• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Palm Beach

geweldige beleving voor herhaling vatbaar.

betz
    13-5-2018

dit is geweldig mooi en zeer schoon.

mensen zijn zeer vriendelijk tegen de toeristen.

alles is mooi schoon en verzorgd.

alle winkeltjes hebben bijna allemaal de zelfde prijs dus pingelen heeft weinig zin.

wat ik wel duur vond was de prijs van sigaretten , zorg dat je genoeg bij je heb .

want 10 dollar voor een pakje is wel duur.

maar wel mooie winkels en goedkoper dan Nederland met merk artikelen.

ga zeker nog terug.

fantastisch

margo verdoold
    14-9-2017

geweldig strand en leuke winkeltjes op loopafstand

Genieten!

Blotevoetenstamper
    23-8-2017

Op de Palmpier kun je voor weinig geld heerlijk eten, zonsondergang bewonderen en vervolgens in de avond het straatje achter de hotels lopen. In mijn geval geduwd worden in de rolstoel. Aan de strandkant gaat dat goed.

Nadeel voorkant hotels met een rolstoel, de hoge stoepranden. Maar.....het is er wel gezellig, veel eettntjes, dure winkels, goedkope stalletjes, kortom, thuiskomen hier.

Mooi strand

Deniise
    4-8-2017

Mooie zandstrand. Hier hoef je geen waterschoenen aan. Zijn zeer trots op hun omgeving en er ligt bijna geen afval overal.

Toeristisch oord

Nicole
    10-3-2017

Er bevinden zich erg veel restaurants, barretjes, discotheken en winkeltjes. Erg leuke boulevard met ook ruime openingstijden. Winkels zijn open tot 22.00/23.00 uur in de avond. Nadeel is dat je als tourist opeens een stuk meer moet betalen voor een artikel terwijl er een andere prijs op het artikel staat. Daarnaast is drinken erg prijzig! 20 dollar voor een biertje en een kleine cocktail.

Palm Beach scoort een 8,3 uit 10, op basis van 148 reviews