Hotel Divi Aruba Phoenix Beach Resort

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Divi Aruba Phoenix Beach Resort voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Divi Aruba Phoenix Beach Resort in het Nederlands

• 2018
    9Sanne14-11-2018

Ge-wel-dig

Samen met mijn partner en dochter een week genoten in het Divi na een jaar op het eiland Aruba gewoond te hebben voor werk. Super service en heeeeeel mooi hotel. Prachtig aan het strand.

8Kindvriendelijk
    9Hygiëne
    10Zwembad
    10Service

• 10Moniqueh6630-10-2014

In een woord geweldig

We zijn 4 keer hier geweest en iedere keer is het opnieuw geweldig. Direct aan het strand genoeg ligbedden, vriendelijke mensen, geweldig weer en superappartement met heerlijke bedden. We gaan binnenkort weer en ik zou niets anders willen als ik naar Aruba ga

9Zwembad
    10Eten
    10Prijs/kwaliteit
    10Service

• 9Max198411-06-2014

Genoten

Ligging grandioos , wakker worden en plons :-).. Eten was Voor ieder wat wils.. Service top , strand geniaal.. Fantastische vakantie gehad

9Kindvriendelijk
    9Zwembad

• 9anita_10-01-2014

Geweldige vakantie gehad

Wat hebben we een geweldige vakantie gehad in Aruba. Divi Phoenix zit pal aan het mooie strand en de lichtblauwe, schone zee. Hele mooie kamers en het werd erg schoon gehouden. Een stuk lopen en je bent bij Palm Plaza. Hier is veel te doen. Veel leuke restaurants in de buurt en helemaal niet duur. We hebben bij het hotel zelf niet gegeten, we zijn elke avond uit eten geweest. Vriendelijk personeel en bij het strand zit iemand die boottochtjes enz. regelt. Vermijdt de grote, volle boten en ga op een wat kleinere boot. Een aanrader. WIFI in het hotel is duur. Ik wil zeker nog eens terug naar Aruba, wat een mooi eiland met vriendelijke mensen.

10Zwembad
    9Ligging

Anders

• 0MRvH17-06-2012

Wat een geweldige accomodatie

Wij zijn 2 weken in Phoenix verbleven, 4 volwassenen en 2 kindjes. Het 3 kamer appartement is geweldig, alles is er, 3 slaapkamers, 3 badkamers, 1 met jacuzzi, keuken compleet, wasmachine, afwasmachine. Badlakens voor op strand altijd te krijgen, ligbedjes meer dan voldoende, strand werd nat gehouden ivm harde wind. Het zeewater is verrukkelijk, zo lekker warm en schoon! Mensen zo vriendelijk! 3 dagen auto gehuurd, veel gezien maar nog niet alles, dus wij gaan zeer zeker nog meerdere leren terug. Advies, betaal in dollars, is makkelijker. Ling & Sons prima supermarkt, van alles te koop, heel veel vers! Ga lekker met de bus naar Oranjestad, gezellig tussen de mensen, om de paar minuten komt de bus. Ze zijn goed bezig in Oranjestad om alles mooi te maken. Wij hebben een onvergetelijke valantie gehad.

Met jonge kinderen

• 9sol16-05-2012

geweldige vakantie plek

geweldig app/hotel complex.we zaten op de begande grond met terras aan zwembad en uitzicht op prachtig strand.personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.ontbijt s"ochtends erg lekker met vers gemaakte omelet .appartement meer dan compleet met o.a. vaatwasser en wasmachine.dit was onze 5 maal aruba maar volgende maal weer divi phoenix

8Kindvriendelijk

• 10Jolande29-01-2012

Top appartementen

Vandaag terug gekomen van een week in Divi Aruba Phoenix. Prachtige nieuwe (2 jaar) appartementen met alles er op en eraan. Als je hier over klaagt ben je niet goed snik. In tegenstelling tot de vorige recensie : Aruba heeft juist veel bezienswaardigheden voor zo'n klein eiland. Tja, als je met je kont op het strand blijft zitten zie je natuurlijk niets. Gewoon even lekker googlen of een reisgidsje over de ABC eilanden kopen. Het beste is om 2 dagen een auto te huren en het eiland rond te toeren langs bijvoorbeeld de prachtige wilde noordkust, verschillende grotten, de struisvogelfarm (je mag ze zelf voeren), het prachtige Arikok natuurpark, de steenformaties, beklim de Hooiberg !. snorkelen op babybeach, met de submarine mee (is duur maar zeer de moeite waard) of ga gewoon in Oranjestad de gekleurde huizen en gebouwen bekijken of de grote cruiseschepen die in de haven liggen. Daarnaast volop watersport mogelijkheden.
    Divi Phoenix is gewoon TOP !! Doen !

7Kindvriendelijk

• 8Dien23-01-2012

Mooie appartementen

Mooie appartementen, direct aan zee. Het ontbijt is goed. De kamers zijn erg ruim en zien er heel goed uit. In de keuken is vanalles aanwezig, ijsblokjesmachine, koffiezetapparaat, waterkoker, oven etc. Bij het zwembad vindt je veel leguanen, deze doen verder niks maar zijn wel leuk om te zien. Je hoeft zelf geen handdoeken mee te nemen deze kan je ophalen voor bij het zwembad/zee. Op het strand zijn altijd genoeg bedjes te vinden waar je gratis gebruik van kunt maken. De winkels van Palm Beach liggen op loopafstand, er zijn vooral souvenierswinkels. Als je op zoek bent naar meer winkels kan je het beste naar Oranjestad gaan. Naast het hotel is een bushatel, voor ongeveer 3 dollar per persoon kan je heen en terug naar oranjestad, dit is veel goedkoper dan een taxi. Vlak voor Oranjestad vind je ook grote supermarkten. Op Babybeach kan je voor 10 dollar al snorkelspullen huren. Op Aruba verder zijn niet veel bezienswaardigheden.

7Kindvriendelijk
    7Ligging

• 9Rina van Vark19-01-2012

Echt een super relaxt hotel!

Wij zijn eind september 2011 hier 16 dgn op huwelijksreis geweest en dat was echt onvergetelijk! Echt een heel mooi en rustig hotel (in onze tijd dan) genoeg bedjes overal, vriendelijk personeel, ze hebben allemaal tijd voor een praatje, maar dat is Aruba he. Het voordeel is dat het hotel aan het begin ligt van de reeks hotels op palm beach, dus daarom lekker rustig en geen last van lokals. De andere grootte hotels verder op waren wel heel druk. Ook is het op loop afstand naar het dorpje palm beach wat veilig is en waar je heerlijk kan eten, shoppen en op stap kunt gaan. Met kleine kinderen zou ik hier niet voor kiezen. er is verder niet echt animatie of zo voor de kleintjes. Verwacht van het ontbijt niet veel. Het is wel goed, maar niet een heel groot buffet of zo. Daarin tegen zit je wel lekker aan het strand te ontbijten en 's avonds OP het strand te dineren. Echt super. Een aanrader!

6Kindvriendelijk

• 8Yvonne14-01-2012

Heerlijk hotel, aanrader!

Hotel Divi Aruba Phoenix is een vrij nieuw hotel helemaal aan het begin van Palm Beach. Waardoor rustig gelegen. De twee kamer appartementen zijn helemaal compleet! Twee badkamers waarvan een met bubbelbad. Keuken voorzien van magnetron/combi, koffiezetapp. broodrooster, blender enz enz. Er is zelfs een wasmachine aanwezig. Een flatscreen in zowel de woon- als de slaapkamer. Dagelijks worden de handdoeken vervangen en het bed gedaan. Het eten is geen aanrader op het complex (duur en niet zo lekker)maar het centrum van Palm Beach is op loop afstand. Langs de boulevard zit een leuk en betaalbaar restaurant Gilligans. Het strand bij het hotel is lekker om te liggen en zwemmen, je kan er niet snorkelen er is niks te zien, wel vliegen de pelikanen voorbij. Vergeet niet een Amerikaanse stekker mee te nemen voor je opladers (enz) waren wij namelijk wel. Er zitten veel amerikanen in het hotel maar op de handdoeken "oorlog" na hebben wij er geen last van gehad.

7Eten
    7Prijs/kwaliteit

4 tips over Hotel Divi Aruba Phoenix Beach Resort

• Yvonne, 14-01-2012

huur een auto bij Hertz (Ricky) in het hotel, wij hebben een geweldige service gehad!

Snorkelen kan je bij baby beach en de stranden naar de westpunt toe. Ben je bij baby beach ga dan lekker lunchen bij de strandtent big mamma waar je heerlijk Antilliaans kunt eten. Ook kun je lekker lunchen met een geweldig uitzicht bij de lighthouse op de westpunt.

• anita_, 10-01-2014

Huur een auto/quad. Zo kun je alles van het eiland zien en makkelijk naar de leuke winkels en restaurants. Ga vooral naar Baby Beach, hier kun je mooi snorkelen.

• Max1984, 11-06-2014

Loop Eens naar de haven om die machtige cruiseboten van dicht bij te zien...

1 vraag over Hotel Divi Aruba Phoenix Beach Resort

• Joke Breteler, 24-02-2017

APp.Divi ARUba Phoenix in Palm Beach. ARuba.

ALs je even een 1 kamer app.boekt Wat krijg je in je bad kamer. Alleen bad en toilet?? Of een aparte douche erbij?? ALs het alleen een bad is, kun je Dan de handsproeier met slang eraan eraf halen??

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages