Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

8.7Fantastisch

Aruba, Aruba, Palm Beach

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

31 reviews over Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

• 9teun16-04-2009

Uitstekend hotel

we zijn hier 8 dagen geweest en een uitstekende indruk, het was niet superduk maar we kregen alle aandacht van het personeel dat we wilden.

We zullen hier absoluut nogmaals naar toe gaan in de toekomst! Een aanrader.

Gereisd met partner in april 2009

• 8Lia16-08-2008

goed hotel,kamers aan de kleine kant

Net terug van 12 dagen Aruba. Prima hotel, maar personeel was absoluut niet vriendelijk, wij zijn het anders gewend in een 5* hotel. Hebben iedere avond gegeten in restaurants in de buurt. Keuze genoeg.Strand en zwembad plaats genoeg.Verder is het een prima eiland, als je van watersport houdt. Het eiland zelf heb je in 2 dagen bekeken.Toch een fijne en relaxte vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Ger01-08-2008

Tsja................voor de Ami's

In 2006 hier geweest. vervolgens onlangs nog eens wezen kijken. Wat me het meest stoort is, dat je niet alleen aan het strand moet reserveren, maar inmiddels ook aan het zwembad. Nee, dan beter naar Renaissance Oranjestad !

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Wilma15-07-2008

Wij zijn hier in juni 2007 geweest, geweldig strand! Wel een dag van tevoren een palapa(zo heet 't geloof ik..) reserveren. Kamers goed, service ok, eten was redelijk goed (na een week waren wij er wel op uitgegeten..)en de ligging is ook prima. Wel aardig veel Amerikanen hoor, maar dat is ook wel weer grappig. Ze zijn nogal schreeuwerig en het lijkt wel of ze stuk voor stuk bij de plastisch chirurg wegkomen. Een prima hotel met een erg mooi strand!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Rosanne16-10-2007

Wij zijn hier in augustus geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. Kamers waren netjes en schoon. Eten vonden wij matig, zijn meestal buiten de deur wezen eten. Strand is geweldig! Je moet wel een pallapa reserveren want als je tegen de middag aankomt heb je geen plek meer. Personeel niet echt behulpzaam, zijn meer gericht op de Amerikanen. Casino is wel heel erg gezellig! Al met al hebben wij het hier ontzettend naar ons zin gehad, en komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9rian en familie11-10-2007

wij zijn in mei 2007 geweest super mooi strand, vriendelijk personeel, mooie tuin met papegaaien, al bij al een aanrader.wij hebben 3 kinderen en ook zij hebben zich prima vermaakt. wij gaan in mei weer om daar te trouwen gaan dan met 20 man en hebben gekozen voor het radisson.

Gereisd in oktober 2007

• 10Renske08-10-2007

Prima hotel, zeker het leukste hotel bij Palm Beach heb de andere hotels ook gezien en het strand bij het Radisson is absoluut het mooist.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Kees de Vries15-09-2007

Twee keer geweest (2004, 2007), de laatste keer verbleven we in een Bonaire Suite, via radisson.com geboekt. Prima kamer, met aparte zitkamer, met vol uitzicht op het prachtige strand. Keurig onderhouden, met traploos regelbaar bed (zacht naar hard vv.). Erg fijn strand met palapa's, en in twee tellen loop je het zwembad of strandbar in. We zijn in mei geweest, niet te druk (2/3 vol schatten we). Late check-out (6pm) geen probleem, geen extra charge). Lobby met papegaaien, erg grappig, je kunt met ze op de foto. Uitstekend grill restaurant en daarnaast "gewoon" buffet restaurant. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met familie in september 2007

• 9Brechtje06-08-2007

Voor 3e hier, is en blijft SUPERHOTEL! Hotel top, goed onderhouden, wij zitten altijd in de Main Building:het Aruba gebouw, hier zijn de kamers groter dan in Bonaire of Curacao gebouw. 3 zwembaden zijn altijd schoon, tuinen mooi, kamers zijn superschoon, prima housekeeping, personeel supervriendelijk en behulpzaam. Het strand is een sprookje.. (onbeperkte handdoekenservice) mooiste/ruimste/schoonste v Palm beach, wel vrijwel alleen Amerikanen. Dit jaar meer NLers dan voorgaande jaren. Inderdaad betere regeling vd palapa's (parasol vh strand, 16:00u) Tegenover Holiday Inn wordt nu flink gewerkt aan nw winkelcentrum. Dus het wordt drukker s'avonds bij Palm beach Area. Eten doen wij vrijwel nooit in het hotel, reden: omdat wij ervan houden om daarvoor de deur uit te gaan. Voor ons is dit hotel super en de omgeving ook, het kost natuurlijk veel, maar dan heb je ook wel wat goeds! Ik snap eerlijk gezegd de kritiek hieronder niet, maar smaken verschillen:) Dit is paradijs!

Gereisd met familie in juli 2007

• 7charles06-04-2007

Het enige wat super is aan dit hotel is het mooie strand. Voor de rest zijn de kamers op het gelijksvloers niet leefbaar van de stank !(vocht) Kamers niet super, tapijt op de grond wat zeer vuil was. Ontbijt was amerikaans en na 2 dagen heb je het echt wel gezien. Strand bar is eetbaar maar niet lekker. Veel amerikanen met tatoes grote zonnebril en een kauwgom. Het lijkt wel Blankenberge...Gelukkig maakt het strand zeeeer veel goed !

Gereisd in april 2007

Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino info