Appartement Camacuri Residence

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

102 reviews over Appartement Camacuri Residence

• 10Michele08-04-2014

Geweldige appartementencomplex

Wij zijn van 19 maart tot 1 april te gast geweest bij Camacuri en vonden het geweldig!

De kamers worden elke dag schoongemaakt (behalve op zondag natuurlijk). Altijd een schoon appartement met, als je dat aangeeft, schone handdoeken.

Het personeel is erg hulpvaardig en aardig. Zij zullen je altijd proberen advies te geven en dingen voor je te regelen.

Appartement nr. 1 heeft een soort overkapping aan de achterkant, hierdoor kan je kiezen om in de schaduw te zitten of juist in de zon. Het zwembad op het complex is niet groot, maar net een mooi formaat, met een mooi terras met ligstoelen er omheen. Er is ook een mogelijkheid tot bbq-en.

Er is geen restaurant aanwezig, maar dat heb je in principe niet nodig. Je kan bij de winkel (10 min. lopen) je boodschappen halen en zelf voor je eten zorgen. Tevens kan je dichtbij bij allerlei restaurants terecht.

Je zit op 10 min. lopen van het prachtige strand. Echt een aanrader dus!!

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Theo Tervoort29-01-2014

Prachtig vakantie verblijf.

Rustig gelegen maar toch overal vlak bij, en een mooi zwembad. Vriendelijk ontvangst , en vriendelijk personeel, niets is ze teveel. Hebben zonder iets te klagen een andere kamer gekregen met meer comfort. Super markt vlak bij met een goed en groot assortiment. 10 minuten lopen naar Nykky Beach gewoon een echte aan aanrader. Naar Oranje stad lopen is gewoon heerlijk ongeveer 20 min. Als ik het zeggen mag, kom en beleef het.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Herman en Marjon25-01-2014

Geweldig genoten!!!!!!

Met een kindje van 1 was het heerlijk vertoeven bij Camacuri. Onze kleine heeft genoten van het zwembad en van alle verschillende dieren daar!! Fijn appartement met alles er op en eraan!! Lekker zwembad met ligstoelen!! Niks te klagen! Auto is wel handig om meer van het eiland te kunnen zien!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9B Versluis16-01-2014

geweldig

Wij hebben in Januari bij Camacuri onze vakantie gehad. Fijn appartementen complex , schoon, rustig en zeer vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad, zeker een aanrader .

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Van der Zee29-12-2013

UItstekend verblijf gehad!

We zaten in een prima appartement: schoon en praktisch. Wat er niet standaard was, was voor een zacht prijsje te huur (föhn, waterkoker). Zwembad en wasserette niet gebruikt, maar zagen er prima uit. Het vliegverkeer is te horen, maar is niet hinderlijk (geluid is als gewoon wegverkeer). ’s Nachts wordt niet gevlogen. Verder erg rustig gelegen t.o.v. wegen. De dieren zijn leuk (haan, kippen, leguanen). Camacuri is ook een veilige plek (zoals heel Aruba): ’s avonds was voor het toegangshek een code nodig en voor het parkeerterrein altijd. Meest bijzonder: aardig personeel en hulpvaardige receptionisten. Op bijna alle vragen in 1x antwoord (bijv. restaurant- en supermarkttips). Zo niet, dan pakte men de telefoon! De receptioniste heeft ons geholpen bij het huren van een auto én het oplossen van een probleem met de autoverhuurder. Er was een supermarkt op loopafstand: prima voor de 1e inkopen. Oranjestad en strandje op loopafstand. Snorkelen kon niet in de buurt (dus huurauto is handig).

Gereisd met partner in januari 2013

• 8marietvanmaanen23-11-2013

Superverblijf op toplocatie!!

Wij hebben het super gehad in Camacuri. Ruim en schoon app, lekker bed en alles er op en er aan. Dicht bij stad maar uit de drukte. Gave tuin met kippen leguanen vogeltjes en van alles. Onze groeten aan Adri de Tuinman die in december weer voorgoed naar Vlissingen gaat. Veel succes Adri, zal wel wennen wezen, ey! Wij wensen de nieuwe tuinman nogmaals veel succes! Ook dank aan de balidames en housekeeping. Onze tip: airco in woonkamer-keuken aanleggen tegen extra betaling per dag. Groetjes Philip Mariët

Gereisd met partner in november 2013

• 9s197605-10-2013

Ideaal om tot rust te komen

De eerste keer Camacuri, maar zeker niet de laatste! Geboekt via website, zeer vriendelijke mensen. Kleinschalig park waar je lekker tot rust kan komen, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Er zitten hier voornamelijk Nederlandse mensen. Het strand en Oranjestad zijn op loopafstand van Camacuri, wel is een huurauto aan te raden om de rest te verkennen. Voor de rest schoon park, kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9riny29-09-2013

prima locatie op aruba

Aangename plek om te vertoeven, met prima zwembad ter beschikking.Goed uitgeruste en erg compleet ingerichte appartemenden, die elke dag worden schoongemaakt, ook de tuin rond het zwembad ligt er prima bij.De tuin zit vol met typische arbaanse flora en fauna. Zelfs regelmatig een kolibri bij de bloemen gezien. Een ruime parkeerplaats op het eigen terrein. Het personeel is erg behulpzaam en doen goed hun best om het de gasten naar de zin te maken. Ik hoop hier nog eens terug te komen in de toekomst!

Gereisd in augustus 2013

• 10mjpkoolen29-09-2013

Prima plek, aanrader.

Ligging rustig/ niet toeristisch en centraal. Vriendelijk personeel, kamers netjes en zorgvuldig schoongemaakt. De hele park was schoon en netjes.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8baseningrid12-07-2013

Mooi appartement

Heerlijk genoten van een fantastische vakantie! hier komen we vaker!

Gereisd met partner in september 2012

16 tips over Appartement Camacuri Residence

• David, 27-04-2014

Auto huren gezien de ligging is zeer slim! Doe dit wel op tijd en vooraf. In drukke periodes zijn er amper nog auto's op het eiland beschikbaar. Nikky Beach dat dichtbij is, is een aanrader voor mensen die van een (house) muziekje houden. Snorkelen kan goed bij Baby Beach, Mangel Halto en de meest Westelijke stranden. Bezoekje Noordkust is waanzinnig als je van hoge golven en woeste kustlijnen houdt. Zeilmiddag met de Octopus is een aanrader. Niet echt duur en een leuke beleving.

• Michele, 08-04-2014

De bus is vlakbij en is makkelijk om naar Oranjestad te gaan. Maar ik zou aanraden een auto te huren om het hele eiland op die manier makkelijker te bezoeken. De huurauto kan op het complex geparkeerd worden met afgesloten terrein.

• Arie en Corina, 28-02-2012

Eten: avondeten bij Que Pasa (1e verdieping): gezellig en erg lekker voor een goede prijs. Wil je Nederlands lunchen? Ga dan eten in "De Suikertuin" (tot 16.00 uur open). Beide restaurants liggen in de Wilhelminastraat, net even buiten het centrum. Excursie: Verken het eiland met Eddy Croes: erg gezellig en veel gezien. Via de receptie te boeken, of bel Eddy rechtstreeks (297) 594-5017/585-1594.

5 vragen over Appartement Camacuri Residence

• liek, 01-04-2018

strandstoelen huren

wat zijn de kosten van een strandstoel huren bij camacurie

• mjpkoolen, 06-05-2013

Lokatie..

Volgens Google Earth ligt dit appartement op een heel andere locatie. Wat klopt er nou??

O ja, voor ons nog 6 weekjes.

mjpkoolen, 30-09-2013

Dank, maar we zijn er al geweest

riny, 29-09-2013

Camacuri appartments ligt vlak bij het trinidad stadium. op de grote rotonde voor het vliegveld links af, richting oranjestad. op de tweede rotonde rechtsaf ,dat is bij "talk of the town" een stuk deze straat in en dan aan de rechter kant het weggetje in.

• Jeanet Blom, 24-02-2013

warm water

Ik lees net in de beschrijving van de reisorganisatie dat er geen warm water via boiler of geiser is in de bungalows. Klopt dit?

riny, 29-09-2013

in het appartement waar ik verbleef ( nr 37) was warm water in douche, doormiddel van een water-heater. Het is vrij normaal op aruba om niet op elke plek warm water te hebben.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats