Géén boekingskosten

Appartement Beach House

ArubaArubaPalm Beach

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Beach House voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

8 Reviews over Beach House

• 10Monique01-05-2016

Geweldige appartementen om Aruba te ontdekken

Beach house Aruba ligt net ten noorden van de high rise hotels. Het is rustig gelegen. Geen last van de drukte van de grote hotels. De huisjes hebben een buiten keuken en grote badkamer. Als je wilt kan je 's ochtends croissants laten bezorgen. De eigenaren zijnerf aardig en behulpzaam. Je auto kan je goed parkeren. Aan de overkant van de weg is een klein strand. Iets terug lopen is het grote strand. Vanaf het kleine strand regelmatig genoten van de zonsondergang. Fantastische locatie en accomodatie!

• 10petra03-02-2013

fantastisch

Prachtige en rustige ligging aan zee, elk appartement anders en sfeervol en compleet ingericht. Betrokken en gastvrije eigenaren. Op loopafstand naar de highrise hotels met retsaurants en winkels

• 9Annuska17-08-2012

het meest relaxte plekje op het eiland

Beach House Aruba is een vrijstaande villa met meerdere appartementen. Elk appartement ligt aan de tuin en/of zwembad en ligt vlak aan het strand (aan de overkant van de weg). De kamers zijn gezellig, netjes en worden elke dag schoongemaakt. Er is een buitenkeuken bij de meeste kamers waar ik met veel plezier ga koken! De sfeer is superrelaxed - wij komen er al meer dan 5 jaar. Het is onze vaste stek als wij onze familie gaan bezoeken. Echt een aanrader!!

• 8sandra pauw16-02-2010

prettig stekje

De beach house is een heerlijke plek om te verblijven. Net buiten de hotelzone heb je je eigen appartement met alles erop en eraan. Kleinschalig opzet met ontzettend lieve eigenaren. Die er alles aan doen om je verblijf nog fijner te maken. Het verblijf heeft een klein zwembadje en je moet de weg oversteken voor het strandje. Echter als je een auto hebt en dit is wel een vereiste dan kan je alle andere mooie stranden van Aruba bezoeken. Een echte aanrader dus.

• 10BHK04-01-2009

Absolute aanrader!

Geweldige locatie met vriendelijke eigenaren. Wij waren hier gedurende 4 weken met 4 personen in twee Garden view appartementen. Prachtig gelegen, leuk opgezet en keurig onderhouden. Het personeel is vriendelijk en verzorgt de dagelijkse schoonmaak uitstekend. Een speciaal woord van dank aan Jacintha, die als manager zich ten doel heeft gesteld om geen nee te zeggen op de vragen van de klanten en daaraan met veel plezier tegemoet komt. Haar service en toewijding zorgde mede voor een fantastisch verblijf voor ons allemaal. De enige reden waarom ik twijfelde om deze lovende kritieken te schrijven was om deze plek zoveel mogelijk geheim te houden. Een echte aanrader!!!

• 9Theo & Sandra06-10-2006

Wij zijn eind juni op Aruba getrouwd, toen ik het Beache house op internet zag, dacht ik; hier moeten we heen. Het was ook alles wat ik er van verwachte, bij de telefonische reservering met Ewald voelde het al helemaal goed. Onze families zaten in het Mill resort, een paar kilometer verder op. Wij hebben een geweldige tijd gehad mede dankzij Ewald en het Beach House. Nadat wij getrouwd waren in het stadhuis in Oranje stad, stond alles voor het feest in de tuin klaar. We mochten alles gebruiken en hebben een super gezellige bbq, cocktail party bij zwembad gehad. Wij hebben nu nog heimwee, en komen zeker een keer terug. Bedankt x

• 9Joe and Lynne09-05-2006

Thank you again for making our stay in Aruba simply delightful. We found your place very comfortable, relaxing and beautiful. Aruba is one happy island and we brought home many fond memories of our trip, and hope to return to visit again someday.

• 9G Zweverink07-08-2005

Beachhouse Aruba is een kleinschalig laagbouw appartementen complex op een top lokatie waar we 8 dagen zijn geweest De appartementen bevinden zich in een mooi aangelegde tuin. Sommige met zeezicht. De kamers zijn heel gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Er is een zwembadje in de tuin. De appartementen liggen vlak aan zee. 'S morgens zorgt de beheerder voor vers brood. Ook met kinderen een echte aanrader. www.beachhousearuba.com

Appartement Beach House info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)