Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door mark strating

onvoldoende

mark strating
21-1-2010

Complex heeft haar beste tijd gehad, onderhoud moet nodig uitgevoerd worden, oud bed ( twijfelaar ), stopcontacten die de muur uit komen, los zittende kraan in badkamer met warm en koudwaterknop terwijl er alleen koud water is, oude airco in slaapkamer. Beheerders zelden gezien, niet betrokken, afstandelijk. "Schoon beddegoed na 7 dagen ??? nee dat hoort er niet bij maar als je schoon beddegoed wilt hebben dan was je het toch gewoon zelf" was hun reactie. Voor de 42 appartementen zijn 4 ligbedden beschikbaar bij het zwembad ( 2 doorgezakt ). Groene tuin rondom zwembad met veel te grote palmbomen, bij een paar appartementen moest er ( na commentaar ) echt gesnoeid worden. Zwembad niet schoon, ook niet na de doordeweeks dagelijkse activiteiten van beheerders.