Appartement Del Rey

5 reviews over Appartement Del Rey in het Nederlands

Heerlijke locatie

Marissa Beljaars-Niemel
23-9-2016

Wij zijn precies 7 dagen in Del Rey apartments geweest in Aruba. Goed appartement. Airco wordt ijskoud. Magnetron en waterkoker aanwezig. Zwembad ideaal voor onze dochter. Die heeft er 7 dagen in gelegen.Wifi kan iets beter. Maar bij het zwembad heb je overal bereik in het appartement alleen in de slaapkamers of balkon. Keukengerei kan wel iets beter.

Heerlijk rustig, schoon complex

Jacqueline
5-5-2012

Het is een rustig, schoon en ruim appartement waar je heerlijk tot rust kan komen. Grote koelkast, oven, magnetron, airco, terras & gebruik van BBQ. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken + strandlaken! Lekker zwembad om af te koelen en genoeg ligbedden en stoelen rondom het zwembad. Geen last gehad van de appartementen in aanbouw.

Wel huurauto nodig om met 10 minuten bij de High Rise te staan. Er is een supermarkt op loopafstand (5 minutenO

Bij aankomst gratis pasje om gebruik te mogen maken van de ligbedden om het altijd gezellige Moomba Beach. Heerlijk vertoeven!

Hierbij willen wij graag in het bijzonder Harry Oplaat bedanken voor zijn gastvrijheid en al zijn goede zorgen. Dank je wel voor alle hulp en mogelijkheden die we van je hebben gehad en we zullen het nooit vergeten.

Wij komen zeker terug!

Leuk complex, wel huurauto nodig!

l.houtenbos
28-1-2012

een goed complex, nog wat kaal rond het zwembad. Er worden nieuwe appartementen bijgebouwd, maar bij ons bezoek geen overlast.

Je hebt wel een auto nodig, want toch redelijk ver van strand en uitgaanswijk bij de High Rise hotels aan Palm Beach. Het aangeraden Moomba Beach is erg gezellig en niet te druk.

Super

hans
    5-9-2010

Gastvrij, schoon, lekker koel, mooi zwembad, vrolijke mensen etc

Knus, kwaliteit en klantgericht

Coos van Tuinen
    28-8-2010

Appartementencomplex Del Rey staat onder leiding van Monica en Harry. Zeer gastvrije mensen, klantgericht en met hart voor de zaak en haar gasten. Zelden zo'n spontane dame meegemaakt als Monica. Een knus complex met goede voorzieningen en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhoudingen. In 16 maanden heb ik er 5 x een appartement bewoond en vanaf de eerste dag voel je je thuis.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Rey voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Del Rey in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Del Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Del Rey scoort een 8.11 uit 10 op basis van 5 reviews.