Géén boekingskosten
ArubaArubaPalm BeachHotels Palm BeachHotel Brickell Bay Beach Club

Hotel Brickell Bay Beach Club

ArubaArubaPalm Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Brickell Bay Beach Club voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 29 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 29 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

30 Reviews over Brickell Bay Beach Club

• 6Marianne13-11-2018

Nooit meer Brickell Bay Arbuba

De locatie van het hotel is prima. Direct in het uitgaansgebied en dicht bij het strand van Palm Beach. Entree van het hotel is zeker netjes. De mensen heel erg vriendelijk. De kamer viel zwaar tegen. De foto's op internet geven een vertekend beeld. Kamer was gedateerd en was nodig aan een opknapbeurt toe. Er was geen balkon en ook het raam kon niet open om wat frisse lucht binnen te krijgen. Airco smerig en maakte veel lawaai. Kamer was erg vochtig. De ontvochtiger was nodig maar ook luidruchtig. Zonder ontvochtiger stond je op een vochtige vloer. Het bed was goed. De kamer ernaast werd gescheiden door een dunne tussendeur, dus veel last gehad van het gesnurk van de mensen die daar sliepen. Het ontbijt oke maar bescheiden. Het zwembad was oke. Wij hebben de volgende dag een ander hotel gezocht en zijn vertrokken uit Brickell Bay.

• 7Mir08-08-2018

Zowel positieve zaken als aandachtspunten

Plus: aardige mensen, handdoekenservice, elke dag schoonmaak van de kamer, pendel naar strand, ligging bij gezellige restaurants en uitgaansgelegenheden, heerlijk groot bed en fijne ruime douche. WiFi en Tv werkten prima. Koelkast is fijn. Zwembad prima.

Min: kamer is inderdaad erg vochtig. Wij hadden gelukkig wel ontvochter apparaat maar die moet je wel steeds legen en maakt wel wat geluid. Maar helpt wel. Raam kan niet open dus je kunt niks luchten want ook geen balkon. Op veel punten is het hotel wel aan een opknapbeurt toe. Alles ziet er wel wat ruimer en mooier uit op de foto’s. En het is sommige plekken inderdaad gehorig. Maar overall fijn verblijf gehad.

• 9Ger27-03-2018

Heel goed

Wij zijn hier 10 dagen geweest en hebben 10 dagen genoten. De ruime kamer was zeer schoon ook onder t bed en ieder dag schone handdoeken . Elke dag werd er gevraagd of alles in orde was. Ja de airco is oud en.maakt lawaai en je hoort 's avonds het vertier op straat maar dat is verder niet storend. Op het strand voldoende bedjes en parasols aanwezig hoe laat je ook op het strand kwam er was altijd een bed en parasol vrij. In de omgeving zijn vele restaurants en winkels . Wij hebben erg genoten van de vriendelinkheid van al.het personeel van Brickel Bay en gaan volgend jaar zeker terug. Kortom Brickel Bay is een aanrader.

• 7Sannie12-11-2016

hink op 2 gedachtes bij Brickell Bay

positief: - ruime kamer met kingsize bed - zeer lieve mensen en altijd bereid te helpen - zeer leuke dame bij zwembad, kwam altijd met water en druiven aan en handdoek lag klaar voor op bedje - 2x per dag schone handdoeken op kamer - Ontbijt altijd met verse jus maar wel eenzijdig

Minder positief: - erg oude airco op kamer, is vies en maakt kabaal - geen balkon - strand zijn maar 2 parasols met 8 bedjes. Bedje kon je krijgen maar geen parasol. Dit is met de warmte niet te doen. Kon parasol bijkopen van particulier die niet erg goedkoop was.

Brickell Bay is middenweg, je hebt daar op Palm Beach erg dure hotels, dan de midden klas zoals Brickell en dan de B&B die wat goedkoper zijn maar erg achteraf liggen en je dus bij je verblijf een auto nodig hebt.

Aruba zelf erg Amerikaans, Alles is in Dollars geprijsd. Ze willen geen Euro's. Soms zelfs geen Arubaanse gulden (Florin) Erg jammer dit, de identiteit van Aruba gaat zo verloren, is gewoon klein Amerika geworden.

• 6Sanne.S26-11-2014

Oude accommodatie met vriendelijk personeel

Wij sliepen in een kamer op de eerste verdieping. Lekker fris bed. Oude achterhaalde ziekmakende airco en ontvochtiger maakten een hels kabaal ook op de laagste stand. Was daardoor lastig inslapen en vroeg wakker. Ontbijt was eenzijdig maar goed. Vriendelijk personeel en prachtig zwembad. Het hotel is oud maar verzorgd.

• 8Rob Laan07-08-2013

zeker 3 sterren in plaats van 2

Wij waren op eiland toer de abc dit was het eerste eiland wat we aan deden. kwa eiland zal ik hier niet gou meer heen gaan ten zei Amicane je vrienden zijn met hun gedrag alles groter en beter. Maar het hotel prima en mag best een ster bij, aardige personeel die je de leuke plekken van het eiland wezen en goed konden infimeren. Alleen ontbeid was een stuk minder je hat keuze uit 2 ontbeiten was wel goed maar als je er 2 weken zit komt het wel je neuss uit denk ik, wij zaten er maar 6 dagen. en de Arco maakt erg veel lawaai. wij zaten op de hoogste verdieping aan de kant van de parkeer plaats. En ja de kamer die 2 keer per dag werd gedaan helemaal top

• 8sandra08-10-2012

jammer van het ontbijt, maar geweldig bed.

Je ziet gewoon dat brickell bay al wat ouder is. Maar waar vind je het 2x per dag schone handdoeken, 14.00 uur uit checken zonder kosten, badjas, strandlakens en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat gewoon jammer is, dat is het ontbijt. Elke dag het zelfde 2x toast,crouisant,plak cake en muffin en jam. koffie of thee, maar wel verse jus

• 8Martijn02-10-2011

Prima hotel

We zijn hier vier dagen verbleven en hebben het er uitstekend naar ons zin gehad. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren goed voorzien en schoon. Datzelfde geldt eigenlijk voor de rest van het hotel; alles was superschoon en netjes. We zouden hier zo weer blijven al mistten we wel een balkon oid. Voor een redelijke prijs kan je hier goed terecht.

• 0Nadine15-11-2010

deel 2

Het ontbijt is bij Tomato Charlie's. Je krijgt een keuze uit een kaart met ca 5 gerechten. Dit komt je na een paar dagen wel de neus uit. Maar het is lekker en goed. Mocht je een keer ergens anders willen ontbijten is er keus genoeg van gewoon een broodje op de hand bij Dunkin Donuts als lekker luxe ontbijten bij Moomba Beach of Salt 'n Pepper. Kortom zoek je een eenvoudig hotel in de buurt van strand en centrum is dit gewoon perfect. Je bent toch weinig op de kamer. Je krijgt gewoon een 5 service voor 2 hotel. Ik kijk zeer kritisch aangezien ik op het reisbureau werk. Mijn volgende bezoek aan Aruba zal weer Brickell Bay geboekt worden.

• 9Nadine13-11-2010

Super hotel op een perfecte locatie

Net terug van Brickell Bay Beach Resort. We hadden een mooie kamer op de 3e verdieping met uitzicht op de achterkant van de Burger King en Salt en Pepper, en van de zijkant op het zwembad. Geen minpuntje te ontdekken. Kamers goed, airco maakt veel lawaai, maar dat went. Zelfs de temperatuur kon omhoog gezet worden zodat het niet te koud is. De onze stond op 25 graden, prima vertoeven ook 's nachts. Geen last ervan, en doordat de airco aan staat weinig geluidsoverlast van buiten en weinig kans op vocht en schimmel. Hotel heeft een nieuw management en doet hun best om het hotel top te krijgen. Het ligt ideaal, 100 meter van het strand, in het kleine centrum van Palm Beach waar tegenwoordig alles te vinden is. In welk 5* sterren hotel krijg je zowel 's ochtends als 's avonds schone handdoeken, wordt je bed opengeslagen en ligt er een chocolaatje op je nachtkastje. Ook als er iets niet correct is gedaan komt de supervisor zich verontschuldigen. Dit hotel komt er wel. zie vervolg

Hotel Brickell Bay Beach Club info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden