Super! Beste prijs-kwaliteit verhouding op Aruba!

Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door MR

Super! Beste prijs-kwaliteit verhouding op Aruba!

MR,
6-3-2013

Patiri heeft naast de appartementen ook enkele vrijstaande huizen, één daarvan hebben wij vier maanden lang gehuurd. Alles aan Patiri was super: het huis, de inrichting, de ligging, de service, enz. Huis en inrichting waren luxe en uitstekend onderhouden, met oog voor detail. De ligging is perfect: rustig maar centraal. Vanuit Papaja is alles op het eiland met de auto (die is noodzakelijk) snel te bereiken. Het allerbeste aan Patiri is de perfecte service. Zowel op kantoor in Nederland (Luc en Angela) als bij de beheerders op Aruba (Ronald en Diana) staan klantgerichtheid en flexibiliteit hoog in het vaandel. Ronald en Diana stonden letterlijk 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar met hulp en advies wanneer nodig, altijd vrolijk en daadkrachtig. Patiri is niet de goedkoopste aanbieder van huisvesting op Aruba, maar zeker voor wie wat langer op het eiland verblijft, biedt Patiri zonder twijfel de beste prijs-kwaliteit verhouding. Als wij teruggaan naar Aruba, bellen we meteen Patiri!