Géén boekingskosten
ArubaArubaPalm BeachHotels Palm BeachHotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

ArubaArubaPalm Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 29 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

29 Reviews over Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

• 9Dave Smulders16-08-2015

Heerlijk hotel is tegenwoordig wel Hilton geworden

Netjes hotel met goed strand en zwembad. Ligging is lekker centraal met voldoende restaurants in de buurt.

• 8Marjolein Smeenk08-04-2014

Prachtig hotel aan het fantastische witte strand!

Wat een heerlijk hotel is dit, super schoon, vriendelijk personeel, goed eten, mooie zwembaden en dichtbij het centrum van Palm Beach en aan het strand.

• 10René20-12-2013

Wat een mooi hotel!

Wij zijn hier heen geweest met onze huwelijksreis. Kost een paar centen maar meer dan waard! Wat een hotel en wat een mooie kamer hadden wij! De service de vriendelijkheid gewoon erg goed! Bij het hotel hebben ze ook vogels (papagaaien en dergelijke) deze worden echt goed verzorgd en je kan er ook mee op de foto. Bij de vraag waar de grootste leguanen zijn, die zijn bij het ontbijt bij dit hotel!

We zouden nu zo weer teruggaan.

1 puntje waar je op moet letten: hier gaat alles relaxt, dat is een omschakeling, maar daar wen je aan.

• 10Janneke17-11-2013

Geweldig hotel.

Geweldig hotel, goede service heel gemoedelijke sfeer, veel gasten komen jaarlijks terug, net gerenoveerd, Schitterende tuin met papagaaien, uitgebreid ontbijt. Prachtig lang strand heerlijk om te wandelen. In het midden van de Hip-strip met restaurants, bars en winkeltjes. Prima busverbinding naar Oranjestad.

• 9Maarten van Rooijen04-11-2013

Goed hotel

Goed hotel. Kamers zijn ruim en netjes. Kamer wordt dagelijks bijgehouden en je krijgt schoon badlinnen als je dat wenst. Handdoeken (max 2 p.p.) voor bij het strand en zwembad worden verzorgd. Ontbijt is uitgebreid. Tip: Als je een tweepersoonsbed wilt kan je dit maar beter direct vragen, anders krijg je 2x Twin.

• 10Robert29-05-2013

Niet verder vertellen

Na 3 zeer slechte ervaringen met de zogenaamde beste hotels van curacao was onze aankomst op aruba een grote opluchting. Bij de receptie werden we snel en super vriendelijk te woord gestaan. De dames van de receptie snappen het gelukkig wel in dit hotel. De ligging van dit hotel is geweldig direct aan palm beach met zeer mooie stranden, in curacao zaten er overal stenen in. Het eten was ook voldoende en in tegenstelling tot de andere hotels normale prijzen. Mijd curacau en bespaar je een hoop ellende door meteen hier heen te gaan. Het enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is dat het internet niet beveiligd was, en als je net zoals ik geen stroom adapter hebt meegenomen kun je hem ook nergens kopen in het hotel. Maar ach...als dat het enige is.......meer heb ik niet kunnen vinden.

• 9Joris en Irma.25-11-2012

Het mooist gelegen aan Palm Beach.

Hotel netjes verzorgt en ruime kamer. Wij zaten in de in 2011 geheel gerenoveerde Aruba tower met uitzicht (7e verd.) op de zwembaden, palmbomen en de zee. Uitzicht zeer mooi en aanrader (duurder). Onze kamer werd s’avonds nogmaals opgemaakt en nagelopen. Hotel heeft 2 grote zwembaden gescheiden door een zandpad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vele spreken Nederlands en maken graag een praatje. Goede en snelle verbinding met de gratis Wifi. Geldautomaat in de lobby naast de liften. Let op: pas in en uithalen om geldopname te starten en dan ook extra nullen invoeren voor achter de komma! Alles wordt met US dollar betaald. Neem alleen US dollars mee! Tussen 11:00 en 12:00 uur interactie met de vele verschillende hotel papegaaien mogelijk (mee op foto). Genoeg restaurants en winkels (ook halfoverdekte shopping malls) in de omgeving. Min: geen koud stromend water i/d badkamer.

• 9Sanne02-10-2010

Een absolute aanrader op Palm Beach

Heerlijke vakantie gehad met vooral een geweldige setting. Zwembad met zand eromheen is te gek en loopt heeeeeeel vlak af en dus super geschikt voor kleine kinderen. Personeel buitengewoon aardig en behulpzaam, je voelt je snel thuis. Een klein nadeel.... Wij hadden 2 double beds in de gardenview room, maar 1 double bed was niet te doen met 2 volwassenen erop (150 cm breed en loopt bol). Wij hadden nog 1 zoontje van 3 mee die op het andere bed sliep, maar samen met hem was het nog te smal. Kamers zijn erg klein, maar heel netjes en ziet er gezellig uit.

• 9Hans10-09-2009

Zeer sfeervol hotel met veel privacy

Wij verbleven eind augustus een week in het Radisson hotel. Een heel grote tuin en zeer vriendelijk personeel. Kamer heel sfeervol en perfecte airco. (zeer stil) Strand heel ruim en plenty bedjes zoals ook rond de zwembaden. Handdoekenbeleid zeer correct maar was toen wij er verbleven eigenlijk overbodig want wat overheerst is ruimte en rust/privacy. Heel anders dan bij de andere hotels van Palm Beach. Het uitzicht vanuit de hotelkamers is voor het overgrote gedeelte tropisch groen/en of zee, maar ik zou geen zeezicht nemen; je loopt er in een minuut naar toe. Riu Palace is nieuw; als je niets om tuin/rust/privacy/sfeer geeft maar veel wilt eten moet je daar zijn. Voor ons veels te massaal. Nee het Radisson kost wel wat maar dan heb je ook wat. Tip: huur een auto in het hotel; gemakkelijker kan niet, en was voor ons de eerste keer wat zeer goed bevallen is. Vele bekende Nederlanders gaan naar dit hotel omdat de privacy hier optimaal is wat ook geldt voor je balkon/zwembaden.

• 9Danielle de Haas17-06-2009

Geweldige vakantie!

Net terug van 8 dagen Radisson Aruba. Geweldig hotel. Personeel was vriendelijk, kamers prima in orde en eten was goed, De palapa bij het strand zijn geweldig, kom zeker hier nog een keer terug

Hotel Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden