Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)

Appartement
Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja)
8,6

34 reviews over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) in het Nederlands

Ik zou zo hier terug willen wonen

Shan
12-11-2018

Een heel fijn jaar gehad in mijn woning! Als er een probleem was, werd dit meteen opgelost.

Topverblijf

Hanneke Ruiter
8-11-2018

Patiri is een hele fijn en gezellig wooncomplex. Ik heb erg bijna een jaar lang met veel plezier mogen wonen en heb me in die tijd erg veilig gevoeld dankzij deze mooie locatie. Cor, Angela en Luc zijn erg fijne huisbazen bij wie je altijd terecht kunt met vragen en/Of hulp.

Top appartementen!

Evs
3-10-2018

Met heel veel plezier gewoond. Nette appartementen met een heerlijk zwembad, vriendelijke eigenaren en een geweldige klusjes man die altijd klaarstaat om je te helpen! Wij kunnen het iedereen aanbevelen die van plan is om voor langere tijd op Aruba te verblijven.

Prima plekje voor 2 personen en af en toe logees

Tobias & Maxine
20-9-2018

Wij zijn hier verbleven van Februari 2017 tot Februari 2018. Wij hadden huisje 6z2, dit huisje was simpel ingericht maar voor ons comfortabel genoeg om een jaartje te vertoeven. Het had 1 ruime slaapkamer met aansluitende badkamer en een logeerkamer en extra badkamer. De slaapkamers zijn voorzien van kleding kasten maar er was voor onze garderobe te weinig kastruimte. Fijn huisje en makkelijk schoon te houden. De woonkamer is wel wat simpel ingericht en niet geschikt voor een avond bank hangen.. Daarentegen is het voorzien van een fijne ruime privé porch en een gezamenlijk zwembad.

Communicatie met de beheerders via de mail altijd duidelijk en snel. Park word netjes onderhouden en de lokale klusjesman staat altijd voor je klaar.

Zalig rustgevend, mooi en netjes

Karolien
7-5-2018

Zowel voor vertrek, tijdens ons verblijf als nadien was er een zeer vriendelijke stipte en correcte afhandeling in mails, vragen, problemen, ...

Het huis was ontzettend proper en we hadden een prachtige Arubaanse tuin met zwembad voor ons alleen. Comfortabele bedden, goed uitgerust qua keukenbenodigdheden, zelfs een bbq was aanwezig.

Nooit meer terug naar Nederland

Deltabachbeheer
5-3-2017

Patiri bedankt voor de geweldige service en gastvrijheid!!!

Fantastisch!

Veronique
14-10-2015

Ik heb bijna 2 jaren in dit verblijf mogen wonen. Het is een goed onderhouden complex. Het park ziet er heel netjes uit. De eigenaren zijn prettig om mee te communiceren. Ik heb met heel veel plezier hier gewoond.

Geweldige accomodatie

Laura Erkamp
10-6-2014

Het is een goed verzorgd appartementen complex. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en het verblijf ziet er prima verzorgd uit. Het is zeker een aanrader als je voor langere tijd op Aruba verblijft.

Prima appartement!

Mando en Ines Weller
29-5-2014

Prima appartement, vooral lekker schoon! Ligging is prima ten opzichte van supermarkten, Oranjestad, strand.

Speciaal compliment voor de beheerders ! Mooie tropische tuin, alles keurig verzorgd.

Geweldige plek om te verblijven

jasper bouwens
17-3-2013

Het is een prima plek om te verblijven. Alles is prima geregeld en het personeel komt hun afspraken na. kortom een fijne plek om te wonen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Patiri Appartementen Aruba (Papaja) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.