Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)stersterster

8.7Fantastisch

Aruba, Aruba, Oranjestad

Op vakantie geweest naar Patiri Appartementen Aruba (Papaja)?

8.7Fantastisch

• 8.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

40 reviews over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

• 2019
    8Saskia28-11-2019

Aanrader

Ik heb anderhalf jaar met veel plezier op Patiri gewoond. Het is een mooi complex met een zwembad en veel groen en alles wordt goed onderhouden. Ook zijn er wasmachines beschikbaar (munten tegen kleine vergoeding verkrijgbaar). En alle huisjes hebben een eigen parkeerplaats. Tijdens mijn verblijf werd er in mijn huisje een nieuwe keuken (inclusief fornuis en koelkast geplaatst en werden meubels vervangen. Het ziet er weer prima uit! Zowel de eigenaren Luc en Angela als de beheerder Cor zijn altijd bereid je te helpen. Hierdoor en door de centrale ligging is Patiri echt een aanrader om voor kortere of langere tijd te verblijven!

Alleen gereisd in november 2019

• 8Sjanne18-09-2019

Zeker een aanrader!

Mooie appartementen, mooi centraal gelegen op Aruba en met een heerlijk zwembad erbij. Je krijgt altijd direct hulp van Cor als er iets is in je appartement, echt perfect. En Angela en Luc als huisbazen zijn ook super behulpzaam en proberen je overal mee te helpen. Echt een aanrader wat mij betreft, ik zou er zo weer naar terugkomen.

Alleen gereisd in september 2018

• 9Julie09-08-2019

Mooie, schone appartementen met een gezamenlijk fijn zwembad. Voor vragen kun je altijd bij de eigenaren terecht. Cor loopt bijna dagelijks rond op Patiri en is altijd bereid je te helpen. Perfecte ligging. Eigen parkeerplek. Veel mensen om je heen wat het gezellig en fijn maakt om te wonen.

Alleen gereisd in maart 2019

• 9Jolien15-07-2019

Ik heb er een jaar gezeten en het is super goed bevallen. Prettig en gastvrij als je aankomt na een lange reis en als er iets is kan je altijd contact opnemen met Cor. Dan wordt het snel geregeld.

Alleen gereisd in juli 2019

• 9Hennie02-07-2019

Geweldig

Twee jaar lang met veel plezier op Patiri apt 9G7 gewoond. Luc en Angela ervaren als prettige huurbazen. Bij problemen/storingen/vragen kreeg ik altijd snel reactie. Problemen werden snel opgelost. Cor is een geweldige man die storingen binnen no time verhelpt.

Alleen gereisd in januari 2019

• 9Anne19-06-2019

Mijn vriend en ik hebben van juli 2017 t/m juli 2018 op Aruba gewoond voor werk en een heerlijke tijd gehad op Patiri. Wij woonden in app 9K-7, wat een heel fijn en groot appartement is, met een fijne badkamer (warme douche), grote keuken en een balkon met prachtig uitzicht op de kust. Ik heb uren in en bij het zwembad vertoeft, het hele complex gaf me altijd een heerlijk vakantiegevoel. Het contact met de beheerder en de eigenaar was ook altijd goed. Op Aruba kom je nergens zonder auto, maar als je die hebt, dan is de ligging van Patiri ook gunstig. Alles is zo ongeveer 15 min rijden: Eagle beach, de grote supermarkt (SuperFood), het ziekenhuis (waar ik werkte).

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Shan12-11-2018

Ik zou zo hier terug willen wonen

Een heel fijn jaar gehad in mijn woning! Als er een probleem was, werd dit meteen opgelost.

Alleen gereisd in juni 2017

• 9Hanneke Ruiter08-11-2018

Topverblijf

Patiri is een hele fijn en gezellig wooncomplex. Ik heb erg bijna een jaar lang met veel plezier mogen wonen en heb me in die tijd erg veilig gevoeld dankzij deze mooie locatie. Cor, Angela en Luc zijn erg fijne huisbazen bij wie je altijd terecht kunt met vragen en/Of hulp.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 8Evs03-10-2018

Top appartementen!

Met heel veel plezier gewoond. Nette appartementen met een heerlijk zwembad, vriendelijke eigenaren en een geweldige klusjes man die altijd klaarstaat om je te helpen! Wij kunnen het iedereen aanbevelen die van plan is om voor langere tijd op Aruba te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Tobias & Maxine20-09-2018

Prima plekje voor 2 personen en af en toe logees

Wij zijn hier verbleven van Februari 2017 tot Februari 2018. Wij hadden huisje 6z2, dit huisje was simpel ingericht maar voor ons comfortabel genoeg om een jaartje te vertoeven. Het had 1 ruime slaapkamer met aansluitende badkamer en een logeerkamer en extra badkamer. De slaapkamers zijn voorzien van kleding kasten maar er was voor onze garderobe te weinig kastruimte. Fijn huisje en makkelijk schoon te houden. De woonkamer is wel wat simpel ingericht en niet geschikt voor een avond bank hangen.. Daarentegen is het voorzien van een fijne ruime privé porch en een gezamenlijk zwembad.

Communicatie met de beheerders via de mail altijd duidelijk en snel. Park word netjes onderhouden en de lokale klusjesman staat altijd voor je klaar.

Gereisd met partner in februari 2018

0 tips over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

0 vragen over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4