Hotel Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino

Hotel Aruba Marriott Resort & Stellaris Casinosterstersterster

8.5Fantastisch

Aruba, Aruba, Palm Beach

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino voor je op een rij gezet:

• Animatie

Contact

27 reviews over Hotel Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino

• 8bianca25-04-2019

mooi resort

prima hotel ,goed eten en mooie ligging. kamers goed schoon en leuk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    8Renate15-05-2018

Super hotel!

Onbeperkt naar flamingo beach met boottocht van 10 minuten. Superdeluxe hotel. Van alle gemakken voorzien. Weelde van luxe! Is redelijk betaalbaar maar je kunt het eruit halen. Kamers zijn modern en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreidt. (Luxe) winkels in de omgeving. Alles op loopafstand. Wel weinig kamers met uitzicht! Je kunt gebruik maken faciliteiten van ander hotel

Gereisd met partner in april 2018

• 10Jacques05-04-2018

Een heerlijke vakantie in een goed hotel

Een prima hotel met 2 zwembaden (fam. en adults only)l, groot . Vriendelijk personeel . Goed ontbijt

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Henk Molthoff11-11-2015

Mooi hotel

Een week gelogeerd in Mariott Aruba. Een prima hotel wel duur. Ontbijten kun je gezelliger en goedkoper bij Moombas (vlak bij makkelijkte voet over strand bereikbaar. Dineren kun je prima bij bugaloe op palm pier. Dat ligt op het einde van de pier boven zee. Tussen 17 en 18 uur en 22 en 23 uur zingende bediening. Super gezellig restaurant en het eten is erg lekker en betaalbaar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 9Gety15-09-2015

Uitstekend hotel!

Voor de vierde keer naar Aruba en de eerste keer naar de Marriott.Het was echt super, goede bedden, grote en schone kamers en een prima ontbijtZeker een aanrader!Nog een tip, wil je lekker en betaalbaar uit eten, ga dan naar Bavaria.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7jackiedenO15-08-2015

Erg net hotel maar erg duur!

Ondanks dat het hoogseizoen was en we dus wisten dat we de hoofdprijs moesten betalen vonden we het, het geld niet waard.We kregen een kamer die boven de tuin lag met een waterval die heel veel kabaal maakte, en we keken op het zwembad met harde muziek(soms live) vanuit de poolbar, erg gezellig maar iets te veel van het goede en dat terwijl we zeezicht hadden geboekt. Na navraag bleek dat we zeezicht hadden omdat dat vanaf de 6de etage naar boven toe is. We konden wel na 5 dagen een andere kamer krijgen met meer zeezicht en rust, nadat we dat gedaan hadden, zaten we aan de kant van het adults zwembad wat een stuk rustiger zou zijn geweest als je niet het geluid van de grote airco´s de hele tijd hoorden. Ontbijt hadden we inclusief geboekt en dat was super goed alleen een beetje vreemd dat we iedere dag de rekening van 118,50 dollar(voor 4 pers.) voor ons neus kregen om te tekenen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de strand bedjes, met, of zonder parasol wel of niet gratis

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Mariët06-09-2014

Mooi hotel

Wij hebben 9 dagen in het Mariott verbleven. Wat wij niet wisten was dat het vooral Amerikaans was, om die reden hadden wij liever in een hotel gezeten met meer Nederlanders. Op het hotel is helemaal niets aan te merken, direct aan het strand, goed ontbijt, goede kamers, en alles ziet er erg mooi uit. Alles in orde. Doordat het Mariott zo ontzettend groot is (3 gebouwen met hun tuinen en parkeergelegenheid) is het ver lopen om bij bars en restaurants te komen (vonden wij). Is wel te doen maar het terrein is erg groot. Het hotel is erg luxe en je vind er veel Amerikanen, als je dat geen probleem vind is het een uitstekend hotel. De volgende keer zouden wij toch liever aan de kant van de Low Rise hotels zitten (Eagle Beach).

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Hans28-10-2011

Lekker hotel aan het strand, wel prijzig

Het Marriott is een mooi hotel direct aan het strand. Het is een goede plek om het eiland te gaan verkennen. Het hotel is wel prijzig en ontzettend op Amerikanen gericht

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Eveline28-08-2011

Prima hotel

Leuk hotel, ruim opgezet en mooie schone kamers, prima plek om Aruba te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8sjaak van de Sant05-07-2011

Prima hotel

In het hotel is alles prima voor elkaar de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam jammer dat er veel amerikanen zijn let goed op bij het uit checken op je rekening wij hadden L.O. geboekt en op de eind afrekening stond het ontbijt er weer op. Het is nu wel mogelijk om de kamer 2 of 3 uur bij teboeken verder ligt het hotel aand da rand van het uitgaans gebied

Gereisd met partner in juni 2011

0 tips over Hotel Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino

0 vragen over Hotel Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages