Géén boekingskosten
ArubaArubaOranjestadVakantieparken OranjestadVakantiepark Tierra del Sol Resort Spa & Country Club

Vakantiepark Tierra del Sol Resort Spa & Country Club

ArubaArubaOranjestad

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Tierra del Sol Resort Spa & Country Club voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

3 Reviews over Tierra del Sol Resort Spa & Country Club

• 10hanneke koudstaal26-02-2014

Fantastisch lekker gegeten bij Ventanas del Mar!

Wij waren op vakantie in Aruba en kregen een tip om te gaan brunchen op Tierra Del Sol. Samen met mijn partner heb ik afgelopen zondag gebruncht bij Ventanas del Mar. Er heerste een geweldig ontspannen sfeer, mooie omgeving met live muziek, de bediening heel attent, de kookkunsten uitmuntend. Alles op de kaart is heerlijk en zeer creatief bereid. Zeer verrassend lekker,voor een goede prijs, gegeten in een prachtige ambiance met zeer voorkomende bediening. Wat een genot....dank jullie wel!

• 9rob08-04-2013

Relax, relax, relax

Logeerden een week in een van de zeer ruime en luxe Anabui appartementen, wat een fantastische accomodatie! Eén minuut afstand tot (het uitstekende) restaurant, zwembad, spa en afslag golf, dus alles direct bij de hand. Huur 1 of 2 dagen een auto om het eiland te bekijken en relax verder op dit luxueuze resort; meer heb je echt niet nodig.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Milou21-04-2006

Mijn vriend zijn ouders hebben een huis op tierra del sol!!En dat is perfect..Mooi ingericht!Alles is schoon en het wordt elke week bijgehouden ook al zijn ze er niet!Als je een auto huurt kun je overal komen en dit had je van te voren kunnen weten! Over de service kan ik niet zoveel zeggen wij eten nooit in het restaurant en verder zijn wij gewoon op eigen houtje!! Maar het is een geweldig eiland en zeer de moeite waard!Altijd lekker weer en je hoeft niet bang te zijn dat je niet bruin thuis komt!Het eilanfd is zeker een aanrader!!

• 8Nancy18-09-2003

Zeer sfeervol gebeuren. Het golfterrein is geweldig mooi. Het is er alleen niet eltijd even netjes en de ligging is helaas ook niet top. Je moet voor overnacting in dit hotel wel vervoer meenemen dat is een stuk handiger want anders kom je het hotel haast niet uit.

Vakantiepark Tierra del Sol Resort Spa & Country Club info

Soort hotel