Géén boekingskosten

Appartement Del Rey

ArubaArubaPalm Beach

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Del Rey voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews

Meer appartement info

5 Reviews over Del Rey

• 8Marissa Beljaars-Niemel23-09-2016

Heerlijke locatie

Wij zijn precies 7 dagen in Del Rey apartments geweest in Aruba. Goed appartement. Airco wordt ijskoud. Magnetron en waterkoker aanwezig. Zwembad ideaal voor onze dochter. Die heeft er 7 dagen in gelegen.Wifi kan iets beter. Maar bij het zwembad heb je overal bereik in het appartement alleen in de slaapkamers of balkon. Keukengerei kan wel iets beter.

• 8Jacqueline05-05-2012

Heerlijk rustig, schoon complex

Het is een rustig, schoon en ruim appartement waar je heerlijk tot rust kan komen. Grote koelkast, oven, magnetron, airco, terras & gebruik van BBQ. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken + strandlaken! Lekker zwembad om af te koelen en genoeg ligbedden en stoelen rondom het zwembad. Geen last gehad van de appartementen in aanbouw.

Wel huurauto nodig om met 10 minuten bij de High Rise te staan. Er is een supermarkt op loopafstand (5 minutenO

Bij aankomst gratis pasje om gebruik te mogen maken van de ligbedden om het altijd gezellige Moomba Beach. Heerlijk vertoeven!

Hierbij willen wij graag in het bijzonder Harry Oplaat bedanken voor zijn gastvrijheid en al zijn goede zorgen. Dank je wel voor alle hulp en mogelijkheden die we van je hebben gehad en we zullen het nooit vergeten.

Wij komen zeker terug!

• 7l.houtenbos28-01-2012

Leuk complex, wel huurauto nodig!

een goed complex, nog wat kaal rond het zwembad. Er worden nieuwe appartementen bijgebouwd, maar bij ons bezoek geen overlast. Je hebt wel een auto nodig, want toch redelijk ver van strand en uitgaanswijk bij de High Rise hotels aan Palm Beach. Het aangeraden Moomba Beach is erg gezellig en niet te druk.

• 9hans05-09-2010

Super

Gastvrij, schoon, lekker koel, mooi zwembad, vrolijke mensen etc

• 9Coos van Tuinen28-08-2010

Knus, kwaliteit en klantgericht

Appartementencomplex Del Rey staat onder leiding van Monica en Harry. Zeer gastvrije mensen, klantgericht en met hart voor de zaak en haar gasten. Zelden zo'n spontane dame meegemaakt als Monica. Een knus complex met goede voorzieningen en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhoudingen. In 16 maanden heb ik er 5 x een appartement bewoond en vanaf de eerste dag voel je je thuis.

Appartement Del Rey info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kamay 13-d