Géén boekingskosten

Meer appartement info

3 Reviews over Palm House

• 9Marjolijn Gerritsen26-06-2015

Aanrader!

Wij, 2 meiden uit Nederland, hebben hier 9 weken verbleven voor stage. Het verblijf in het grootste appartement is ons heel goed bevallen om de volgende redenen: - De eigenaren van het appartement zijn heel vriendelijk en behulpzaam; - Alles wat je nodig hebt voor je verblijf is aanwezig inclusief goed werkende wifi, wasmachine, handdoeken en beddengoed (wat elke week gewassen wordt); - Het appartement is gelegen in een rustige, veilige en fijne buurt; - De keuken en zithoek zijn buiten, wel overdekt, en dit past helemaal bij het Arubaanse leven; - Het appartement en de tuin worden goed onderhouden en indien iets kapot is, wordt dit op dezelfde dag nog gemaakt.

We willen ook nog graag even reageren op onderstaande beoordeling: overal op Aruba heb je een auto nodig (openbaar vervoer, fiets of lopen is geen optie waar dan ook op het eiland) en warm water vind je alleen in de hotels. Wij vonden het daarnaast wel precies zoals omschreven op de website!

Al met al zeker een aanrader!

• 6Alex07-01-2013

Niet zo als omschreven op de website

Mijn zoon heeft er samen met een vriend 4 maanden verbleven i.v.m. stage op aruba. Zij haden het grootste appartement. Op zich is het te doen maar het is een klein appartement met een slaapkamer beneden en een ruimte boven ( vide ). er is geen ruimte om binnen te kunnen zitten de zitruimte is buiten. ( last van muggen) Er is geen warme douche en warm water voor de vaat. de ligging is zo dat je beslist een auto nodig is. Het is er wel veilig dus geen angst dat je spullen gestolen worden. Voor twee jongens die stage lopen is het net afdoende maar voor een vakantie is het minder geschikt.

• 9christina24-02-2010

Perfekt. Zeer verzorgd

Palmhouse is nieuw en ziet er zeer verzorgd uit. Geheel ommuurd en veilig. De lokatie ligt dichtbij de pier naar Palm Island en de Caribische Zee.. Wij, een gezin met 2 kleine kinderen hebben daar 3 weken tot alle tevredenheid gewoond. Service is uitstekend, mede dank zij de ouders van Marielle en Paul, die op Aruba wonen. Kortom een perfekt verblijf voor een langere periode. Zeker een aanrader !

Appartement Palm House info

• CafeNiet beschikbaar