Appartement Sero Biento

25 reviews over Appartement Sero Biento in het Nederlands

Geweldig

Henk
17-11-2018

Mooi,kleinschalig opgezet appartementencomplex. Mooie tuin met zwembad en een geweldige beheerder die er voor zijn gasten is en trots is op wat hij heeft neergezet.

Geweldig!

Lex & Gaby Rensen
29-5-2018

Wat een geweldige gastvrouw en gastheer zijn Petrina & Eric. Niets is ze teveel. Wij waren op Aruba voor de bruiloft van onze zoon en schoondochter en hebben enorm genoten bij Sero Biento.

Heerlijke lokatie

Fam. Timmermans
29-7-2017

Kleinschalige appartementen in een tropische tuin met zwembad(je).

Persoonlijke aandacht van de eigenaar en zijn vriendin.

Gehaald en gebracht naar appartement en vliegveld (gratis).

Veel tips van de eigenaar om het eiland te verkennen.

Appartementen prima ingericht, schoon en voorzien van alle gemakken.

BBQ gratis te gebruiken. Strandstoelen te huur voor een schappelijke prijs.

Ligging in een woonwijk. Auto wel nodig. Ook daarin kan de eigenaar bemiddelen.

Wij huurden een vrijwel nieuwe auto tegen zeer concurrerende prijs en inclusief alle verzekeringen en tweede bestuurder.

Geen negatieve punten. Volgend jaar weer naar Sero Biento appartments!

Topservice!

Michel Mix
24-7-2017

Helemaal perfect voor degenen die de toeristische zone liever mijden en de voorkeur geven aan een wat rustiger omgeving. De stranden en Oranjestad zijn met huurauto (aanrader), bus of taxi (wel wat duur op Aruba) goed bereikbaar.

De voorzieningen in het appartement waren uitstekend: de wifi werkte goed, de keuken bevatte alles wat we gedurende de week nodig hadden (incl. koelkast, kookplaten, etc.), er is een (gedeelde) wasmachine aanwezig, ventilator en airco (wel iets voor bijbetalen) zorgen voor de nodige verkoeling, in de kast lagen handdoeken en stond een koelbox om mee te nemen naar het strand en 's avonds kan er heerlijk worden afgekoeld in het zwembad (of de jacuzzi). En alles wordt prima schoongehouden.

Maar dan even iets over Eric, de eigenaar. Hij haalde ons op en bracht ons weg naar het vliegveld. Hij hielp met het regelen van een huurauto (en zorgde ook daar voor vervoer heen en terug naar het autoverhuurbedrijf). Bij aankomst stond er koud drinkwater klaar in de koelkast. Vragen of het eiland (bijv. tips over uitgaansgelegenheden) werden uitgebreid beantwoord. Problemen met de wifi werden prompt verholpen (stekkertje was er bij werkzaamheden per ongeluk uit getrokken). Kortom: topservice!

Wij waren zeer tevreden gasten!

Een heerlijk relaxt verblijf.

fam. van der schaaf
1-5-2017

Apartement met alles aanwezig ,zwembad met ligbedden, eigen terras en gezamenlijk terras met verschillende zitjes.

Vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Een prima rustpunt van waaruit je het eiland kan verkennen.

een Oase op een tropisch eiland

Roger Winants
1-5-2017

We vonden het een geweldige locatie met een meer als fantastische service.

Niet alleen de plaats op het eiland (helemaal in het centrum op 10 minuutjes van Oranjestad) maar ook het complex zelf. Beschut en besloten.

We waren er welkom. Het was schoon. Alles was aanwezig tot een elektrisch tennisracket om die mug te pakken die toch nog naar binnen was geslopen ondanks alle horren. Complete persoonlijke uitleg over alles wat er te zien is op het eiland met bijbehorende kaart en extra aanwijzingen van een insider.

Maar met kop en schouders stak toch wel de prachtige binnentuin er boven uit met in het midden een heerlijk zwembad dat goed verzorgd is.

Als er dan al een minpuntje genoemd moet worden dan is het ....................... .

Nee, er is gewoon niets wat als minpuntje opgenoemd kan worden.

En niet voor het een of ander; wij zijn geen familie of kennissen maar hebben dit adres als een tip/mogelijkheid gekregen en gewoon op internet gekeken en geboekt op hoop van zegen.

Het kon niet waar zijn al die geweldige reviews... maar het is wèl ècht zo.

Men bleek zeer betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk.

De eigenaar heeft op 1e paasdag, die daar heilig is, zelfs nog voor ons een huurauto weten te regelen voor 5 dagen (€ 162,- incl verzekering) via een betrouwbaar adres, nadat wij al bij enkele adressen "langs de weg" waren geweest die ons allesbehalve een betrouwbaar gevoel gaven.

Overigens heb je wel echt een auto nodig om je iedere dag te verplaatsen.

Maar dat lijkt mij op het hele eiland een must.

Al met al een echte aanrader met een prijs kwaliteit verhouding waar je U tegen zegt.

Echt een fijne plek.Vriendelijk beheerder.

Jan en Reino Hoekstra
8-1-2017

Het appartement ligt iets buiten de stad en niet dichtbij de beaches. Een auto is nodig.De eigenaar kan het zo regelen, dat hij bij aankomst klaar staat.

Henry Huizer
16-9-2016

Ik moet nu toch echt een review schrijven voor Sero Biento Apartments.

Want wat wij de afgelopen vakantie hebben beleefd is werelds!

Wij hadden zelf een vlucht geregeld en Sero Biento Apartments gevonden.

Wat een geluk!

Want Erik is iemand die gewoon graag wilt dat je een geweldige tijd hebt op je vakantie.

Ik had, omdat ik familie heb op het eiland, de huurauto niet goed geregeld, eigenlijk niet…(?). Ik dacht dat ik wel een auto kon regelen voor ons verblijf. Dat bleek dus niet zo te zijn en wat denk je? Erik had ervoor gezorgd dat dat geen probleem was want er stond een auto voor ons klaar toen we aankwamen! Hij wist wel dat we die auto nodig zouden hebben en had het gewoon helemaal geregeld !

Hun relatie met “car rental” is zó goed dat wij 2 weken lang hebben gereden met een fantastische toyota auto en door omstandigheden pas hebben hoeven te betalen na die 2 weken! (Dat zal niet gebruikelijk zijn maar het kwam zo uit) . Wat ik probeer te zeggen is : Bij Car Rental twijfeld men dus dus niet over de integriteit van Eric ! Dat zegt wel heel veel …!!

De eerste avond nadat we aan waren gekomen kwam eric even buurten of alles naar wens was.

Natuurlijk vroegen we wat we moesten gaan zien op het eiland. En Erik ging even weg en kwam met een landkaartje en begon uitgebreid uit te leggen wat te gaan zien en wat niet. Ook de snorkelplekjes waren met name heel waardevol want dat waren inderdaad de beste plekken om te snorkelen.

Die man kent zijn eiland en weet wat interressant is voor iemand.

Natuurlijk moet je ook eten. We hebben ook een keer zelf ”Amerikan pancakes” gebakken omdat we daar benieuwd naar waren maar maar zelf kokkerellen bleef daar wel bij want de adresjes die Eric ons vertelde waren voor onze vakantie echt héél waardevol. Zelf houd hij er eigenlijk echt niet van om ”reclame” te maken voor eetgelegenheden maar gelukkig wist ik daar doorheen te prikken en adresjes af te troggelen. Werkelijk echt goede, goedkope, adressen. Vraag het hem gewoon! Hij doet wat terughoudend omdat hij natuurlijk ook geen garanties kan geven dat een restautantje gaat presteren op dat moment, maar weet wel echt goede restaurantjes! Hij weet waar het echt goed is, duur, goedkoper, goed en niet goed. Sterker nog: wij zijn een aantal keren terug gegaan bij zo’n aanbevolen “restaurantje” omdat het gewoon echt zó lekker en goed was ! En qua prijs kun je daar in Nederland niet voor uit eten gaan, dus niet dat je daar wel lekker kunt eten maar je knip moet trekken, integendeel. Mijn favorieten: “PamPam “ , “De Zeerover” en de “Dutch panckes Shop”. Bij die laatse ga je dus geen pannekoeken eten !!!! Heel wat anders !!…..vraag maar aan Eric ! Superlekker !

Maar afsluitend….. Eric en Petrina , jullie hebben echt de onwaarschijnlijke eigenschap van meedenken en inleven en echt daadwerkelijk bijgedragen aan een onvergetelijke vakantie voor ons. Zonder jullie zou de vakantie niet zo geweest zijn als het nu is geweest! We hebben familie op het eiland maar zonder zonder jouw bijdrage zou de vakantie niet zijn geweest wat het nu is geweest! Enorm bedankt !!!!!!

Juist omdat wij opa en oma gingen bezoeken na hen al die jaren niet te hebben gezien, hebben jullie het ons enorm gemakkelijk gemaakt om een geweldige vakantie te hebben!

Erg bedankt!!!!!

Ik denk er gewoon daadwerkelijk aan om volgend jaar de mogelijkheid te zoeken om weer te komen…

Plek met een gouden randje

Joep en Nel
28-5-2016

Wat een hartelijke plek. Voor de eerste keer op Aruba en door gunstige verhalen gekozen voor Sero Biento van Eric en Petrina. Een gouden keuze.

Niets is teveel voor hen. Eric is bijna de hele dag aanwezig, ze wonen op het complex. Hij lost alle problemen, mochten die er zijn, direct op. Hij heeft altijd een vriendelijk woordje voor iedereen en geeft een heleboel informatie waar je echt wat mee kunt. Het huisje met aparte slaapkamer hadden wij geboekt en er is een ingemetselde BBQ. Alles in het huis is aanwezig. Je kunt bij hem ook een strandstoel huren voor € 2,50 per dag en gratis koelbox voor mee te nemen naar het strand. Auto huren op Aruba is een must. Echt een fantastische plek. Er is ook een klein rond zwembad, niet groot maar heerlijk om af te koelen.

prima!

theo/nel
17-4-2016

prettig , kleinschalig verblijf met vriendelijke eigenaar, lekker zwembadje en hottub.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sero Biento in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sero Biento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.