Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) ***

Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) ***

Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)
Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)
8,8

29 reviews over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) in het Nederlands

Nooit meer terug naar Nederland

Deltabachbeheer@live.nl, 5-3-2017

Patiri bedankt voor de geweldige service en gastvrijheid!!!

Fantastisch!

Veronique, 14-10-2015

Ik heb bijna 2 jaren in dit verblijf mogen wonen. Het is een goed onderhouden complex. Het park ziet er heel netjes uit. De eigenaren zijn prettig om mee te communiceren. Ik heb met heel veel plezier hier gewoond.

Geweldige accomodatie

Laura Erkamp, 10-6-2014

Het is een goed verzorgd appartementen complex. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en het verblijf ziet er prima verzorgd uit. Het is zeker een aanrader als je voor langere tijd op Aruba verblijft.

Prima appartement!

Mando en Ines Weller, 29-5-2014

Prima appartement, vooral lekker schoon! Ligging is prima ten opzichte van supermarkten, Oranjestad, strand.

Speciaal compliment voor de beheerders ! Mooie tropische tuin, alles keurig verzorgd.

Geweldige plek om te verblijven

jasper bouwens, 17-3-2013

Het is een prima plek om te verblijven. Alles is prima geregeld en het personeel komt hun afspraken na. kortom een fijne plek om te wonen.

Patiri heeft naast de appartementen ook enkele vrijstaande huizen, één daarvan hebben wij vier maanden lang gehuurd. Alles aan Patiri was super: het huis, de inrichting, de ligging, de service, enz. Huis en inrichting waren luxe en uitstekend onderhouden, met oog voor detail. De ligging is perfect: rustig maar centraal. Vanuit Papaja is alles op het eiland met de auto (die is noodzakelijk) snel te bereiken. Het allerbeste aan Patiri is de perfecte service. Zowel op kantoor in Nederland (Luc en Angela) als bij de beheerders op Aruba (Ronald en Diana) staan klantgerichtheid en flexibiliteit hoog in het vaandel. Ronald en Diana stonden letterlijk 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar met hulp en advies wanneer nodig, altijd vrolijk en daadkrachtig. Patiri is niet de goedkoopste aanbieder van huisvesting op Aruba, maar zeker voor wie wat langer op het eiland verblijft, biedt Patiri zonder twijfel de beste prijs-kwaliteit verhouding. Als wij teruggaan naar Aruba, bellen we meteen Patiri!

we willen zo weer terug

Fam Siebers, 22-1-2013

Wij zijn afgelopen zondag van een 15 daagse vakantie terug uit Aruba gekomen.Ons onderkomen was een van de bungalows (groen)van Patiri.

We zijn zeer tevreden .Twee slaapkamers met 2 badkamers.Compleet ingericht,van badlinnen tot keukengerei,wasmachine,niet te missen airco..Zelfs aan de Amerikaanse stroomstekker is er gedacht.Wel inderdaad aan te raden is ,om een auto te huren.In 10 minuten tijd ben je dan of aan t strand,of in Oranjestad.Een van de vele supermarkten in de buurt.Zwembad 2x per week schoongehouden..Palmeiland is zeer aan te raden..wel prijzig maar je bent er dan wel all inn...Natuurlijke Brug zeer mooi....Wie weet komen we er nog een keertje..dan kiezen we zeker weer voor een van de bungalows.

Het contact was ook prima,zowel op Aruba,als ook toen we met reseveren begonnen.Nogmaals HOUDEN ZO

Goeie plek voor uistapjes en strandbezoek!

Janny de Braij, 6-11-2012

Accomodatie is mooi en goed verzorg. Personeel was erg behulpzaam en aardig. De buurt is goed en centraal gelegen voor uitstapjes en strandbezoek. Een auto is wel echt nodig. Lopen of fietsen is hier geen pretje. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Prima verblijf

Leonie, 17-9-2012

Vorig jaar hebben wij 10 maanden op dit park gewoond. Ondanks dat het erg prettig wonen was, hebben we wel vaak het gevoel gehad dat we nog net niet met een WC rol naar de WC hoefden te lopen.

Daarnaast is er tijdens ons verblijft veel geklust in ons appartement (verven, nieuwe slaapkamer, overdekking porch) wat voor ons als overlast werd ervaren. En nee, deze verbouwingen konden niet wachten totdat wij weg waren, want gelijk na ons kwamen er al nieuwe bewoners in ons appartement.

Verder een prettig verblijf gehad, ideaal en zwembad op het park en een zeer prettige ligging op het eiland.

Verblijf 5,5 maand Papaya 6Z

Dekkers, 7-8-2012

Ik heb samen met twee studiegenoten, in totaal 5,5 maand op Papaya 6Z mogen wonen.

Destijds waren we de eerste bewoners van ons optrekje, wat bestond uit 3 huisjes en een eigen zwembad, welke 2x per week werd schoongemaakt! en met ommuurde tuin. Wijzelf zaten in het grootste (gele) huisje, met verdieping. Ik heb persoonlijk niks te klagen over mijn gehele verbijf! Ondanks dat we in een nieuwe accommodatie zaten, heb ik wel heel sterk het idee dat het ook allemaal netjes blijft, zeker na het zien van de andere appartementen van Patiri.

Voor de vakantiegangers of studenten die twijfelen, ik zeg doen!

Vooral vanuit mijn oogpunt als student, zaten we op een toplocatie.

In vergelijking met andere studentenverblijven... onze huiskamer was in vele gevallen groter als het gehele verblijfadres van andere studenten op het eiland. Vooral als je de kosten kan delen, kan je eigenlijk niet beter zitten.

Verder staan de beheerders, Ronald en Diana altijd voor je klaar!

Bedankt nog voor alles!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) scoort een 8.81 uit 10 op basis van 29 reviews.