Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

Appartement
Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)
8,6

34 reviews over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) in het Nederlands

Zeer goed toeven hier!!

HP Spigt
6-12-2011

Het is een heel fijn complex, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Goed onderhouden en een fijn zwembad. Prijs - kwaliteit is zeer goed!

Een heerlijk en goed verzorgd apparmentenpark

Anneke en Rob Wouterson
7-9-2011

Een appartement met voldoende ruimte, prima bed in aircondioned slaapkamer, eigen parkeerplaats, dus nooit een parkeerprobleem, eigen terras en een goed verzorgd zwembad bij wijze van spreken voor de deur. Wat wil je nog meer voor een fijne vakantie!!

Diana en Ronald (het beheerders echtpaar) zijn een echte gastvrouw en -heer. Een zeer hartelijke ontvangst na een lange vliegreis, kortom je voelt je welkom en thuis.

Ook de communicatie in Nederland met Angela en Luc voor de reservering ging heel vriendelijk en gemoedelijk.

Een echte aanrader voor een fijne vakantie op "one happy island" ARUBA !!!

helemaal te gek en lekker rustig

Wim & Lex Postuma
4-9-2011

prima appartementje, zwembad voor de deur, centraal gelegen, alles prima onderhouden en vriendelijk beheerders-echtpaar, volgend jaar weer !

Wim & Lex

Volgende keer weer!!

Martin & Jeanine
19-4-2011

! jaar hebben wij mogen genieten van dit prachtige appartementencomplex met een heerlijk, altijd schoon zwembad. Over het onderhoud en de service van Ronald en Diana (beheerders) alleen maar lof!!

Dank jullie wel!!

Martin & Jeanine

Zeer mooie en tropische omgeving. Een aanrader !

Dave & Myriam
8-4-2011

Patiri Appartments in Paradera (Aruba) biedt je totale vrijheid in je eigen appartementje met zeer verzorgd en mooi zwembad omringd door palmbomen, tropische struiken en nu en dan de aanwezigheid van één of meerdere (ongevaarlijke!) leguanen. Zeker de moeite waard en veel beter dan vele andere accomodaties op het eiland.

lijkt als op een oase in de woestijn

A.v.Dijken en J.Eijkelenboom
5-3-2011

Wij hebben een maand vanaf 31-01 t/m01-03 2011 op patiri Aruba gelogeerd en hebben het daar bijzonder naar ons zin gehad

Het is er heerlijk rustig, het appartement ziet er keurig schoon en netjes uit

Toen wij daar waren werden er nieuwe boxspring bedden neer gezet( hoewel de vorige ook niet slecht waren)

De beheerders zijn steeds aanwezig, erg vriendelijk, en als er wat is staan ze direct voor je klaar.

Het zwembad is keurig schoon en dat alles staat in een fantastisch park van vele verschillende palmbomen

Een auto is wel nodig,je heb er eigen parkeerplaats dus geen probleem met parkeren

Voor mensen die van rust en natuur houden is dit een echte aanrader

prachtige binnentuin met zwembad

Toby Riksen
3-11-2010

Appartement was een beetje gedateerd. Nieuwe keuken wordt geplaatst. Complex ziet er verzorgd en schoon uit. Mooie binnentuin met zwembad. Beheerders zijn dagelijks aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam. Drankje stond al koud in de koelkast op ons te wachten. Auto is wel noodzakelijk. Binnen enkele minuten op een van de mooie stranden of toeristische gedeeltes van Aruba. Verwacht geen vakantieresort, veel appartementen worden voor langere tijd verhuurd. Een aanrader voor mensen die van kleinschaligheid en veiligheid houden.

Heerlijk, prachtig park, goede service

Geert van Bemmelen
2-11-2010

Wij hebben hier 3 weken verbleven. Het appartement was goed ingericht, ruim en voorzien van de luxe welke we wensten. het contact via email was snel correct en uitgebreid, onze complimenten hiervoor.

Al met al een geslaagde vakantie!!!

Tot volgend jaar!!!

Top Appartementen

De dierenarts
19-10-2010

Prijs / kwaliteit is zeker goed.

Appartementen zijn schoon en het zwembad en de tuinen zijn prachtig.

Rustig en zeer goed

Marloes van der Berg
18-4-2010

Na het ophalen van onze huurauto met de routebeschrijving aan de slag, na 10 min waren we bij ons appartement waar de beheerder ons opwachtte.

Na wat tekst en uitleg hebben we een ronde gemaakt over het park zodat we wisten waar wat was. Vervolgens heerlijk op ons terras gezeten met een fris drankje wat ze voor ons hadden neergezet.

De meubels waren zo te zien allemaal vervangen want het zag allemaal zo goed uit het bed sliep heerlijk en meestal slaap ik niet zo lekker op vakantie.

Het park ligt net buiten Oranjestad dus je kan altijd de drukte opzoeken, wij houden er niet zo van en vonden het hier dus heerlijk toeven, lekker rustig zowel overdag als 's avonds. En dan te bedenken dat het park vol was. De meeste dagen hadden wij het zwembad voor onszelf, heerlijk dus.

Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en leuke gezellige gesprekken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.