Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

Appartement
Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)
8,7

31 reviews over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) in het Nederlands

Prima plekje voor 2 personen en af en toe logees

Tobias & Maxine
20-9-2018

Wij zijn hier verbleven van Februari 2017 tot Februari 2018. Wij hadden huisje 6z2, dit huisje was simpel ingericht maar voor ons comfortabel genoeg om een jaartje te vertoeven. Het had 1 ruime slaapkamer met aansluitende badkamer en een logeerkamer en extra badkamer. De slaapkamers zijn voorzien van kleding kasten maar er was voor onze garderobe te weinig kastruimte. Fijn huisje en makkelijk schoon te houden. De woonkamer is wel wat simpel ingericht en niet geschikt voor een avond bank hangen.. Daarentegen is het voorzien van een fijne ruime privé porch en een gezamenlijk zwembad.

Communicatie met de beheerders via de mail altijd duidelijk en snel. Park word netjes onderhouden en de lokale klusjesman staat altijd voor je klaar.

Zalig rustgevend, mooi en netjes

Karolien
7-5-2018

Zowel voor vertrek, tijdens ons verblijf als nadien was er een zeer vriendelijke stipte en correcte afhandeling in mails, vragen, problemen, ...

Het huis was ontzettend proper en we hadden een prachtige Arubaanse tuin met zwembad voor ons alleen. Comfortabele bedden, goed uitgerust qua keukenbenodigdheden, zelfs een bbq was aanwezig.

Nooit meer terug naar Nederland

Deltabachbeheer@live.nl
5-3-2017

Patiri bedankt voor de geweldige service en gastvrijheid!!!

Fantastisch!

Veronique
14-10-2015

Ik heb bijna 2 jaren in dit verblijf mogen wonen. Het is een goed onderhouden complex. Het park ziet er heel netjes uit. De eigenaren zijn prettig om mee te communiceren. Ik heb met heel veel plezier hier gewoond.

Geweldige accomodatie

Laura Erkamp
10-6-2014

Het is een goed verzorgd appartementen complex. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en het verblijf ziet er prima verzorgd uit. Het is zeker een aanrader als je voor langere tijd op Aruba verblijft.

Prima appartement!

Mando en Ines Weller
29-5-2014

Prima appartement, vooral lekker schoon! Ligging is prima ten opzichte van supermarkten, Oranjestad, strand.

Speciaal compliment voor de beheerders ! Mooie tropische tuin, alles keurig verzorgd.

Geweldige plek om te verblijven

jasper bouwens
17-3-2013

Het is een prima plek om te verblijven. Alles is prima geregeld en het personeel komt hun afspraken na. kortom een fijne plek om te wonen.

Patiri heeft naast de appartementen ook enkele vrijstaande huizen, één daarvan hebben wij vier maanden lang gehuurd. Alles aan Patiri was super: het huis, de inrichting, de ligging, de service, enz. Huis en inrichting waren luxe en uitstekend onderhouden, met oog voor detail. De ligging is perfect: rustig maar centraal. Vanuit Papaja is alles op het eiland met de auto (die is noodzakelijk) snel te bereiken. Het allerbeste aan Patiri is de perfecte service. Zowel op kantoor in Nederland (Luc en Angela) als bij de beheerders op Aruba (Ronald en Diana) staan klantgerichtheid en flexibiliteit hoog in het vaandel. Ronald en Diana stonden letterlijk 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar met hulp en advies wanneer nodig, altijd vrolijk en daadkrachtig. Patiri is niet de goedkoopste aanbieder van huisvesting op Aruba, maar zeker voor wie wat langer op het eiland verblijft, biedt Patiri zonder twijfel de beste prijs-kwaliteit verhouding. Als wij teruggaan naar Aruba, bellen we meteen Patiri!

we willen zo weer terug

Fam Siebers
22-1-2013

Wij zijn afgelopen zondag van een 15 daagse vakantie terug uit Aruba gekomen.Ons onderkomen was een van de bungalows (groen)van Patiri.

We zijn zeer tevreden .Twee slaapkamers met 2 badkamers.Compleet ingericht,van badlinnen tot keukengerei,wasmachine,niet te missen airco..Zelfs aan de Amerikaanse stroomstekker is er gedacht.Wel inderdaad aan te raden is ,om een auto te huren.In 10 minuten tijd ben je dan of aan t strand,of in Oranjestad.Een van de vele supermarkten in de buurt.Zwembad 2x per week schoongehouden..Palmeiland is zeer aan te raden..wel prijzig maar je bent er dan wel all inn...Natuurlijke Brug zeer mooi....Wie weet komen we er nog een keertje..dan kiezen we zeker weer voor een van de bungalows.

Het contact was ook prima,zowel op Aruba,als ook toen we met reseveren begonnen.Nogmaals HOUDEN ZO

Goeie plek voor uistapjes en strandbezoek!

Janny de Braij
6-11-2012

Accomodatie is mooi en goed verzorg. Personeel was erg behulpzaam en aardig. De buurt is goed en centraal gelegen voor uitstapjes en strandbezoek. Een auto is wel echt nodig. Lopen of fietsen is hier geen pretje. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.