Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino

Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Aruba Resort & Casino voor je op een rij gezet:

189 reviews over Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino in het Nederlands

Geweldige ervaring!

Gerry
11-9-2018

Hotel ligt centraal, je kan zo de stad inlopen om te winkelen. Het privé eiland van het hotel is geweldig, om de 10 minuten vaart er een speedboot heen en weer. Prachtig strand met flamingo's en leguanen, echt genieten hier. Nog een keer naar Palm Beach geweest maar snel weer terug want het is op het eiland veel mooier. Als verrassing voor onze 40e huwelijksdag een fles champagne en aardbeien met chocolade ontvangen. Wij komen vast nog eens terug!

Een prachtige unieke ervaring

Christi
5-5-2018

Mooi privestrand met flamingo's . Mooie kamers . Heerlijk groot bed . Prachtige locatie . Ontbijt was minder . Weinig keus . Kamer wel wat gehorig

Prima kamer

Sanne
28-4-2018

Ruime kamer en badkamer. Groot, comfortabel bed. Schone kamer.

Super ervaring!

Amanda
9-4-2018

Wij hebben hier 1 nacht verbleven, zodat we zeker wisten dat we een bezoek konden brengen aan Renaissance Island!

Wat een super service, we kwamen aan om 10:30 en konden gelijk onze kamer in. Ook de hotel pasjes waren direct klaar voor gebruik!

Eiland is erg mooi en de flamingos voegen echt wat toe. Maar vergeet ook zeker niet te snorkelen hier! Wees er wel vroeg, want de schaduw plekken zijn beperkt.

Verder is het hotel ook prima. Super ruime kamers, en je mag van beide hotels gebruik maken van Renaissance.

Ontbijt betaalde wij $22 pp voor en daarna kon je nog fooi geven met minimaal 10%. Zo hebben wij met 4 pers ruim $90 betaald voor het ontbijt. Dit was het absoluut niet waard. Voor dit geld verwacht je op zijn minst verse jus d Orange ipv een vieze limonade. $10/12 pp was meer op zijn plaats geweest.

Personeel was wel super vriendelijk!!

fantastisch

leen kroon
6-3-2018

super mooi heel klantvriendelijk

Geweldig

Sophie
2-3-2018

Het verblijf was super! Geweldig hotel met een prachtig privé eiland. Het enige is dat je er met een bootje heen moet, maar dat maakt het ook heel leuk!

Veel te duur!

Joyce
17-7-2017

Je moet soms erg lang wachten op de bootshuttle naar het privé eiland. Het eten daar is zeer matig. Er zijn agressieve zwarte vogels en zij vallen regelmatig mensen aan. De meeste van de ligbedden zijn oud en doorgezakt. Als je na 11uur op het eiland komt, zijn er helaas geen ligbedden meer vrij.

Vervelend dat na het douchen de badkamervloer blank staat. De slaapbank voor de kinderen is erg hard. Veel geluidsoverlast van de gang.

In het weekend wordt het zwembad bij de Oceansuites druk bezocht door de lokale bevolking. Zij hebben koelboxen vol met eigen eten en drinken bij zich, ze zijn zéér luidruchtig. Het mooie hotel veranderd hierdoor in een soort camping en helaas wordt dit bij navraag aan de receptie allemaal gewoon toegestaan, omdat deze grote groep mensen familieleden/vrienden/kennissen van een hotelgasten zijn!?

Na hier 3x een vakantie te hebben doorgebracht, weet ik niet zeker of we ooit nog terug komen in t Renaissance.

Son
13-7-2017

Top hotel met heerlijk rustig adults only gedeelte

Fantastische reis met weerzien van oud-collega's é

Lenie Boogaard
26-2-2017

Alles was goed, de ligging, heerlijke ruime kamer met Airco.

Verrukkelijke maaltijden via lopen buffet.

Geweldige bediening, zowel op en in de kamers als in de Restaurant 's.

Een weekende VIP-en

Jacinta
6-9-2016

Tijdens onze vakanties op Aruba logeren we bij familie, maar voor een weekendje luxe hebben we voor het Renaissance hotel gekozen. Hiervoor is reden genoeg, naast het heerlijk zachte kingsize bed en vriendelijk personeel kan je met de pas van je kamer met een bootje naar het Renaissance privé eiland waar je een fantastische ontmoeting met tamme flamingo's te wachten staat in een zeer tropische omgeving.

We hebben dit jaar 1 nacht in de Ocean suites gelogeerd, prachtig uitzicht en een leuk zwembad met bar. Als ik dan een minpuntje moet noemen was het de badkamer, behalve dan dat deze er prachtig uitziet, tijdens het douchen stroomt het water op een of andere manier uit de douchecabine en eindigt in de hoek bij de deur.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.