Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

30 Reviews over Sero Biento

• 9Erwin en Renée20-09-2021

Super betaalbaar verblijf met aardige eigenaren

Super goed verblijf hier gehad. De Nederlandse eigenaren Eric en Petrina zijn alleraardigst. Het contact vooraf onze vakantie verliep ook al uiterst prettig. Eric is ons komen afhalen van het vliegveld. Het appartement ligt er 5 minuten vandaan. Eric is een echte aardige gastheer die je van allerlei handige tips en adviezen voorziet. Ook bijvoorbeeld welk huurbedrijf je kon benaderen voor een huurauto. We hebben voor 2 weken, voor niet al teveel geld een huurauto genomen. Je kunt Eric altijd om hulp vragen. De appartementen zijn (wij hadden een studio) ruim van opzet en vooral erg netjes. De poetsvrouw komt +/- eens in de week. Maar alle voorzieningen om je verblijf tussentijds netjes en schoon te houden zijn aanwezig. Ook is er warm water om je te douchen en er is airco. Aruba is te mooi om, alleen maar vanuit een veel te duur all-in hotel aan te doen. Je leeft immers 75% buiten. Persoonlijk contact met eigenaren is prettig ervaren.

• 10Familie Kock08-03-2021

Super fijn verblijf

Mooie schone appartementen met alle voorzieningen. Fijn afkoel zwembad in de prachtige tuin. Gastvrije eigenaren met veel begrip en medeleven want we waren er vanwege familie omstandigheden. Ook aanwezig wasmachine en airco wat fijn is op Aruba.De eigenaar Erik is bereid om je te helpen waar nodig bijv. Met huur van een auto.

• 9Henk17-11-2018

Geweldig

Mooi,kleinschalig opgezet appartementencomplex. Mooie tuin met zwembad en een geweldige beheerder die er voor zijn gasten is en trots is op wat hij heeft neergezet.

• 9Bruno01-06-2018

Auch beim zweiten Mal. Einfach SUPER

Bei unserem 1. Aufenthalt zum Jahreswechsel hat uns Petrina zu einem günstigen Flug mit TUIFly NL verholfen. Da unser Sohn mit Familie gleich um die Ecke wohnt war es keine Frage sofort wieder nach Aruba zu kommen. Wir waren diesesmal in dem neuen Bungalow. Einfach Spitze.

Man könnte Seiten füllen und die Anlage über den grünen Klee lobe. Das einfachste aber ist selbst zu kommen und selbst zu erleben wie urgemütlich und familiär es hier in der Anlage zugeht.

Eric und Petrina mit Ihrer Zugehfrau Rosa sind auf der Insel sicher einmalig.

Immer wieder gerne.

PS: Unser 2. Sohn mit Frau und Tochter komme im Juli ebenfalls für eine Woche in diese schöne Anlage.

• 9Lex & Gaby Rensen29-05-2018

Geweldig!

Wat een geweldige gastvrouw en gastheer zijn Petrina & Eric. Niets is ze teveel. Wij waren op Aruba voor de bruiloft van onze zoon en schoondochter en hebben enorm genoten bij Sero Biento.

• 10Bruno22-05-2018

Rundum zufrieden, besser kaum moeglich.

Wir waren 5 Wochen bei Petrina und Eric als Gaeste in der sehr schoenen Anlage. Es hat uns an nichts gefehlt. Die Anlage ist sehr gepflegt und auch die Reinigung der Appartments durch Olga ist einwandfrei.Ein rundum gelungener Urlaub. Wir habe direkt bei Petrina einen Flug mit Tuifly fuer Mai gebucht und sind auch im Mai 2018 wieder fuer 3 Wochen hier. Man kann sich an diees Leben gewoehnen Am wenigsten hat uns gefallen, dass der Urlaub jedesmal so schnell zu Ende war.

Grosses Lob an Erik und Petrina, sie kuemmern sich um jeden noch so kleinen Wunsch so schnell wie moeglich.

Fazit: Wenn Aruba, dann Sero Biento bei Erik und Petrina.

• 9Fam. Timmermans29-07-2017

Heerlijke lokatie

Kleinschalige appartementen in een tropische tuin met zwembad(je). Persoonlijke aandacht van de eigenaar en zijn vriendin. Gehaald en gebracht naar appartement en vliegveld (gratis). Veel tips van de eigenaar om het eiland te verkennen. Appartementen prima ingericht, schoon en voorzien van alle gemakken. BBQ gratis te gebruiken. Strandstoelen te huur voor een schappelijke prijs. Ligging in een woonwijk. Auto wel nodig. Ook daarin kan de eigenaar bemiddelen. Wij huurden een vrijwel nieuwe auto tegen zeer concurrerende prijs en inclusief alle verzekeringen en tweede bestuurder. Geen negatieve punten. Volgend jaar weer naar Sero Biento appartments!

• 10Michel Mix24-07-2017

Topservice!

Helemaal perfect voor degenen die de toeristische zone liever mijden en de voorkeur geven aan een wat rustiger omgeving. De stranden en Oranjestad zijn met huurauto (aanrader), bus of taxi (wel wat duur op Aruba) goed bereikbaar.

De voorzieningen in het appartement waren uitstekend: de wifi werkte goed, de keuken bevatte alles wat we gedurende de week nodig hadden (incl. koelkast, kookplaten, etc.), er is een (gedeelde) wasmachine aanwezig, ventilator en airco (wel iets voor bijbetalen) zorgen voor de nodige verkoeling, in de kast lagen handdoeken en stond een koelbox om mee te nemen naar het strand en 's avonds kan er heerlijk worden afgekoeld in het zwembad (of de jacuzzi). En alles wordt prima schoongehouden.

Maar dan even iets over Eric, de eigenaar. Hij haalde ons op en bracht ons weg naar het vliegveld. Hij hielp met het regelen van een huurauto (en zorgde ook daar voor vervoer heen en terug naar het autoverhuurbedrijf). Bij aankomst stond er koud drinkwater klaar in de koelkast. Vragen of het eiland (bijv. tips over uitgaansgelegenheden) werden uitgebreid beantwoord. Problemen met de wifi werden prompt verholpen (stekkertje was er bij werkzaamheden per ongeluk uit getrokken). Kortom: topservice!

Wij waren zeer tevreden gasten!

• 9fam. van der schaaf01-05-2017

Een heerlijk relaxt verblijf.

Apartement met alles aanwezig ,zwembad met ligbedden, eigen terras en gezamenlijk terras met verschillende zitjes. Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Een prima rustpunt van waaruit je het eiland kan verkennen.

• 9Roger Winants01-05-2017

een Oase op een tropisch eiland

We vonden het een geweldige locatie met een meer als fantastische service. Niet alleen de plaats op het eiland (helemaal in het centrum op 10 minuutjes van Oranjestad) maar ook het complex zelf. Beschut en besloten.

We waren er welkom. Het was schoon. Alles was aanwezig tot een elektrisch tennisracket om die mug te pakken die toch nog naar binnen was geslopen ondanks alle horren. Complete persoonlijke uitleg over alles wat er te zien is op het eiland met bijbehorende kaart en extra aanwijzingen van een insider. Maar met kop en schouders stak toch wel de prachtige binnentuin er boven uit met in het midden een heerlijk zwembad dat goed verzorgd is.

Als er dan al een minpuntje genoemd moet worden dan is het ....................... . Nee, er is gewoon niets wat als minpuntje opgenoemd kan worden. En niet voor het een of ander; wij zijn geen familie of kennissen maar hebben dit adres als een tip/mogelijkheid gekregen en gewoon op internet gekeken en geboekt op hoop van zegen. Het kon niet waar zijn al die geweldige reviews... maar het is wèl ècht zo.

Men bleek zeer betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk. De eigenaar heeft op 1e paasdag, die daar heilig is, zelfs nog voor ons een huurauto weten te regelen voor 5 dagen (€ 162,- incl verzekering) via een betrouwbaar adres, nadat wij al bij enkele adressen "langs de weg" waren geweest die ons allesbehalve een betrouwbaar gevoel gaven. Overigens heb je wel echt een auto nodig om je iedere dag te verplaatsen. Maar dat lijkt mij op het hele eiland een must.

Al met al een echte aanrader met een prijs kwaliteit verhouding waar je U tegen zegt.

Appartement Sero Biento info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)