Géén boekingskosten
ArubaArubaOranjestadHotels OranjestadHotel Wonders Boutique hotel

Hotel Wonders Boutique hotel

ArubaArubaOranjestad

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Wonders Boutique hotel voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 16 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

16 Reviews over Wonders Boutique hotel

• 9Miranda snelders26-09-2017

Geweldig

Geweldig en mooi hotel. Personeel is zeer vriendelijk. Exc ontbijt, brengt extra kosten met zich mee. Als je er voor kiest is t verrukkelijk. Ligt net wat buiten de stad, auto is wenselijk op t eiland

• 9Cock franky18-12-2016

Heerlijk

Dit kleine hotel, gelegen in woonwijk en voorzien van gratis parking heeft ruime kamers met perfect werkende airco, gastheer Gaston is er wanneer u hem nodig heeft, ontbijt is vers en lekker maar weinig variatie.....mooie tuin en leuk ingerichte kamer ..gratis strandstoelen om mee te nemen, snorkel, en zelfs koelbox na simpel verzoek met elke dag koelelementen. 15 tal min stappen tot haven. Aangenaam verblijf, met fantastische gastheer.

• 8harmenthea12-01-2014

Klein hotel in Oranjestad

Dit is een klein hotel in Oranjestad met een schitterende heerlijk rustige tuin, met daarin een mooi zwembad. De kamer was ruim met een prima badkamer.Het ontbijt was goed. Er is een ruime parkeerplaats voor het geval je een auto wilt huren (zeker de moeite waard om het eiland te bekijken) Het hotel was iets verder uit het centrum dan verwacht en is gesitueerd in een woonwijk. De WiFi was niet erg snel. De ophaalservice vanaf het vliegveld is erg prettig.

• 9Rob08-12-2013

Geweldige Tropische tuin met heerlijk zwembad

Aruba was heerlijk, maar Wonders was fantastisch. Het begint en eindigt bij de ophaal en wegbreng service van en naar het vliegveld. Daar tussenin waardeer je van het zeer correct gedoseerde gastheerschap van Gaston en geniet je van heerlijke ontbijten en een geweldige tuin met een heerlijk zwembad. Er zijn zonnige plekjes en veel schaduw, is gevarieerd met allerlei bloeiende en niet-bloeiende planten en bomen en is waarschijnlijk de mooiste tuin uit de Emmastraat en omgeving. We begonnen en eindigden ook elke dag in de tuin. Wonders ligt op zo'n 10 minuten lopen van het centrum en zo'n 3 kilometer van het dichtsbijzijnde strand (waar Gaston je dan weer sochtends naar toe rijdt als je wilt (en met de bus terug). Een auto huren maakt je natuurlijk flexibeler. De kamer was uitstekend: groot bed, prima airco, badkamer met inloopdouche, goed schoongehouden (extra handdoelen geen probleem), kluisje, koffie/thee-faciliteiten. Overal wifi. Supermarkt op 50 meter. Wonders is een aanrader.

• 9sannec_211-06-2013

Oase van rust met uitstekende service

Het hotel ligt in de woonwijk achter het toeristische deel van Oranjestad. De wijk doet wat shabbie aan, maar het is gewoon veilig om er 's avonds over straat te gaan. Het hotel zelf is heel mooi, rustig en de service is er erg goed. Wij hadden een spacious select kamer, met een lekker groot bed, een stille airco en een mooie inrichting. De douche gaf niet altijd meteen warm water, maar dat is met de temperaturen daar voor ons geen probleem. Het ontbijt is optioneel (avond van tevoren een briefje in de brievenbus als je er gebruik van wil maken) en echt heel lekker, vers en uitgebreid. We werden door de eigenaar opgehaald van het vliegveld en de dag erna ook nog naar de ophaallocatie van onze huurauto gereden. Verder zie je hem alleen als jij daar behoefte aan hebt, dus absoluut niet opdringerig. Absoluut een aanrader voor rustzoekers!

• 10elias de greef18-04-2013

fantastische plek

wij zijn aan het genieten van een vakantie bij Wonders. Een heerlijke plek om te verblijven, prachtige tropische tuin met diverse bananenbomen, de hele dag vlinders en colibries om je heen. Ruim zwembad en meer dan voldoende schaduwplekken met veel privacy. Onze kamer is zeer ruim en wordt elke dag goed schoongemaakt met om de dag schoon linnengoed. Elke ochtend brengt Gaston je desgewenst naar het strand, wat maar 3 minuten met de auto is.

• 9Cees17-12-2012

Heerlijke plek om te zijn

Perfecte place to be. Erg mooie kamers, schoon en goed verzorgd en met een goed werkende moderne airco (met nachtstand). Heerlijk groene tuin waar de rust vanaf straalt. Door verschillende "private" hoekjes konden wij altijd ontspannen. En dan Gaston. Ontzetten service gericht met volledige focus op het de gasten naar de zin maken. Flexibel en altijd vriendelijk. Op het juiste moment vragen of we nog een kopje koffie lusten. Prima ontbijt met verschillende soorten beleg, vers fruit, verse sap. Wat wil je nog meer. We voelden ons vanaf de eerste dag thuis.

• 10Jansen05-09-2012

Een paradijs..oase van rust!

Fantastisch kleinschalig hotel. Persoonlijke maar ongedwongen sfeer, Gaston, Conny en Fred zijn ontzettend gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De sfeer is heerlijk ontspannen. De tuin met zwembad is om in weg te dromen, mooi aangelegd, goed onderhouden, groen-kleurrijk met vele prachtige vogels en vlinders. Het ontbijt is heerlijk en met veel zorg bereid. De kamers zijn knus, ruim en schoon. Bedden zijn goed,king size. Oranjestad ligt op 15 min lopen van Wonders. Een auto is aan te bevelen Gaston kan dit makkelijk voor je regelen. Je rijdt vanuit de Emmastraat overal naar toe. Eagle beach ligt op 5 min rijden. We zijn enorm verwend in onze vakantie. We hebben echt genoten! Niet alleen de accommodatie, de omgeving maar ook zeer zeker de mensen maken dit alles tot een perfecte vakantie. (alle eerdere recensies benoemd over dit hotel zijn juist..Het is een paradijs, een oase van rust)

• 10Karin26-05-2012

Romantisch en magisch!

Wonders is een geweldig hotel voor speciale gelegenheden zoals het doorbrengen van je huwelijksnacht. Gaston is een warme en hartelijke man die ervoor zorgde dat wij ons heel erg welkom voelde. Er werden mooie foto's gemaakt van ons die hij ook nog eens plaatste in een lokaal Arubaans krantje, een geweldig aandenken! Ook stond er voor ons een Bubbly Basket for Honeymooners klaar wat bestond uit fantastische verse hapjes en na een drukke en mooie dag op het stadhuis en strand was dat echt geweldig. Wij verbleven in een zeer mooie suite met balkon met uitzicht op de mooie tuin. Dit is echt een aanrader voor een romantisch verblijf bij Wonders of als je wat meer privacy wenst. Gaston is een geweldige gastheer die ervoor gezorgd heeft dat wij onze Honeymoon op een eer speciale en persoonlijke manier hebben beleefd.

• 10Harry17-05-2012

City Oase

Het is altijd afwachten als je via een internetsite een kamer boekt. Maar als je afgaat op de beoordelingen van Wonders Boutique Hotel en dan het geheel ervaart kan je eigenlijk maar een ding zeggen: De beoordelingen zijn beslist niet overdreven. Wij zouden het eigenlijk Wonders Oranjestad City Oase willen noemen. Wat een prachtige stek en wat een fantastische tuin en een gastheer die een 11 zou moeten krijgen, alleen gaan we in de score maar tot 10. Gaston staat altijd voor je klaar, niets is te veel, hij geniet zelf met de gasten mee. Een lift, een advies....en dan dat ontbijt! Wat te denken van het zwembad gevuld met bronwater. Wij gaan beslist nog een keer terug want we missen het nu al. Voordeel: alleen volwassenen toegestaan.

Hotel Wonders Boutique hotel info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden