Géén boekingskosten
ArubaArubaOranjestadAppartementen OranjestadAppartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

ArubaArubaOranjestad

• 8.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

52 Reviews over Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

• 8Pauline Duineveld04-12-2021

Prima uitval basis

Heb het prima gehad op Patiri, de appartementen zijn simpel maar goed gemeubileerd. Miste alleen koffie apparaat of op zijn minst iets waar je een koffie filter in kunt doen, was nu dus op oploskoffie aangewezen. Het bed was prima en dat is eigenlijk voor mij met rugklachten zeer belangrijk. Privacy bij je eigen appartement, zwembad, wasmachine faciliteiten en eigen parkeerplaats. Ik ben er ruim 2 maanden geweest, goede uitvalsbasis voor mijn werk in het ziekenhuis, er waren trouwens veel collega’s daar ook. Contact was goed met de eigenaren. Ik zou Patiri zeker aanbevelen en bij een volgende waarneming kom ik graag terug.

• 6Natuur
  • 7Yara07-09-2021

Prima voor een wat langer verblijf

Gezellig appartementencomplex in een leuke en rustige buurt. Wel een eind van het ziekenhuis af als je daar werkt.

• 9Manuela Bremer22-02-2021

Een fijn appartementen complex

Mijn vriend en ik verbleven 10 maanden op Aruba. Wij verbleven in appartement K Whs, achterin het complex. Een mooi appartement met ontzettend mooi uitzicht over de Highrise. Het appartement had een interessante indeling vanwege de extra slaapkamer onder de woonkamer. Er is ontzettend veel privacy aan onze kant van het complex en een mooie tuin. Via het gedeelde zwembad kun je makkelijk in contact komen met de anderen op het complex. Het complex heeft een fijne ligging en is op een goede afstand van alle voorzieningen in de omgeving. Wij hebben erg fijn contact gehad met de verhuurder van het complex. Wegens omstandigheden kwamen wij op een latere datum aan dan gepland. Er werd fijn meegedacht naar een oplossing en zij toonden veel betrokkenheid/begrip naar de situatie. Dit heb ik persoonlijk erg gewaardeerd! Ook het verlengen van ons verblijf was geen probleem. Mocht ik ooit weer naar Aruba gaan, zou ik zeker weer naar Patiri gaan!

• 8Ritva22-10-2020

Heerlijk verblijf! Wij komen zeker terug!

Voor de 2e keer dit jaar op Patiri omdat onze zoon daar woont. Dit keer ging onze volwassen dochter mee, waardoor we een groter appartement nodig hadden. Dit bestond uit 2 slaapkamers, waarvan 1 slaapkamer bereikbaar was met een steil trappetje. Dit appartement was verder heerlijk, schoon en met een fantastisch terras. Het enige dat we misten was een koffiezetapparaat. Het knusse Patiri complex is echt heel leuk opgezet met allemaal verschillende type woningen waar veel longstay verbleven wordt. Het zwembad en het terrein met mooie beplanting wordt goed onderhouden. Wanneer er iets nodig is of als je een vraag hebt, is beheerder Cor snel aanwezig om te helpen. Eigenaren Angela en Luc zijn ook zeer goed bereikbaar per mail en denken graag met je mee. In juli hadden we een kleiner appartementje dat ook helemaal prima was, maar met als klein minpuntje dat er erg weinig kookgerei was. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

• 10Marc de Jong21-09-2020

Heerlijk verblijf in een veilige wijk.

Heerlijk verblijf gehad, super schoon, aardige mensen en gezellige sfeer. Ik kom zeker nog een keer terug voor mijn werk, dan zal ik weer bij Patiri verblijven!

• 9Steve18-09-2020

Rust,ruimte,vrijheid en goed onderhoud .

Ik verbleef in app 9G,woonhuis,Het is voorzien van twee slaapkamers,badkamer,openkeuken/woonkamer,ruim van opzet en een zeer ruime tuin/patio. Het was precies wat ik zocht.Zeker voorzien van veel privacy,wat goed bij mij past. Bij de bezichtiging en kennismaking met Cor,de opzichter(beheerder),van het complex,wist ik dat het goed zat. Mijn beslissing had ik snel genomen,om mijn verblijf op Patiri appartements,vast te leggen. In de tussentijd heb ik prettig contact gehad met Angela en Luc,de eigenaars van het complex. Waar het nodig was stond Cor altijd klaar om te helpen, gecombineerd met een goed gesprek. Hartelijk dank,Angela,Luc en Cor.

• 8Lieke02-09-2020

Prima verblijf voor langer dan een week!

Schoon appartement, opzichter is er snel wanneer je iets nodig hebt, zwembad netjes en verzorgd

• 10Mieke31-08-2020

Top!!

Wij hebben 4 jaar mogen verblijven in het huis papaya 6J, we hebben hier een super tijd gehad. Het huis heeft alles wat je nodig hebt, prima slaapkamers/badkamers en een fantastische tuin met zwembad! De service van de verhuurders was super, altijd een zeer snelle reactie en als er wat kapot was werd het vernieuwd en als we het zelf niet konden maken kwam Cor de klusjesman, die het probleem verhielp!

Heerlijke jaren gehad, in een heerlijk huis, bedankt!

• 8Jessica20-03-2020

Geweldig!

Ik ben voor langere tijd naar aruba vertrokken en vond dit erg spannend in het begin. Ik ging wonen op patiri waar ik me al snel thuis voelde. De eigenaren waren super aardig en stonden voor me klaar wanneer ik ze nodig had. Evenals Cor, die hielp met alle klusjes! Ik heb uiteindelijk twee jaar op patiri gewoond in twee verschillende huizen en over beide ben ik heel tevreden! bedankt voor de leuke tijd!

• 9Maurice09-03-2020

Erg fijne plek om te wonen.

Ik heb een jaar in hun Tiny house gewoond. De woning is neergezet op een erg mooie locatie. De huisbewaarder is laagdrempelig bereikbaar. Erg fijne plek om te wonen.

Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)