• Type accommodatie

Palm Beach

Reviews over Palm Beach

fantastisch

margo verdoold, 14-9-2017
    geweldig strand en leuke winkeltjes op loopafstand

Genieten!

Blotevoetenstamper, 23-8-2017

Op de Palmpier kun je voor weinig geld heerlijk eten, zonsondergang bewonderen en vervolgens in de avond het straatje achter de hotels lopen. In mijn geval geduwd worden in de rolstoel. Aan de strandkant gaat dat goed.

Nadeel voorkant hotels met een rolstoel, de hoge stoepranden. Maar.....het is er wel gezellig, veel eettntjes, dure winkels, goedkope stalletjes, kortom, thuiskomen hier.

Mooi strand

Deniise, 4-8-2017
    Mooie zandstrand. Hier hoef je geen waterschoenen aan. Zijn zeer trots op hun omgeving en er ligt bijna geen afval overal.

Toeristisch oord

Nicole, 10-3-2017
    Er bevinden zich erg veel restaurants, barretjes, discotheken en winkeltjes. Erg leuke boulevard met ook ruime openingstijden. Winkels zijn open tot 22.00/23.00 uur in de avond. Nadeel is dat je als tourist opeens een stuk meer moet betalen voor een artikel terwijl er een andere prijs op het artikel staat. Daarnaast is drinken erg prijzig! 20 dollar voor een biertje en een kleine cocktail.

Een van de mooiste stranden van de wereld!

Nolda, 25-6-2016

Mooi breed strand, heerlijk zeewater. Ik heb in 6 dagen tijd twee huwelijksinzegeningen op het strand zien plaatsvinden die ik liggend in mijn strandstoel kon zien voltrekken.

Minder plezierig vond ik het muzieklawaai dat soms afkomstig was van de animatieprogramma's van het RIU Palaza hotel dat ligt naast de plek waar mijn hotel strandstoelen heeft staan.

Palm Beach scoort een 8,3 uit 10, op basis van 146 reviews