Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino

Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino

8.6Fantastisch

Aruba, Aruba, Oranjestad

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.317p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

195 reviews over Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino

• 2019
    8Pauline24-12-2019

Zéker de moeite waard.

Dit hotel is pure luxe. Als je hier verblijft kun je naar Renaissance private island, met de flamingo's. Hier kun je zalig ontbijten evenals in het hotel zelf. Het zwembad heeft weinig stoelen, maar er is toch altijd plek. Bedden slapen verrukkelijk. Je hebt alleen een frans balkon, dus echt lekker buiten zitten kun je niet. En soms heb je een balkon aan de binnenkant van het hotel, dus niet buiten. Prijzen zijn niet erg goedkoop, maar dat is gewoon voor Arubaanse begrippen. Top!

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Maartje Bakker08-09-2019

Fantastisch!

Voor het eerst op een all inclusive vakantie geweest en het was fantastisch! Heerlijk eten, lief personeel en natuurlijk het prachtige prive eiland met flamingo’s!

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Rene Engelsbel26-08-2019

Geweldig genoten

Wij waren in het Hotel Renaissance Ocean Suites is aan de andere kant van het Resort en direkt aan zee, Hadden een mooie kamer en die was schoon. Zwembad gezellig en niet erg druk, op de gang was het wel warm als je daar liep, was geen airco, gelukkig in de kamers wel. Ontbijten deden we bij de vele restaurants in de buurt en ook het avondeten deden we daar. Was gezellig en hebben het daar heel leuk gehad, Ook toen eten gehaald bij een soort Albert Heijn en konden leuke dingen voor ons zelf halen. Taxi was niet duur. Ook een leuke boottocht genaakt en naar het prive eiland geweest, waar er veel Flamingo's en leguanen waren. Unieke ervaring, ook was het leuk om gewoon in het Nederlands te spreken. Vliegveld was 20 minuten rijden en vanaf het Flamingo eiland kon je de vliegtuigen zien opstijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 2018
    10Amber van den Berg18-11-2018

Mega erg genoten !

Ik heb echt genoten, helemaal relaxed en private Island is echt geweldig !

Alleen gereisd in maart 2018

• 8Esmee16-11-2018

Geweldig

Heel mooi hotel en pluspunt dat je tijdens het verblijf gratis naar flamingo island kunt reizen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Marianne Koffeman30-10-2018

In 1 woord Geweldig!

Het is gewoon in 1 woord genieten! Geweldig hotel met een privé strand waar de flamingo’s gewoon naast je strand stoel komen staan. Daarnaast gaat er elke tien minuten een gezellig bootje met leuke captain deze kant op! Daarnaast heb je nog een geweldig zwembad waar je vanuit het water gewoon aan de bar iets te drinken kan bestellen. Ook zijn er echt heerlijke restaurants waar je lekker kan ontbijten maar ook kan lunchen en het avond eten is helemaal geweldig! Er is heel veel diversiteit dus het gaat niet vervelen! Daarnaast heb je thema avonden of wordt er een heerlijke BBQ op het strand geregeld. Ook de kamers zijn perfect en super schoon. Mooie ruime kamers en prachtige ruime douche. Daarnaast nog leuk balkon en ruime leef ruimte. Ook het personeel is super vriendelijk en wil dan ook zorgen dat je verblijf nog beter en mooier wordt dan het al is. In 1 woord geweldige vakantie voor een heerlijke relax vakantie! Aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Gerry11-09-2018

Geweldige ervaring!

Hotel ligt centraal, je kan zo de stad inlopen om te winkelen. Het privé eiland van het hotel is geweldig, om de 10 minuten vaart er een speedboot heen en weer. Prachtig strand met flamingo's en leguanen, echt genieten hier. Nog een keer naar Palm Beach geweest maar snel weer terug want het is op het eiland veel mooier. Als verrassing voor onze 40e huwelijksdag een fles champagne en aardbeien met chocolade ontvangen. Wij komen vast nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Christi05-05-2018

Een prachtige unieke ervaring

Mooi privestrand met flamingo's . Mooie kamers . Heerlijk groot bed . Prachtige locatie . Ontbijt was minder . Weinig keus . Kamer wel wat gehorig

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Sanne28-04-2018

Prima kamer

Ruime kamer en badkamer. Groot, comfortabel bed. Schone kamer.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Amanda09-04-2018

Super ervaring!

Wij hebben hier 1 nacht verbleven, zodat we zeker wisten dat we een bezoek konden brengen aan Renaissance Island!

Wat een super service, we kwamen aan om 10:30 en konden gelijk onze kamer in. Ook de hotel pasjes waren direct klaar voor gebruik! Eiland is erg mooi en de flamingos voegen echt wat toe. Maar vergeet ook zeker niet te snorkelen hier! Wees er wel vroeg, want de schaduw plekken zijn beperkt.

Verder is het hotel ook prima. Super ruime kamers, en je mag van beide hotels gebruik maken van Renaissance.

Ontbijt betaalde wij $22 pp voor en daarna kon je nog fooi geven met minimaal 10%. Zo hebben wij met 4 pers ruim $90 betaald voor het ontbijt. Dit was het absoluut niet waard. Voor dit geld verwacht je op zijn minst verse jus d Orange ipv een vieze limonade. $10/12 pp was meer op zijn plaats geweest.

Personeel was wel super vriendelijk!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages