Hotel Divi Dutch Village Resort

Hotel Divi Dutch Village Resortstersterster

7.7Goed

Aruba, Aruba, Oranjestad

Op vakantie geweest naar Divi Dutch Village Resort?

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Divi Dutch Village Resort voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Divi Dutch Village Resort

• 9Claudia16-07-2019

Fantastich in 1 woord geweldig

Is handig om auto te huren zodat je gehele eiland kan verkennen

Alleen gereisd in december 2017

• 6Sluyts Geert10-07-2019

Goed als je All-in neemt

De kamer (aparte kamer met bed en uitklapbare sofa voor 2p.) met keukentje en aparte eettafel was geweldig! Pas op als je enkel ontbijt/half-pension neemt! Je krijgt dan bij Divi Dutch Village ontbijt en diner-bonnetjes, die je enkel mag gebruiken in het ongezellige Sea Breeze restaurant en in de Tiki pool bar. De kaart in het Sea Breeze restaurant bestaat uit 13 soorten (ham)burgers, 2 steakgerechten, 1 kipgerecht en 2 visgerechten. Wij zaten daar 6 dagen, dus dat begon vervelend te worden! De hamburger vond ik trouwens slecht van smaak. Enkel op zondag was er een beperkt avondbuffet. Elke ochtend was er een beperkt ontbijtbuffet. Er is GEEN vers brood! Enkel droog brood en droge bagels om te toasten. De roer-eieren en spek waren wel uitzonderlijk goed. Het is soms lang wachten op een shuttle. Je moet een superdrukke straat oversteken om naar het restaurant te gaan. De schuttles stoppen niet altijd voor je. De zwembaden zijn saai.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Mevr. Linders30-10-2018

Voor herhaling vatbaar!

Mooi 1 kamer appartement, van alle gemakken voorzien. Grote supermarkt op loopafstand. Dus je kan evt ook zelf koken. Strand heerlijk om de hele dag te relaxen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Frank11-01-2018

Uitstekend apartement. Strand alleen maar rotsen!

Prima locatie. Het ligt rechtreeks aan strand, alleen pas op met zwemmen.je loopt of duikt niet zomaar het water in. Alleen maar rotsen 200m verder kan je wel zwemmem . ndvriendelijk Zolang je geen moeite hebt met Amerikanen die nog steeds denken dat de hele wereld van hun is, heb je hier een prima hotel. Het complex bestaat uit 4 resorts waarvan alleen Divi-Dutch niet tot de all-inclusief formule behoort. Je kan dan ook nergens een drankje drinken zonder eerst naar de receptie te gaan van het naast gelegen resort om daar drankbonnen te kopen. Naastgelegen resorts zijn stukken beter maar ook duurder. Verder is de ligging ideaal, een 2km buiten Oranjstad Dov zwembaden, direkt aan het strand met totsen dus lastig in zee te lopen. Supermarkten vlakbij. Appartementen zijn pas gerenoveerd en vrij ruim en heel goed ingericht. Keukentje is heel erg compleet. Alles is er. Magnetron/oven gasfornuis koffieautomaat Hele grote koelkast enz enz

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9heer Hoek08-02-2014

Zakelijk prima adres

Goede appartementen aan de golfbaan op 5 minuten van de stad

Zakelijk gereisd in februari 2014

• 8Alexander Gouw28-09-2008

Voor herhaling vatbaar.

Ik was hier van 20-23 september 2008. Zolang je geen moeite hebt met Amerikanen die nog steeds denken dat de hele wereld van hun is, heb je hier een prima hotel. Het complex bestaat uit 4 resorts waarvan alleen Divi-Dutch niet tot de all-inclusief formule behoort. Je kan dan ook nergens een drankje drinken zonder eerst naar de receptie te gaan van het naast gelegen resort om daar drankbonnen te kopen. Voorts is de internetvoorziening (WiFi) zeer slecht. (meestal geen verbinding) Naastgelegen resorts zijn stukken beter maar ook duurder. Verder is de ligging ideaal, een paar km buiten Oranjestad maar wel een redelijk OV. Div. zwembaden, direkt aan het strand en Supermarkten vlakbij. Appartementen zijn vrij ruim en goed ingericht. Keukentje is behoorlijk compleet.

Zakelijk gereisd in september 2008

• 9Margot Gaasbeek08-09-2008

Luxe!!!

Wij zijn 16 dagen op Divi Golfresort geweest. Het is een prachtig park, mooi app, erg luxe. De Amerikanen hebben wij als storend ervaren. Ze zijn overdreven aanwezig en alles draait om hen. Strand is prachtig en lekker rustig. Een heerlijke plek onder de zon...

Gereisd met partner in september 2008

• 9h.smetsers25-12-2007

We hebben dit hotel bezocht van 4 tot 8 december.Het is in een woord fantastisch. Vriendelijke mensen en het klopt allemaal. Mooi hotel, goed eten en drinken. Meer dan voldoende en schoon. Prachtig strand. Hier voelt men zich thuis.

Gereisd met partner in december 2007

• 9Weel12-10-2007

We zijn net terug en het is echt een paradijs. Je mag kiezen uit 5 restaurants en de buffetten zijn zeer overweldigend. De huisjes en appartementen zijn van alle gemakken voorzien. Service en personeel zeer vriendelijk en beleefd. Bus stopt voor het hotel. We willen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Stokman05-11-2006

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. We zaten op de begane grond met zwembad en zee voor de deur. Voor de kinderen ideaal we konden ze goed in de gaten houden. Verder was het ook lekker rustig en de kamers heel luxe ingericht. Supermarkt op loopafstand waar alle nederlandse produkten te koop zijn. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met familie in oktober 2006

0 tips over Hotel Divi Dutch Village Resort

1 vraag over Hotel Divi Dutch Village Resort

• Sandra, 11-06-2018

Stopcontact

Kun je je Nederlandse stekker gewoon gebruiken in het appartement of heb je een wereldstekker nodig?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats