Appartement Camacuri Residence

Appartement Camacuri Residence

8.3Fantastisch

Aruba, Aruba, Oranjestad

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 760p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

104 reviews over Appartement Camacuri Residence

• 10monique vermeulen-heukels08-06-2014

mooi appartementen complex

veel natuur en dieren en zeer vriendelijk personeel

Gereisd in mei 2014

• 7David27-04-2014

Service achteruit

Voor de 2de keer Camacuri bezocht. Mei 2013 voor de eerst. April 2014 voor de 2de keer.

Vorig jaar een fanatische ervaring. Dit jaar vond ik het toch minder.

Na het boeken gevraagd voor het voedselpakket ivm late aankomst. Helaas niet meer mogelijk vanwege de dure kosten. Vorig jaar werd het zwembad elke dag schoongemaakt. Nu was dat niet het geval. Een keer ben ik gewoon niet wezen zwemmen omdat ik het water er vies uit vond zien. Wel nieuwe ligstoelen dat het totaal op een voldoende zet. Sommige planten buiten stonden te verpieteren. Vorig jaar werd er elke dag water geven. Nu niet meer. Late check out 40 dollar! Vorig jaar geen probleem als je tot 15.00 bleef. Nederlandse vluchten vertrekken laat, dus als Nederlander is het fijn om wat langer te blijven. Moet qua indeling van het schoonmaken ook geen probleem zijn. Vertrek Adrie is een gemis voor Camacuri. Een persoon die altijd en overal een praatje deed. Zo een persoon heeft Camacuri nodig.

Voor de rest nog steeds leuk complex.

Gereisd in april 2014

• 10Michele08-04-2014

Geweldige appartementencomplex

Wij zijn van 19 maart tot 1 april te gast geweest bij Camacuri en vonden het geweldig!

De kamers worden elke dag schoongemaakt (behalve op zondag natuurlijk). Altijd een schoon appartement met, als je dat aangeeft, schone handdoeken.

Het personeel is erg hulpvaardig en aardig. Zij zullen je altijd proberen advies te geven en dingen voor je te regelen.

Appartement nr. 1 heeft een soort overkapping aan de achterkant, hierdoor kan je kiezen om in de schaduw te zitten of juist in de zon. Het zwembad op het complex is niet groot, maar net een mooi formaat, met een mooi terras met ligstoelen er omheen. Er is ook een mogelijkheid tot bbq-en.

Er is geen restaurant aanwezig, maar dat heb je in principe niet nodig. Je kan bij de winkel (10 min. lopen) je boodschappen halen en zelf voor je eten zorgen. Tevens kan je dichtbij bij allerlei restaurants terecht.

Je zit op 10 min. lopen van het prachtige strand. Echt een aanrader dus!!

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Theo Tervoort29-01-2014

Prachtig vakantie verblijf.

Rustig gelegen maar toch overal vlak bij, en een mooi zwembad. Vriendelijk ontvangst , en vriendelijk personeel, niets is ze teveel. Hebben zonder iets te klagen een andere kamer gekregen met meer comfort. Super markt vlak bij met een goed en groot assortiment. 10 minuten lopen naar Nykky Beach gewoon een echte aan aanrader. Naar Oranje stad lopen is gewoon heerlijk ongeveer 20 min. Als ik het zeggen mag, kom en beleef het.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Herman en Marjon25-01-2014

Geweldig genoten!!!!!!

Met een kindje van 1 was het heerlijk vertoeven bij Camacuri. Onze kleine heeft genoten van het zwembad en van alle verschillende dieren daar!! Fijn appartement met alles er op en eraan!! Lekker zwembad met ligstoelen!! Niks te klagen! Auto is wel handig om meer van het eiland te kunnen zien!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9B Versluis16-01-2014

geweldig

Wij hebben in Januari bij Camacuri onze vakantie gehad. Fijn appartementen complex , schoon, rustig en zeer vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad, zeker een aanrader .

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Van der Zee29-12-2013

UItstekend verblijf gehad!

We zaten in een prima appartement: schoon en praktisch. Wat er niet standaard was, was voor een zacht prijsje te huur (föhn, waterkoker). Zwembad en wasserette niet gebruikt, maar zagen er prima uit. Het vliegverkeer is te horen, maar is niet hinderlijk (geluid is als gewoon wegverkeer). ’s Nachts wordt niet gevlogen. Verder erg rustig gelegen t.o.v. wegen. De dieren zijn leuk (haan, kippen, leguanen). Camacuri is ook een veilige plek (zoals heel Aruba): ’s avonds was voor het toegangshek een code nodig en voor het parkeerterrein altijd. Meest bijzonder: aardig personeel en hulpvaardige receptionisten. Op bijna alle vragen in 1x antwoord (bijv. restaurant- en supermarkttips). Zo niet, dan pakte men de telefoon! De receptioniste heeft ons geholpen bij het huren van een auto én het oplossen van een probleem met de autoverhuurder. Er was een supermarkt op loopafstand: prima voor de 1e inkopen. Oranjestad en strandje op loopafstand. Snorkelen kon niet in de buurt (dus huurauto is handig).

Gereisd met partner in januari 2013

• 8marietvanmaanen23-11-2013

Superverblijf op toplocatie!!

Wij hebben het super gehad in Camacuri. Ruim en schoon app, lekker bed en alles er op en er aan. Dicht bij stad maar uit de drukte. Gave tuin met kippen leguanen vogeltjes en van alles. Onze groeten aan Adri de Tuinman die in december weer voorgoed naar Vlissingen gaat. Veel succes Adri, zal wel wennen wezen, ey! Wij wensen de nieuwe tuinman nogmaals veel succes! Ook dank aan de balidames en housekeeping. Onze tip: airco in woonkamer-keuken aanleggen tegen extra betaling per dag. Groetjes Philip Mariët

Gereisd met partner in november 2013

• 9s197605-10-2013

Ideaal om tot rust te komen

De eerste keer Camacuri, maar zeker niet de laatste! Geboekt via website, zeer vriendelijke mensen. Kleinschalig park waar je lekker tot rust kan komen, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Er zitten hier voornamelijk Nederlandse mensen. Het strand en Oranjestad zijn op loopafstand van Camacuri, wel is een huurauto aan te raden om de rest te verkennen. Voor de rest schoon park, kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9riny29-09-2013

prima locatie op aruba

Aangename plek om te vertoeven, met prima zwembad ter beschikking.Goed uitgeruste en erg compleet ingerichte appartemenden, die elke dag worden schoongemaakt, ook de tuin rond het zwembad ligt er prima bij.De tuin zit vol met typische arbaanse flora en fauna. Zelfs regelmatig een kolibri bij de bloemen gezien. Een ruime parkeerplaats op het eigen terrein. Het personeel is erg behulpzaam en doen goed hun best om het de gasten naar de zin te maken. Ik hoop hier nog eens terug te komen in de toekomst!

Gereisd in augustus 2013

Appartement Camacuri Residence info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats