Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

8.7Fantastisch

Aruba, Aruba, Palm Beach

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

31 reviews over Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

• 9Fenny09-12-2006

Superhotel! Mooie kamers, mooie zwembaden en tuinen, restaurant, alles geweldig. Het strand lijkt heel druk, maar is als je je eigen palapa (rieten schaduwding) hebt toch prima en lekker rustig. Palapa's kunnen dag tevoren gereserveerd worden vanaf 16.00 uur bij de 'towel-hut', je hoeft dus niet meer vroeg op te staan zoals vorige schrijver nog moest. Wij vonden het geweldig, echt perfect strandhotel. De koningin had 2 weken ervoor ook in het hotel gelogeerd. We willen zeker terug.

Gereisd in december 2006

• 10Martin22-10-2006

Mooiste hotel/resort op het eiland, (Hyatt is verouderd, maar wordt nu volledig gerenoveerd) Prachtige tuin en super strand, vlak bij de pier waar je heel lekker en gezellig kan eten (mexicaans) en borrelen (ned. eigenaars). Je moet wel vroeg opstaan (uiterlijk 8.00 uur) voor een goede plek met schaduw aan het zwembad. Nieuw fitness centrum werd in september geopend, welk ook meteen het grootste van het eiland is geworden. Tijdens ons verblijf genoeg kinderen om mee te spelen in het prachtige zwembad voor onze dochter. Prima service, je voelt je echt een filmster. Tip: Boek via internet voor een gunstige prijs want 5 sterren heeft zijn prijs.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 9Frits17-10-2006

In 1993+2006 weer geweest. Nog steeds even goed als destijds! Beste kamers zitten in de Mail Tower (Aruba Tower.) Superschoon, top-locatie, mooie kamers, leuke winkeltjes. Gaan in 2007 weer 3wk!

1 negatief puntje: om een strandparasol (op tijd!) te reserveren moet je helaas heel vroeg je bed uit... daarvoor moet je in de rij bij het handdoeken huisje. Wordt keurig bjgehouden en valt dus ook niet mee te sjoemelen:) Vroege vogels hebben dus n top-plek opt strand..

Gereisd in oktober 2006

• 9Ingrid10-06-2006

Voor het werk dit hotel bezocht en het is een absolute aanrader. Veel faciliteiten, vriendelijk personeel, ook voor kinderen wordt er vanalles georganiseerd. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Ruim opgezet complex met veel mogelijkheden.

Gereisd in juni 2006

• 10Ad & Hannelore19-05-2006

zijn net 1 week terug na 2 weken the radisson alles was werkelijk fantastisch van de ochtend tot de nacht op en aan het strand echt een geweldige service en bediening van iedereen.Goed eten en drinken van ontbijt ,lunch ,en dinner geen enkele terleurstelling gehad. Elke dag was een other day in paradise.Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd in mei 2006

• 9Jort11-05-2006

Wij zijn er in november 2005 met 6 personen geweest en iedereen vond het helemaal super en gaan zeker nog een keer terug. Radison is helemaal top !!!!!

Gereisd in mei 2006

• 5Daantje10-04-2006

Absoluut zijn prijs niet waard. Ligging aan strand, mooi verzorgd. Sommige strandbedden versleten. Hotel veel te duur in vergelijking met Hyatt, Marriott en zelfs Holiday Inn. Oppassen wanneer je cash betaald hebt, dit vind je (soms) terug op je eindrekening, dus alle rekeningen goed bijhouden, zelfs aan het strand. Pay TV werkte niet. Uitzicht op strand was minimaal, uitzicht op dak, werken aan nieuw gebouw. SPA service (pedicure/manicure) is de slechtste dat ik al ooit gedaan heb. Eten ok, maar altijd hetzelfde, dus na een paar dagen beu. Minibar dranken soms vervallen. Mooie tuin, maar in het algemeen niet tevreden met mijn keuze van hotel.

Gereisd met partner in april 2006

• 0Ton07-05-2005

Heb per email enkele specifieke vragen gesteld en krijg pas na 2 dagen bericht: "zie onze website"....Maar daar zijn de antwoorden niet te vinden. Nee, na (nu al)zoveel gemakzucht en gebrek aan service moesten we dit resort maar aan ons voorbij laten gaan. Dat zijn we beter gewend bij de andere 5* hotels. Dag Radisson!

Gereisd in mei 2005

• 8angelique17-04-2005

een schitterende ligging aan het hagelwitte zandstrand van palm beach. hele mooie, aangelegde, tropische tuin en mega-groot zwembad. wij hadden een kamer met 2 aparte bedden dat was jammer, maar verder is de service prima, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, goed restaurant en relaxte sfeer. aan het strand is het gezellig met watersportmogelijkheden voor de deur en eigen strandbedden met handdoekenservice van het hotel zijn inbegrepen tijdens het verblijf. echt een aanrader voor honymooners.

Gereisd in april 2005

• 9nathalie23-03-2005

Een prima hotel met een mooi aangelegde tuin. Aan het strand gelegen , alles aanwezig casino bar etc . Mooie kamers met 2 grote bedden , kan me niet voorstellen als je dit geen goed hotel kan vinden , Heb zelf beroepshalve in dit hotel gelogeerd en het geinspecteerd.

Gereisd in maart 2005

Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino info