Appartement Casa del Mar Beach Resort ****

Appartement Casa del Mar Beach Resort ****

Appartement Casa del Mar Beach Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Casa del Mar Beach Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Casa del Mar Beach Resort in het Nederlands

Heerlijk vertoeven in het rustige Casa del Mar

Jerry, 16-11-2012

Het hotel ligt aan een prachtig strand. Er is altijd genoeg ruimte bij het zwembad en je hebt een dagelijkse happy hour. De drankjes smaken heerlijk aan de bar bij het zwembad. Minpuntje vind ik de houding van sommige personeelsleden. Dit geld gelukkig niet voor al het personeel. Ik kom er al sinds ik 4 ben, en heb er altijd een heerlijke tijd.

Heb daar een 6 persoons appartement, ligging is uniek ( op

Peter Granneman, 25-10-2007

Heb daar een 6 persoons appartement, ligging is uniek ( op het mooie strand van Eagle beach ). kom er al zo'n 18 jaar en ben er nog steeds kapot van.

Perfecte service en compleet ingerichte kamers.

Heb vorig jaar een huis gekocht op aruba

kan niet meer zonder dit vriendelijke eiland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa del Mar Beach Resort in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa del Mar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa del Mar Beach Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.