Bed and Breakfast Little David Guesthouse

Meer bedandbreakfast info

38 reviews over Bed and Breakfast Little David Guesthouse

• 10Anita05-06-2016

Fantastich

Beter laat dan nooit..hahaha sorry noud,wij willen niet anders meer dan naar little David in Aruba, zo fijn hebben wij t er gehad...alles is al eerder genoemd en dat is echt zo, geweldige lieve en leuke gastheren in een woord geweldig voor iedereen die van Aruba wil genieten met gezelligheid maar ook rust om je heen, n heerlijke plek om te verblijven!!!!!.....gr Jaap en Anita.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Teun en José04-03-2016

Een fantastische plek om heel Aruba ontdekken

Een fijne ontvangst, duidelijke uitleg m.b.t. Buitenkeuken, kamer (lekker ruim met Airco en ventilator & koelkastje) Koffie en thee alsmede gekoeld water op elk moment van de dag. Leuke tips om het eiland nóg beter te leren kennen dan alleen de reisgids vertelt. Auto is wel aan te raden. ( kan worden geregeld te plaatse - Noud helpt je graag ) Met een wijntje is het gezellig napraten over de dag bij het zwembad. Maar vergeet vooral de diversiteit van lekkere restaurants niet. Noud en Frans kennen ze allemaal! Handdoeken alsmede een badlaken voor ieder én een koelboxje dat je gebruiken mag. Voor ons was het de beste keuze op Aruba en wij bevelen een verblijf van harte aan. Bedankt mannen, het was een onvergetelijke vakantie.

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Carola Molenaar15-12-2015

Heerlijk guesthouse

Wat een heerlijk guesthouse. De super schone en gezellige kamers met eigen toilet, douche en koelkast, de gezellige tuin met zwembad, de gesprekken met Noud en Frans onder het genot van een wijntje, hun aandacht, warmte, humor en gezelligheid hebben deze vakantie tot een geweldige en unieke ervaring gemaakt!

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10Sjaak04-12-2015

Bijzondere ervaring!

Drie dagen naar Aruba gaan vanuit onze thuisbasis Curaçao waar we zelf een appartementen complex hebben. Zomaar even een korte vakantie in de buurt en we hebben een geweldig verblijf gevonden in Little David met fantastische enthousiaste gastheren. Noud & Frans geven je snel een thuisgevoel, al bij aankomst een gezellig gesprek en een drankje. De kamers met badkamer zijn zeer royaal, gezellig en super schoon, het is alsof je thuiskomt. Noud heeft zijn beroep gemist, als echte eilandkenner kan hij je iedere dag op pad kunnen sturen met de vele bezienswaardigheden van Aruba die je niet in een folder kunt vinden. We hebben 3 fijne dagen gehad en komen zeker nog eens terug, maar dan iets langer. Groetjes en nogmaals bedankt voor alles Sjaak & Marcel Curaçao.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Helleboris25-03-2015

Uniek Paradijsje op het One Happy Island Aruba

Ben net terug van 2 fantastische weken in Little David. Wat een geweldige eigenaren die zorgen dat je je thuis voelt in Little David, en je op alle fronten qua service en bezienswaardigheden van dienst willen zijn. Wil je s`avonds niet op stap dan is het heerlijk vertoeven in de de prachtig aangelegde tuin, en kun je je diner koken in de praktische buitenkeuken. Ook overdag kun je genieten van de prachtig aangelegde tuin, en de geweldige swimmingpool. Kortom wat een uniek paradijsje op het One Happy Island, dit mis je als je weer thuis bent in het druilerige Holland.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9A. Koning05-01-2015

Aanrader!

Wij (Lysanne en Annelies) hebben drie nachten mogen verblijven in een van de kamers van Noud en Frans. De kamers zijn ruim en worden elke dag met zorg schoon gemaakt. Ook is de prijs/kwaliteit goed in verhouding.

De sfeer in en rond het huis hebben wij als zeer positief ervaren. Noud en Frans zijn heel open minded en laten je zeer welkom voelen in hun guesthouse. Buiten in de tuin staat een arsenaal van bezienswaardigheden en een groot (en schoon) zwembad.

Ook weten de gastheren veel van de omgeving en geven leuke tips om dingen te bezoeken. We hebben het heel gezellig gehad en vonden het jammer dat we weer weg moesten...

Gereisd met partner in december 2014

• 9heer Bakker12-09-2014

Fantastisch verblijf in uniek guesthouse

Uniek gay / straight-friendly guesthouse met prachtige tuin en zwembad, vlakbij alle interessante plekken van Oranjestad. De buitenkeuken en barbecue zijn ideaal, zodat je niet elke avond buiten de deur hoeft te eten. Schone kamers. En Noud en Frans zijn fijne en leuke beheerders. Wij komen graag terug !

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Gerrit en Dinie18-06-2014

Fantastische plek om te vertoeven

Noud en François willen je het thuisgevoel geven en daar gaan ze voor. Zeer goede vakantie gehad, ruime en schone kamer, zwembad in een beeldentuin. Buitenkeuken om zelf je ontbijt te maken. Groene aanplant en goed onderhouden. Volg de tips van Noud en u komt op plaatsen waar reisorganisaties u niet heensturen, zoals de route langs het strand bij de vuurtoren. Met dank aan Noud en Francois veel gezien en genoten van het eiland. Alle gras is al voor mijn voeten weggemaaid door de gebruikte superlatieven van de andere beoordelaars. Maar de waarheid over deze accommodatie mag gezegd worden. Gewoon een geweldige plek, punt.....

Gereisd met partner in juni 2014

• 10marjan de visser17-06-2014

Wat een (t)huis!

Afgelopen week heb ik een paar heerlijke dagen in 'Little David" doorgebracht. Eeen fantastische plek, ruime kamers in een mooi, persoonlijk ingericht huis en een tuin die een oase van rust is. Een plek die voelt als thuis, je kunt je eigen gang gaan, anderzijds, het gezelschap van Noud en Francois is zeer aangenaam. Beiden voelen erg goed aan wat gasten nodig hebben. Ik kom dan ook graag terug bij een volgend bezoek op Aruba! Dank!!!

Alleen gereisd in juni 2014

• 10José08-04-2014

Paradijs op aarde

B&B Little David op Aruba is een waar paradijs. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk. De kamers zijn netjes en worden zeer goed schoongemaakt. De tuin met zwembad is helemaal geweldig. Er is een buitenkeuken waar gebruik van gemaakt mag worden en er zijn heerlijke plekjes om te zonnen, lounchen of borrelen/eten. Kortom aan te bevelen voor iedereen!

Gereisd in maart 2014

Bed and Breakfast Little David Guesthouse info