Tijdelijk €25 aanbetaling

6.8VoldoendeScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Holiday Inn Aruba voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

MVC Eagle Beach

Ga naar accommodatie

16 Reviews over Holiday Inn Aruba

• 8Margriet15-04-2018

Fantastische

Top hotel. Hele mooie kamers. Zwembaden groot genoeg. Heerlijk strand. Alleen jammer dat je elke dag moet loten voor een parasol op het strand. En dat je bij het weggaan een kamer moet boeken om te douche ( want je gaat eingelijk altijd "s avonds naar huis )

• 4Knoop06-04-2018

Nooit meer

Duur!! En boor schaduw betalen bizar!

• 9Carla15-10-2013

geweldig

appartement is erg goed en schoon, winkels en pin automaat op loopafstand volgend aar weer

• 8Elvira van Leek18-04-2012

Hartstikke goed, goeie ligging

Hartstikke goed hotel, mooie ruime en schone kamer. Ligging goed aan het strand, aan achterkant van hotel stap je zo een gezellig klein centrum in. Personeel niks op aan te merken, en die Amerikanen die wij troffen 10x liever dan de meeste Nederlanders die we tegen komen op vakanties. Die maken een gezellig praatje en gaan hun eigen weg. Geen gezeur geen geplak. Zeker een aanrader!

• 6ShirleyDorhout18-02-2011

1x zien was voldoende

Inderdaad erg gericht op Amerikaanse gasten, en alles is super duur! Prachtig gelegen, doch Aruba voor 1 x.

• 7Anoniem26-01-2011

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie gehad op Aruba in dit hotel. Vriendelijk personeel, heerlijke bedden en goed schoongehouden. We hebben van alles gedaan en bekeken op Aruba. Sinds kort zit er een echte Rastaman met hele lange dreadlocks Djembé te spelen bij de Cashibari Rockformation. Super om te zien en hij brengt echt het caribische sfeertje dat ze zo graag wilt zien als je op de Antillen bent.

• 8P vd Zanden06-10-2010

Geweldig hotel op een geweldige mooie plek

Mooi hotel op een geweldige plek direct aan het dtrand met goede service, ideale uitvalsbasis voor een relaxte vakantie

• 7Diana de Rooij02-05-2010

Rustige lokatie

Leuk kleinschalig Hotel. Gastvrij en schoon. Op loop afstand van strand, winkel en restaurants. En wil je verder het eiland verkennen dan is een taxi een goede optie. (of huren van een auto)

• 7José25-10-2008

niet doen

We zaten hier noodgedwongen ivm 24 u vertraging KLM.Ontbijt was goed, maar het eten met service slecht. Voor de tropen veel te kleine bekers voor drinken. Kreeg nog ruzie met Amerikanen omdat ik in de schaduw van hun hut ging liggen. Ik wist echt niet dat dat gereserveerd wordt en dat vind ik een slechte zaak. Die Amerikanen denken echt dat ze meer rechten hebben en het barst er van die lui. Ook 's nachts geen oog dicht gedaan omdat ze op de kamer er naast met zijn tienen de boel aan het verbouwen waren (heet feestje) Het waren Arubanen en het personeel houdt hun eigen volk de handen boven het hoofd dus klagen hielp niet. Blij dat ik daar niet mijn vakantie had geboekt.

• 7Marcel09-02-2008

Het hotel is goed opgeknapt maar wat nog leuker is is de ontwikkeling er tegenover. Restaurantjes, leuke shops, Oranjestad is niet echt meer nodig.Elke avond ergens anders eten AI zou ik niet meer doen, alles op loopafstand, Amici is een aanrader voor ontbijt of lunch. Het hotel zelf is comfortabel, redelijke bediening, lekkere cocktails en de kamers werden erg goed schoongehouden en zijn ruim. We hebben een prima tijd gehad!

Hotel Holiday Inn Aruba info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens