017

4 tips over Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino

• Tom Herlaar, 03-12-2013

Het verblijf op Aruba is per definitie duur. Een ontbijtje in het hotel kost je al snel tussen de 12,00 en 18,00 US dollar. Huur een auto en rij naar de plaatselijke Jumbo. Een enorme nieuwe supermarkt met alle vertrouwde Nederlandse producten. Stel je eigen ontbijtje samen, want je hotelkamer beschikt over een ruime koelkast en een iets kleiner vriesvak. Het eten in het hotel is minder. Ga naar Mamboo Beach naast het hotel op het strand. Je kunt er ontbijten, lunchen en heel lekker dineren.

• Astrid, 05-10-2011

In de maand Juli is het laagseizoen op Aruba, dus de drukte valt erg mee. Restaurant tip: Gianni's Ristorante op de boulevard van Palm Beach, fijne gerechten. Voor het eten van pizza's is een apart restaurant aanwezig.

• Ellen Hofhuis, 17-01-2014

Je hebt drie verschillende torens. Vraag naar de Aruba of de Bonaire toren. De Curacao toren ligt namelijk wat afgelegen en er zaten veel Zuid-Amerikanen in met jonge kinderen.

1 vraag over Hotel Holiday Inn Aruba Resort & Casino

• ellen, 11-01-2010

betalen met rabopas

Hallo we willen graag naar aruba bij dit hotel. Weet iemand of je er gewoon met je rabopas kan betalen? En in geldautomaten er dollar uit kunt halen? Vriendelijk bedankt!

richardhollander, 13-12-2012

ja dit kan ;)

Suzanne_Suce, 10-05-2011

Je kan inderdaad met je gewone pinpas geld uit de muur halen. Er staat bij het casino (in het hotel) een geldautomaat waar je dollars kan uithalen. Wij hebben ook Rabobank en dat ging prima!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenCaribisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats