Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) ***

Review geschreven door Leonie

Prima verblijf

Leonie,
17-9-2012

Vorig jaar hebben wij 10 maanden op dit park gewoond. Ondanks dat het erg prettig wonen was, hebben we wel vaak het gevoel gehad dat we nog net niet met een WC rol naar de WC hoefden te lopen.

Daarnaast is er tijdens ons verblijft veel geklust in ons appartement (verven, nieuwe slaapkamer, overdekking porch) wat voor ons als overlast werd ervaren. En nee, deze verbouwingen konden niet wachten totdat wij weg waren, want gelijk na ons kwamen er al nieuwe bewoners in ons appartement.

Verder een prettig verblijf gehad, ideaal en zwembad op het park en een zeer prettige ligging op het eiland.