Appartement Camacuri Residence

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

102 reviews over Appartement Camacuri Residence

• 2018
    8brands06-03-2018

zeer aan te raden. Zeker voor mensen die rust zoek

Vriendelijke mensen, betaalbaar dicht bij strand ,stand . en inkookfacaliteiten , rustig en gezellig.

Gereisd met partner in november 2016

• 2017
    10Mevr. Poppe25-11-2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Een wat gedateerde, maar prima onderhouden accommodatie waar het heerlijk rustig is. Zwembad in prive tuin. Alles heerlijk schoon. Vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Centrale ligging op het eiland waardoor je handig het eiland kunt verkennen. Een huurauto is een must. Oranjestad is te lopen en er is een chinese supermarkt op loopafstand. Aruba heeft buitenom de stranden genoeg te doen en prachtige rustige plekjes. Voor ons een droom vakantie met camacuri als rust punt.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Knufman ML19-11-2017

Goed gelegen.Prijs/kwaliteit verhouding ok.

Appartement is in vergelijking met andere gelijkwaardige appartementen,prima gelegen.Vriendelijk, bereidwillig en schoon. Auto is aan te raden.Budget car vlak in de buurt.Goede service en kwaliteit/prijsverhouding ok.Neem een all- risk verzekering. Centrum Oranjestad 15 minuutjes lopen. Vergeet zeker niet te informeren bij uw bank waaronder Aruba volgens hun valt.Noord-Zuid of Midden Amerika.Anders kunt u niet pinnen.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Leo annette ham01-11-2017

Weer geboekt was super

Leuk kleinschalig complex waar je gelijk thuis bent

Gereisd met partner in september 2017

• 9Eva17-09-2017

Goede accomodatie

Net terug van een weekje Camacuri. Laat ik je gelijk adviseren langer dan een week te gaan ;-) Hartelijk ontvangen bij aankomst. We hadden een eenkamerappartement, goed te weten dat er in deze kamer een twijfelaar bed staat, voor ons niet ideaal. Gelukkig werden we goed geholpen en kregen we een mooi ander appartement. Prettige omgeving vlakbij het zwembad, met dieren en een mooie binnen tuin. Ook het zwembad is aangenaam en wordt goed onderhouden. De receptie bied vele mogelijkheden zoals het verhuren van een Arubaanse stekker en bv een koelbox. Ook kun je goed terecht voor vragen of tips.

In de directe omgeving is weinig te doen, maar een heerlijke bakker op 500 meter en een supermarktje. Ik wil echt adviseren een auto te nemen ( lopen is veelgevraagd vanwege de hitte), je rijdt makkelijk het eiland over en het de verkeersregels zijn zoals in Nederland, dus prima te doen. In 5 minuten rij je Oranjestad in, parkeren is qua prijs prima te doen ( 2 gulden per 2 uur). Huur een koelbox bij de receptie en ga er een lekker dagje uit en rijdt langs de mooie stranden van Aruba. Ga ook eens naar de kleine strandjes zoals Boca Catalina, Arashi en Baby beach. Waar snorkelen echt prachtig is, wil je zeeschildpadden zien ga naar baby beach! Uiteten kan prima, is qua prijs gelijk aan Nederland. Let wel op dat de fooi graag al bij de prijs gerekend is. Voor een prettige, schone vakantie op een prachtig eiland is Camacuri echt aan te raden!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Louise07-07-2017

fantastisch

super resort voor als je met kleine kinderen bent

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10van den Berg01-04-2017

uitstekend

Erg goede service. Security kijkt 's avonds alles na op het terrein zodat "je lichten niet aan blijven staan". Mooie binnenplaats, leuk zwembad leuke cabana's met 's avonds lichtjes. leguanen inde bomen en op het terrein, Kolibri's in de struiken. Op loopafstand van het centrum van Oranjestad, leuk langs het strand.

Enige minpunt vond ik de airco die 's nachts veel lawaai maakt. Oordoppen in!

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Janny van Duinen29-03-2017

Heel goed

Service, vriendelijkheid en super schoon.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Francoise15-03-2017

Heel erg goed

Camacuri is een prima residence. Alles is erg netjes, ruim studio met alles wat nodig is. Heel erg vriendelijk personnel. Iedere dag wordt je appartement gepoetst als jij wil, schoon handdoeken en regelmatig schoon lakken. Heel erg netjes. De tuin en de zwembad worden heel goed bijgehouden. 10 minuten lopen naar Surf Beach en 20 minuten lopen naar Orange Stad.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Fam.Zwinkels11-03-2017

Top, prachtige ligging.

Kleinschalig appartementen complex vlakbij het centrum van Oranjestad dit alles gelegen in een zeer groen omgeving die goed bijgehouden werd. Appartement was prima, bedden top en het zwembad heerlijk. Goede parkeergelegenheid op een afgesloten terrein. Beheerders zeer behulpzaam. In de buurt zijn 2 supermarkten op loopafstand Wen Hui en iets verderop Dakota. Je kan daar alles vers krijgen. Auto op Aruba is zeer handig je kan daarmee alle stranden afrijden.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

16 tips over Appartement Camacuri Residence

• David, 27-04-2014

Auto huren gezien de ligging is zeer slim! Doe dit wel op tijd en vooraf. In drukke periodes zijn er amper nog auto's op het eiland beschikbaar. Nikky Beach dat dichtbij is, is een aanrader voor mensen die van een (house) muziekje houden. Snorkelen kan goed bij Baby Beach, Mangel Halto en de meest Westelijke stranden. Bezoekje Noordkust is waanzinnig als je van hoge golven en woeste kustlijnen houdt. Zeilmiddag met de Octopus is een aanrader. Niet echt duur en een leuke beleving.

• Michele, 08-04-2014

De bus is vlakbij en is makkelijk om naar Oranjestad te gaan. Maar ik zou aanraden een auto te huren om het hele eiland op die manier makkelijker te bezoeken. De huurauto kan op het complex geparkeerd worden met afgesloten terrein.

• Arie en Corina, 28-02-2012

Eten: avondeten bij Que Pasa (1e verdieping): gezellig en erg lekker voor een goede prijs. Wil je Nederlands lunchen? Ga dan eten in "De Suikertuin" (tot 16.00 uur open). Beide restaurants liggen in de Wilhelminastraat, net even buiten het centrum. Excursie: Verken het eiland met Eddy Croes: erg gezellig en veel gezien. Via de receptie te boeken, of bel Eddy rechtstreeks (297) 594-5017/585-1594.

5 vragen over Appartement Camacuri Residence

• liek, 01-04-2018

strandstoelen huren

wat zijn de kosten van een strandstoel huren bij camacurie

• mjpkoolen, 06-05-2013

Lokatie..

Volgens Google Earth ligt dit appartement op een heel andere locatie. Wat klopt er nou??

O ja, voor ons nog 6 weekjes.

riny, 29-09-2013

Camacuri appartments ligt vlak bij het trinidad stadium. op de grote rotonde voor het vliegveld links af, richting oranjestad. op de tweede rotonde rechtsaf ,dat is bij "talk of the town" een stuk deze straat in en dan aan de rechter kant het weggetje in.

mjpkoolen, 30-09-2013

Dank, maar we zijn er al geweest

• Jeanet Blom, 24-02-2013

warm water

Ik lees net in de beschrijving van de reisorganisatie dat er geen warm water via boiler of geiser is in de bungalows. Klopt dit?

riny, 29-09-2013

in het appartement waar ik verbleef ( nr 37) was warm water in douche, doormiddel van een water-heater. Het is vrij normaal op aruba om niet op elke plek warm water te hebben.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats