Palm Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Beach voor je op een rij gezet:

vakanties Palm Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Palm Beach

geweldige beleving voor herhaling vatbaar.

betz,
    13-5-2018

dit is geweldig mooi en zeer schoon.

mensen zijn zeer vriendelijk tegen de toeristen.

alles is mooi schoon en verzorgd.

alle winkeltjes hebben bijna allemaal de zelfde prijs dus pingelen heeft weinig zin.

wat ik wel duur vond was de prijs van sigaretten , zorg dat je genoeg bij je heb .

want 10 dollar voor een pakje is wel duur.

maar wel mooie winkels en goedkoper dan Nederland met merk artikelen.

ga zeker nog terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Genieten!

Blotevoetenstamper,
    23-8-2017

Op de Palmpier kun je voor weinig geld heerlijk eten, zonsondergang bewonderen en vervolgens in de avond het straatje achter de hotels lopen. In mijn geval geduwd worden in de rolstoel. Aan de strandkant gaat dat goed.

Nadeel voorkant hotels met een rolstoel, de hoge stoepranden. Maar.....het is er wel gezellig, veel eettntjes, dure winkels, goedkope stalletjes, kortom, thuiskomen hier.

Gereisd met partner in mei 2017

Toeristisch oord

Nicole,
    10-3-2017

Er bevinden zich erg veel restaurants, barretjes, discotheken en winkeltjes. Erg leuke boulevard met ook ruime openingstijden. Winkels zijn open tot 22.00/23.00 uur in de avond. Nadeel is dat je als tourist opeens een stuk meer moet betalen voor een artikel terwijl er een andere prijs op het artikel staat. Daarnaast is drinken erg prijzig! 20 dollar voor een biertje en een kleine cocktail.

Gereisd met partner in februari 2017

Een van de mooiste stranden van de wereld!

Nolda,
    25-6-2016

Mooi breed strand, heerlijk zeewater. Ik heb in 6 dagen tijd twee huwelijksinzegeningen op het strand zien plaatsvinden die ik liggend in mijn strandstoel kon zien voltrekken.

Minder plezierig vond ik het muzieklawaai dat soms afkomstig was van de animatieprogramma's van het RIU Palaza hotel dat ligt naast de plek waar mijn hotel strandstoelen heeft staan.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Toffe plaats voor elk type vakantieganger

Van Havere Dany,
    8-6-2015

palmbomen en palapa's tot bijna aan de waterlijn. Spierwit proper strand met een waanzinnig azuurblauwe warme zee. Spijtig van de gigantische gebouwen van megahotels zoals bvb de Hyatt ed. Ideale plaats voor Kitesurfers net iets ten noorden van palm beach door de altijd aanwezige maar lekker afkoelende pasaatwind. Mooie zonsondergangen gezien.

Gereisd met partner in mei 2015
Palm Beach scoort een 7,9 uit 10, op basis van 149 reviews