Hotel Caribbean Palm Village Resort

Hotel Caribbean Palm Village Resort

8.5Fantastisch

Aruba, Aruba, Palm Beach

Op vakantie geweest naar Caribbean Palm Village Resort?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean Palm Village Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Caribbean Palm Village Resort

• 2018
      9Gracey22-02-2018

leuk voor een keer

Hele ruime kamers. We hadden eigenlijk 2 appartementen met zn 4en, netjes en goed geregeld. Je kan een auto huren aan de balie. Alleen mag je niet met speelgoed in het water. dat was voor de kinderen erg jammer. Dus ook geen bal of opduik spul. dat was erg jammer. het grote bad was ook niet voor kinderen. Zou om die reden niet voor een tweede keer gaan. Niet echt kindvriendelijk. Maar verder top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8Ineke 18-08-2010

Leuke villa op Aruba

De kamers in dit resort zijn groot en toen wij er waren van alle luxe voorzien. In de keuken was een vaatwasser, vriezer en koelkast. Tevens kookgelegenheid. De separate slaapkamer was ook ruim en de badkamer prima. Het zwembad is niet groot maar er waren voldoende ligstoelen. Buiten het complezx enkele kleine winkeltjes. De ligging is niet aan het strand.

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel Caribbean Palm Village Resort info