Géén boekingskosten
ArubaArubaPalm BeachHotels Palm BeachHotel Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino

Hotel Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino

ArubaArubaPalm Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 24 reviews

Contact

24 Reviews over Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino

• 8bianca25-04-2019

mooi resort

prima hotel ,goed eten en mooie ligging. kamers goed schoon en leuk personeel.

• 8Renate15-05-2018

Super hotel!

Onbeperkt naar flamingo beach met boottocht van 10 minuten. Superdeluxe hotel. Van alle gemakken voorzien. Weelde van luxe! Is redelijk betaalbaar maar je kunt het eruit halen. Kamers zijn modern en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreidt. (Luxe) winkels in de omgeving. Alles op loopafstand. Wel weinig kamers met uitzicht! Je kunt gebruik maken faciliteiten van ander hotel

• 10Jacques05-04-2018

Een heerlijke vakantie in een goed hotel

Een prima hotel met 2 zwembaden (fam. en adults only)l, groot . Vriendelijk personeel . Goed ontbijt

• 9Henk Molthoff11-11-2015

Mooi hotel

Een week gelogeerd in Mariott Aruba. Een prima hotel wel duur. Ontbijten kun je gezelliger en goedkoper bij Moombas (vlak bij makkelijkte voet over strand bereikbaar. Dineren kun je prima bij bugaloe op palm pier. Dat ligt op het einde van de pier boven zee. Tussen 17 en 18 uur en 22 en 23 uur zingende bediening. Super gezellig restaurant en het eten is erg lekker en betaalbaar.

• 9Gety15-09-2015

Uitstekend hotel!

Voor de vierde keer naar Aruba en de eerste keer naar de Marriott.Het was echt super, goede bedden, grote en schone kamers en een prima ontbijtZeker een aanrader!Nog een tip, wil je lekker en betaalbaar uit eten, ga dan naar Bavaria.

• 7jackiedenO15-08-2015

Erg net hotel maar erg duur!

Ondanks dat het hoogseizoen was en we dus wisten dat we de hoofdprijs moesten betalen vonden we het, het geld niet waard.We kregen een kamer die boven de tuin lag met een waterval die heel veel kabaal maakte, en we keken op het zwembad met harde muziek(soms live) vanuit de poolbar, erg gezellig maar iets te veel van het goede en dat terwijl we zeezicht hadden geboekt. Na navraag bleek dat we zeezicht hadden omdat dat vanaf de 6de etage naar boven toe is. We konden wel na 5 dagen een andere kamer krijgen met meer zeezicht en rust, nadat we dat gedaan hadden, zaten we aan de kant van het adults zwembad wat een stuk rustiger zou zijn geweest als je niet het geluid van de grote airco´s de hele tijd hoorden. Ontbijt hadden we inclusief geboekt en dat was super goed alleen een beetje vreemd dat we iedere dag de rekening van 118,50 dollar(voor 4 pers.) voor ons neus kregen om te tekenen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de strand bedjes, met, of zonder parasol wel of niet gratis

• 8Mariët06-09-2014

Mooi hotel

Wij hebben 9 dagen in het Mariott verbleven. Wat wij niet wisten was dat het vooral Amerikaans was, om die reden hadden wij liever in een hotel gezeten met meer Nederlanders. Op het hotel is helemaal niets aan te merken, direct aan het strand, goed ontbijt, goede kamers, en alles ziet er erg mooi uit. Alles in orde. Doordat het Mariott zo ontzettend groot is (3 gebouwen met hun tuinen en parkeergelegenheid) is het ver lopen om bij bars en restaurants te komen (vonden wij). Is wel te doen maar het terrein is erg groot. Het hotel is erg luxe en je vind er veel Amerikanen, als je dat geen probleem vind is het een uitstekend hotel. De volgende keer zouden wij toch liever aan de kant van de Low Rise hotels zitten (Eagle Beach).

• 8Hans28-10-2011

Lekker hotel aan het strand, wel prijzig

Het Marriott is een mooi hotel direct aan het strand. Het is een goede plek om het eiland te gaan verkennen. Het hotel is wel prijzig en ontzettend op Amerikanen gericht

• 8Eveline28-08-2011

Prima hotel

Leuk hotel, ruim opgezet en mooie schone kamers, prima plek om Aruba te verkennen.

• 8sjaak van de Sant05-07-2011

Prima hotel

In het hotel is alles prima voor elkaar de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam jammer dat er veel amerikanen zijn let goed op bij het uit checken op je rekening wij hadden L.O. geboekt en op de eind afrekening stond het ontbijt er weer op. Het is nu wel mogelijk om de kamer 2 of 3 uur bij teboeken verder ligt het hotel aand da rand van het uitgaans gebied

Hotel Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)