Hotel Talk of the Town Beach Club

Reisgezelschap

7.2Goed

• Jacuzzi
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
€ 1.046p.p.
Naar vluchttijden

55 reviews over Hotel Talk of the Town Beach Club

• 8sas14-06-2019

Hotel op 2 min van strand en zee.

Talk of the Town hotel, even de weg oversteken dan ben je aan zee. Prima kamer met 2 grote bedden, koelkastje en magnetron. Kamer is schoon badkamer ook, eenvoudig maar schoon, shampoo en zeep aanwezig. Leuk zwembad met ligstoelen, ontbijt heel eenvoudig met ei, kaas, worst en een paar gebakken producten. Fruit, yoghurt tegen betaling extra te bestellen. Er is een restaurant en een bar. Ligging het het hotel aan de rustige kant van Oranjestad. Twee strandtenten waarvan 1 met ligbedden te huur. 's Avonds kun je bij deze 2 ook eten. Op loopafstand een paar restaurants, de rest is verder weg, maar met een auto gemakkelijk te bereiken. Hotel ligt op 5 minuten van het vliegveld, je hoort dit overdag wel als je op het strand bent, maar in het hotel heb je er verder geen last van, ook 's nachts niet, dan wordt er niet gevlogen. Er is een klein winkeltje in het hotel.

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
      5Ans30-06-2018

Zeker niet meer

Ligging hotel goed auto benodigd. De tuin is mooi aangelegd en wel voorzien van mooie bomen en planten, zwembad is mooi qua vormgeving maar is erg onaantrekkelijk gelukkig is de zee aan de overkant. Hotel is in geheel erg gedateerd en kamer ruikt muf met ondere andere vieze bevlekte meubels geen uitnodiging om op te zitten. Douche is wel goed alleen geen ventialatie of afzuiging. Er staat een koelkast en een magnetron maar een koffiezet apparaat is niet aanwezig. Uitslapen is geen optie om 0800 gaat muziek aan. Receptie onkundig moeten alles navragen bij ? Tip loop naar de overkant naar Surfside bar goed geprijsd zicht over zee prachtig biertje 7 florin in plaats van bijna 7 dollar in het hotel. Ondanks enige positieve punten zou ik hier zeker niet meer een verblijf boeken.

Alleen gereisd in juni 2018

• 10ietje en ron22-02-2018

super

super mooi na de aanpassingen gezellig en schoon dagelijks schone handoeken en dagelijkse schoonmaak van het zwembad managment en iedereen vriendelijk en behulpzaam zelfs nog in het zonnetje gezet voor het verkeersbureau

Gereisd met partner in januari 2018

• 2017
      8Familie Veer02-11-2017

Heel goed!

Heel rustig hotel met een geweldig team aan de balie! Zeer vriendelijk en heel behulpzaam. Als je van rust houd moet je hier zijn, een auto is wel een pre wil je ergens naartoe willen. Beachclub aan de overkant van de straat waar je gratis bedjes krijgt en waar je ook uitstekend kunt eten voor een redelijke prijs, wij gaan zeker terug naar dit hotel. Schone ruime kamers met koelkast.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Frank de B08-10-2017

Heel goed bevallen

Toen we binnen kwamen in onze kamer hadden wij zoiets van hmmm beetje gedateerd. Maar eigenlijk viel alles reuze mee. Kamer is ruim, goede airco, bedden fantastisch (zou ik thuis wel willen). Mensen super vriendelijke. Ontbijt was alleen een beetje karig en de Nederlandse stagiares hebben er twee dagen een zooitje van gemaakt.. Dat had beter gekund. Het restaurant is echt aan te bevelen. Goed eten voor een redelijke prijs. Keuze niet groot maar de biefstuk was zoooo lekker. Leuk zwembadje erbij met twee heerlijke hottubs. Bar is eenvoudig maar aangenaam. Aan de overzijde van het hotel heb je bar/restaurant Reflexions. Gasten van TOTT krijgen hier een gratis ligbedje op het strand. Grote handdoeken zijn te verkrijgen aan de balie van het hotel. Naast Reflexions ligt restaurant Barefoot. Deze is ongeveer 80% duurder als de eerder genoemde. Als je hier zit moet je eigenlijk een huurauto hebben. Zeker om het eiland goed te verkennen. Als ik nog eens ga dan weer dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Simone Mulder27-07-2017

Leuk bescheide klein hotel

Leuk klein hotel! Bedden lagen fanastisch en lekker groot. Helaas was onze kamer wel gehoorig.. wij denken zelf dat dit komt omdat er een tussen deur was. De hygiene daar in tegen was zeer goed. Liggen van het hotel is dicht bij het strand maar helaas wel nog een stuk van de stad af. Oranje stad is te lopen (15/20) minuutjes, echter gebeurt er tegenwoordig niks meer in Oranjestad. Het bruist nu meer in Palmbeach. Dit hoorde wij ook van de bevolking zelf. Het is echt een aanrader om mee te gaan met de ABC tours om een groot deel van het prachtige eiland te verkennen. Hier kan de recepetie mee helpen( super vriendelijk en altijd behulpzaam!).

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Kees van der Post19-04-2017

Zeer goede service goede bedden eenvoudig ontbijt

Heeft maar 68 kamers dus klein schalig. Eenvoudig en ruim opgezet. Zit niet in de drukte. Ruim parkeren. Dicht bij vliegveld. Zwembad groot genoeg voor aanwezigen. Ligstoelen aan zwembad goed. Ruime kamers en goed schoon. Ontbijt eenvoudig maar wel wat men nodig heeft. Restaurant geen grote kaart maar wel gied. Geen nadelen. Ik was er vorig jaar 3 x een week. Û

Alleen gereisd in januari 2017

• 10willigenburg02-03-2017

super

mooi super hotel tegenover het strand

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

7Fam D'hollander04-11-2016

Leuk hotel met ondermaats ontbijt

Het hotel en receptiepersoneel zijn heel vriendelijk en behulpzaam, mooi zwembad en leuke tuin. Maar het ontbijt trekt op niets : weinig aanbod, alles was meteen leeg. Is er nog brood, is er nog kaas, ??? De mensen die de food en beverage verzorgen hebben er geen kaas van gegeten. Ze hebben geen feeling, geen voorkomen. Ze lopen erbij alsof ze nog naar de bouwwerf moeten. Hopelijk ziet het hotelmanagement dit snel in want dit besmeurd de goede naam van het hotel

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8René Moes19-09-2016

Prima hotel

Als je een niet te drukke plek zoekt op Aruba moet je hier zijn. Op het nabijgelegen Surfside Beach is het prima toeven met een goede beachbar met happy hour tussen 4 en 6. Er zijn ook voldoende eetgelegenheden op loopafstand. Het is wel handig als je een auto tot je beschikking hebt. Als eerste stop op onze rondje over de ABC-eilanden was het een prima plek.

Gereisd met partner in augustus 2016

5 tips over Hotel Talk of the Town Beach Club

• Sylvia Edens, 20-01-2012

Reserveer optijd een auto in het hoogseizoen vooral in december , en neem stopcontact verloopstekkers mee .

• Koning, 03-12-2013

De kamers aan binnenkant zijn aanmerkelijk rustiger dan aan de straatkant.

• karin dijkstra, 09-02-2013

Snorkelen babybeach is prima. Restaurant Barefoot een aanrader(wel reserveren) Neem voor openbaar de kleiene busjes met B op het kenteken. Kosten 2,50 dollar.

0 vragen over Hotel Talk of the Town Beach Club

• Eten en drinkenLunch