Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Aruba Resort & Casino voor je op een rij gezet:

194 reviews over Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino

• 9Maartje Bakker08-09-2019

Fantastisch!

Voor het eerst op een all inclusive vakantie geweest en het was fantastisch! Heerlijk eten, lief personeel en natuurlijk het prachtige prive eiland met flamingo’s!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Rene Engelsbel26-08-2019

Geweldig genoten

Wij waren in het Hotel Renaissance Ocean Suites is aan de andere kant van het Resort en direkt aan zee, Hadden een mooie kamer en die was schoon. Zwembad gezellig en niet erg druk, op de gang was het wel warm als je daar liep, was geen airco, gelukkig in de kamers wel. Ontbijten deden we bij de vele restaurants in de buurt en ook het avondeten deden we daar. Was gezellig en hebben het daar heel leuk gehad, Ook toen eten gehaald bij een soort Albert Heijn en konden leuke dingen voor ons zelf halen. Taxi was niet duur. Ook een leuke boottocht genaakt en naar het prive eiland geweest, waar er veel Flamingo's en leguanen waren. Unieke ervaring, ook was het leuk om gewoon in het Nederlands te spreken. Vliegveld was 20 minuten rijden en vanaf het Flamingo eiland kon je de vliegtuigen zien opstijgen.

Met oudere kinderen

• 2018
    10Amber van den Berg18-11-2018

Mega erg genoten !

Ik heb echt genoten, helemaal relaxed en private Island is echt geweldig !

Alleenreizend

• 8Esmee16-11-2018

Geweldig

Heel mooi hotel en pluspunt dat je tijdens het verblijf gratis naar flamingo island kunt reizen.

Met vrienden

• 9Marianne Koffeman30-10-2018

In 1 woord Geweldig!

Het is gewoon in 1 woord genieten! Geweldig hotel met een privé strand waar de flamingo’s gewoon naast je strand stoel komen staan. Daarnaast gaat er elke tien minuten een gezellig bootje met leuke captain deze kant op! Daarnaast heb je nog een geweldig zwembad waar je vanuit het water gewoon aan de bar iets te drinken kan bestellen. Ook zijn er echt heerlijke restaurants waar je lekker kan ontbijten maar ook kan lunchen en het avond eten is helemaal geweldig! Er is heel veel diversiteit dus het gaat niet vervelen! Daarnaast heb je thema avonden of wordt er een heerlijke BBQ op het strand geregeld. Ook de kamers zijn perfect en super schoon. Mooie ruime kamers en prachtige ruime douche. Daarnaast nog leuk balkon en ruime leef ruimte. Ook het personeel is super vriendelijk en wil dan ook zorgen dat je verblijf nog beter en mooier wordt dan het al is. In 1 woord geweldige vakantie voor een heerlijke relax vakantie! Aanrader dus!

• 8Gerry11-09-2018

Geweldige ervaring!

Hotel ligt centraal, je kan zo de stad inlopen om te winkelen. Het privé eiland van het hotel is geweldig, om de 10 minuten vaart er een speedboot heen en weer. Prachtig strand met flamingo's en leguanen, echt genieten hier. Nog een keer naar Palm Beach geweest maar snel weer terug want het is op het eiland veel mooier. Als verrassing voor onze 40e huwelijksdag een fles champagne en aardbeien met chocolade ontvangen. Wij komen vast nog eens terug!

• 8Christi05-05-2018

Een prachtige unieke ervaring

Mooi privestrand met flamingo's . Mooie kamers . Heerlijk groot bed . Prachtige locatie . Ontbijt was minder . Weinig keus . Kamer wel wat gehorig

Met vrienden

• 8Sanne28-04-2018

Prima kamer

Ruime kamer en badkamer. Groot, comfortabel bed. Schone kamer.

• 8Amanda09-04-2018

Super ervaring!

Wij hebben hier 1 nacht verbleven, zodat we zeker wisten dat we een bezoek konden brengen aan Renaissance Island!

Wat een super service, we kwamen aan om 10:30 en konden gelijk onze kamer in. Ook de hotel pasjes waren direct klaar voor gebruik! Eiland is erg mooi en de flamingos voegen echt wat toe. Maar vergeet ook zeker niet te snorkelen hier! Wees er wel vroeg, want de schaduw plekken zijn beperkt.

Verder is het hotel ook prima. Super ruime kamers, en je mag van beide hotels gebruik maken van Renaissance.

Ontbijt betaalde wij $22 pp voor en daarna kon je nog fooi geven met minimaal 10%. Zo hebben wij met 4 pers ruim $90 betaald voor het ontbijt. Dit was het absoluut niet waard. Voor dit geld verwacht je op zijn minst verse jus d Orange ipv een vieze limonade. $10/12 pp was meer op zijn plaats geweest.

Personeel was wel super vriendelijk!!

Met oudere kinderen

• 9leen kroon06-03-2018

fantastisch

super mooi heel klantvriendelijk

14 tips over Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino

• Maqie11, 30-10-2013

Ga eten bij restaurant que pasa super goed, dit ligt in de straat achter het hotel. Als je er over denkt om All inclusive te nemen zou ik dit zeker doen want het is zeer de moeite waard

• Helma, 21-03-2013

Neem een 110v stekker mee!

• Femke, 23-01-2012

All inclusieve is echt super in dit hotel. Je hebt verschillende restaurants waar je kan eten, buiten de deur eten is echt niet nodig. 1 dag een auto huren om het eiland te bezichtigen is meer dan genoeg. Je kan naar Arikok, de mooie stranden bezichtigen, de hotels bij Palmbeach, daar zitten ook meerdere winkels.

8 vragen over Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino

• sem, 19-08-2019

flamingostrand

Is het ook toegankelijk voor kinderen?

• Petra, 29-07-2017

Kitchenette in island suites

Wat kan ik verwachten van de kitchenette? Is het mogelijk om ook een keer op je kamer te eten. Ligt er bijv bestek/servies.

• dominique, 06-11-2014

wifi

Is er op de kamers gratis wifi?

Sabrina, 17-11-2014

Ja er is gratis wifi aanwezig, al valt deze wel vaak uit.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages