Appartement Camacuri Residence

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder

102 reviews over Appartement Camacuri Residence

• 2017
    4sietsema14-02-2017

nooit meer

Klein,sjofel appartement met vrijwel geen kastruimte. Geen aparte bedden. Geen leuke omgeving : drukke verkeerswegen. Klein supermarktje in de buurt met een slecht , onvoldoende assortiment. Geen warme bakker of restaurantjes in de buurt zoals in de beschrijving wordt genoemd. Wel een goed restaurant op het strand ; Barefoot. Lekker maar prijzig. Aardig personeel maar al met al vind ik de prijs/kwaliteit verhouding dik onvoldoende

Gereisd met vrienden in februari 2017

• Oude reviews

10Fam. Pruijssers30-05-2016

Prima appartement

Een appartement waar alles aanwezig is en in prima staat , wordt 6 dagen in de week schoon gemaakt + handdoeken zwembad ziet er netjes uit parkeerplaats voor je auto op het terrein er is een supermarkt op loop afstand . De bedden zijn prima en de arco houd het binnen lekker koel de tuin ziet er verzorgd uit en de mensen zijn zeer behulpzaam . Al met al een prima verblijf op camacuri .

Gereisd met partner in april 2016

• 9Helma en Jan30-04-2016

Vier maanden hier overwinterd, enorm genoten!

Gastvrij en bijzonder vriendelijk personeel. Dagelijkse schoonmaak. Netjes en goed onderhouden.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Hans22-10-2015

Leuk !

We hebben hier een week gezeten en het is ons goed bevallen.Het is er niet rumoerig.We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad.Appartement was schoon.Auto kan je kwijt op een prive-parkeerplaats en gelegenheid om je kleren te wassen is beschikbaar.Wifi is beschikbaar maar traag. Over het algemeen wordt je niet teleurgesteld en zou ik er zo weer terugkomen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Marian Vogels24-11-2014

Heel fijn verblijf

Camacuri is goed om te verblijven, schoon, vriendelijk, rustig en er verblijven internationale gasten. Als je niet in de drukte wil zitten maar op een goede plek dicht bij de luchthaven en op loopafstand van Nikki Beach is dit een uitstekende plek. Wil je meer zien?Auto huren en dan is t ook prima.

Gereisd in november 2014

• 9lina alvarez-walter04-10-2014

geweldig vakantie gehad met m'n zus Benita

Camacuri app. is een een geweldig place to stay, met weinig woorden Super!!!

Gereisd in januari 2014

• 9Jean Lortije31-07-2014

Geweldig adres.

Vriendelijk personeel. Snelle hulp bij het oplossen van problemen. Het is er netjes. Zowel binnen als buiten.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Badawi19-06-2014

Prachtig plekje op aruba

Prachtige plek vlak bij het vliegveld en Oranjestad. We hadden een familiekamer, 2 etages. Prachtig mooi zwembad, relaxte sfeer. Ideaal om ook met kinderen heen te gaan Mooi aangelegde tuin. Behulpzame medewerkers. Werd veel schoon gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 10monique vermeulen-heukels08-06-2014

mooi appartementen complex

veel natuur en dieren en zeer vriendelijk personeel

Gereisd in mei 2014

• 7David27-04-2014

Service achteruit

Voor de 2de keer Camacuri bezocht. Mei 2013 voor de eerst. April 2014 voor de 2de keer.

Vorig jaar een fanatische ervaring. Dit jaar vond ik het toch minder.

Na het boeken gevraagd voor het voedselpakket ivm late aankomst. Helaas niet meer mogelijk vanwege de dure kosten. Vorig jaar werd het zwembad elke dag schoongemaakt. Nu was dat niet het geval. Een keer ben ik gewoon niet wezen zwemmen omdat ik het water er vies uit vond zien. Wel nieuwe ligstoelen dat het totaal op een voldoende zet. Sommige planten buiten stonden te verpieteren. Vorig jaar werd er elke dag water geven. Nu niet meer. Late check out 40 dollar! Vorig jaar geen probleem als je tot 15.00 bleef. Nederlandse vluchten vertrekken laat, dus als Nederlander is het fijn om wat langer te blijven. Moet qua indeling van het schoonmaken ook geen probleem zijn. Vertrek Adrie is een gemis voor Camacuri. Een persoon die altijd en overal een praatje deed. Zo een persoon heeft Camacuri nodig.

Voor de rest nog steeds leuk complex.

Gereisd in april 2014

16 tips over Appartement Camacuri Residence

• David, 27-04-2014

Auto huren gezien de ligging is zeer slim! Doe dit wel op tijd en vooraf. In drukke periodes zijn er amper nog auto's op het eiland beschikbaar. Nikky Beach dat dichtbij is, is een aanrader voor mensen die van een (house) muziekje houden. Snorkelen kan goed bij Baby Beach, Mangel Halto en de meest Westelijke stranden. Bezoekje Noordkust is waanzinnig als je van hoge golven en woeste kustlijnen houdt. Zeilmiddag met de Octopus is een aanrader. Niet echt duur en een leuke beleving.

• Michele, 08-04-2014

De bus is vlakbij en is makkelijk om naar Oranjestad te gaan. Maar ik zou aanraden een auto te huren om het hele eiland op die manier makkelijker te bezoeken. De huurauto kan op het complex geparkeerd worden met afgesloten terrein.

• Arie en Corina, 28-02-2012

Eten: avondeten bij Que Pasa (1e verdieping): gezellig en erg lekker voor een goede prijs. Wil je Nederlands lunchen? Ga dan eten in "De Suikertuin" (tot 16.00 uur open). Beide restaurants liggen in de Wilhelminastraat, net even buiten het centrum. Excursie: Verken het eiland met Eddy Croes: erg gezellig en veel gezien. Via de receptie te boeken, of bel Eddy rechtstreeks (297) 594-5017/585-1594.

5 vragen over Appartement Camacuri Residence

• liek, 01-04-2018

strandstoelen huren

wat zijn de kosten van een strandstoel huren bij camacurie

• mjpkoolen, 06-05-2013

Lokatie..

Volgens Google Earth ligt dit appartement op een heel andere locatie. Wat klopt er nou??

O ja, voor ons nog 6 weekjes.

riny, 29-09-2013

Camacuri appartments ligt vlak bij het trinidad stadium. op de grote rotonde voor het vliegveld links af, richting oranjestad. op de tweede rotonde rechtsaf ,dat is bij "talk of the town" een stuk deze straat in en dan aan de rechter kant het weggetje in.

mjpkoolen, 30-09-2013

Dank, maar we zijn er al geweest

• Jeanet Blom, 24-02-2013

warm water

Ik lees net in de beschrijving van de reisorganisatie dat er geen warm water via boiler of geiser is in de bungalows. Klopt dit?

riny, 29-09-2013

in het appartement waar ik verbleef ( nr 37) was warm water in douche, doormiddel van een water-heater. Het is vrij normaal op aruba om niet op elke plek warm water te hebben.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats