Hotel Barcelo Aruba

8.9Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

Barcelo Aruba is een all inclusive hotel in Palm Beach. Het hotel is gelegen aan het strand en heeft goede animatie, restaurants, een zwembad en een zwembadbar waar cocktails gedronken kunnen worden. Er is veel te doen in de omgeving zoals watersportactiviteiten bij Roberto’s of het bezoeken van Philips rescued animals farm.

210 reviews over Hotel Barcelo Aruba

• 10Dnlg06-01-2016

Top

Wij komen net terug van dit heerlijke gezellige knusse hotel! Wat een super ligging en vriendelijk personeel en lekker eten!!! Animatie is top en volgens mij wordt dit hotel dit jaar nog beter omdat het wordt overgenomen door een super keten!! Heerlijke buffets en restaurants waar je kunt reserveren en cocktails bij de zwembadbar! Echt een aanrader dit hotel wij ook zeker voor grote en kleine kinderen ze denken overal aan! Wij gaan zeker terug naar dit gezellige hotel!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 7k.de laat14-09-2015

Prachtige stranden

We hebben hier onze honneymoon gevierd. Heerlijk gegeten en niet te druk altijd bedje en overal plaats in de vele restaurants ligt mss aan de tijd waneer je gaat Op het strand altijd bedjes genoeg en lekker gaan varen met het gratis bootje. We hadden echter zeezicht geboekt maar deze zaten vol voor de americanen, Zoals ik hier al eerder las nooit genoegen mee moeten nemen , want de americanen staan met een grote mond aan de balie en krijgen hem wel...jammer.. Een minpuntje was het was overal wel heel erg geaircoid soms te koud met overgang binnen buiten, en op de gangen en op de kamer rook het muf Verder oke hotel maar geen riu

Gereisd met partner in september 2015

• 10Chrisyer van Dalen09-03-2015

Nederlandse oase

Heel mood resort waar alle talen gebroken worden. Personeel was super vriendelijk. Uittekent eten; mooie standen. Onze kamer had een zich van de ocean en was echt mooi

Gereisd met partner in februari 2015

• 10Gerda van Hoorn07-03-2015

Uittekent hotel

Top kwaliteit echt niet wat we hadden verwacht. Super schoon, goeie service. Je kan het echt zien dat management het goed in elkaar hebben.

Zakelijk gereisd in februari 2015

• 10Xavier Loofstop19-02-2015

Uitstekend!

Ik vondt de occidental een heel goeie keuze. We zijn niet eens uit de hotel gegaan, echt gaaf

• 10Robert van Lonen 07-02-2015

Vakantie met m'n vrouw

net een fantastische vakantie met mijn vrouw in Aruba gehad. De kamer was mooi, het eten was geweldig, het enige wat ik er dit jaar niet leuk vond was dat ik geen parasol op het strand kon vinden.

• 10Amke van Lonen 07-02-2015

Fantastiche vakantie

Net terug van een geweldige vakantie in het Occidental Grand Aruba. Het hotel was mooi, het personeel en de faciliteiten waren geweldig. Het is wat je van een all inlcusive zou verwachten

• 10James van Hoorn 05-02-2015

Geweldige vakantie gehad

Echt top hotel wou langer blijven. Iedereen altijd zo blij, goeie restaurants leuk shows

• 7Noël02-01-2015

Verzorgd hotel, met wat minpunten..

Bed, badkamer, ruimte, kasten, allemaal dik in orde! Zelfs Rituals zeep om je te douchen. Ruikt wel constant muf (vochtig?) De eerste ochtend liepen wij vrij vroeg richting strand en tot onze verbazing waren echt alle bedjes al gereserveerd. Er heerst in dit hotel een echte handdoeken oorlog. Ondanks dat het hotel regels hiervoor heeft opgesteld en met grote borden weergeeft, wordt hier niet naar gehandeld. Op een gegeven moment moesten we de wekker voor 6 uur laten afgaan wanneer we een stoel of een bedje wilden bemachtigen, jammer! De a la carte restaurants, zijn prima! Het buffet restaurant was wisselend, maar zeker niet onaardig! Levendige omgeving! Voor wifi moet je betalen. Belachelijk hoge kosten, 10 dollar per uur!. Niet meer van deze tijd!. Loop een klein stukje richting Hyatt hotel en je hebt gratis wifi (Hyatt Guest). Kortom, we bleven maar 6 dagen en dat was dan ook meteen lang genoeg, anders kom je ook nog slaaptekort door dat vroege opstaan :-)

Gereisd met partner in december 2014

• 8Daisy26-05-2014

Geweldige vakantie gehad!

Prachtig hotel! Voordeelkamers geboekt, hadden 3 kamers op de begaande grond, 2 aan de kant van het parkeerterrein, waar je geen last van had want was een prachtige tuin aangelegd en met hekken afgeschermd. En een kamer met tuintje aan het zwembad, TOP! Zwembad was mooi, zwembadbar nog beter, heerlijke cocktails! Buffet was prima, 's ochtends beter dan 's avonds. Het Italiaans restaurant is echt een aanrader, heerlijk gegeten. De Mexicaan was dan een stuk minder. Heerlijk aan het strand, iedere dag schone handdoeken en een gevulde minibar. Van het complex af en je stap zo het nachtleven in. Schone en hele nette kamers. Al met al, echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2013

Hotel Barcelo Aruba info

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen