De Palm Island Passport to Paradise, Aruba

De Palm Island Passport to Paradise, Aruba

5.3Matig

Op vakantie geweest naar De Palm Island Passport to Paradise, Aruba?

• 1Mariët06-09-2014

niet naar toe gaan, zonde van je geld!

Wij hebben voor een dagje Palm Island 109 dollar pp. betaald. Dit is all in, eten en drinken. Toen wij aankwamen (5 min varen vanaf de kust) zagen wij al meteen het uitzicht van Palm Island, de olie raffinaderij. Niet echt een mooi uitzicht. Daarnaast was het Palm Island niet mooi schoon gehouden (afval van het all in gebeuren op het strand), het water was ook beslist niet mooi helder en het is te massaal met het watersport gebeuren. Je kunt er slechts op een bananen boot, snorkelen, snuba en er is een kinderglijbaan.

Wil je naar een paradijs achtig eiland, dan moet je naar het prive eiland van Renasaince hotel. Dit kost tevens 99 dollar maar is wel de moeite waard! Hier vind je ook de flamingo's!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Maqie1130-10-2013

Best prijzig

Vele mooie vissen gezien met snorkelen maar het eten enzo was niet best. Snorkelen kan je ook op vele andere plekken gratis en daar zie je hetzelfde

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Jelmer25-10-2013

Aanrader

Dit is ook zeker een aanrader om te boeken. Je kunt hier de hele dag onbeperkt eten en drinken. Je gaat er op tijd heen, dan ontbijt je daar heerlijk "op" zee. Lekker zwemmen in de zee, zonnen op het strand, glijden van de glijbanen en snorkelen. Echt een beleving. Tegen meerprijs kan je ook duiken of een Wellness krijgen. Leuk voor een dag ontspanning!

Gereisd met partner in oktober 2013