16 tips over Appartement Camacuri Residence

• David, 27-04-2014

Auto huren gezien de ligging is zeer slim! Doe dit wel op tijd en vooraf. In drukke periodes zijn er amper nog auto's op het eiland beschikbaar. Nikky Beach dat dichtbij is, is een aanrader voor mensen die van een (house) muziekje houden. Snorkelen kan goed bij Baby Beach, Mangel Halto en de meest Westelijke stranden. Bezoekje Noordkust is waanzinnig als je van hoge golven en woeste kustlijnen houdt. Zeilmiddag met de Octopus is een aanrader. Niet echt duur en een leuke beleving.

• Michele, 08-04-2014

De bus is vlakbij en is makkelijk om naar Oranjestad te gaan. Maar ik zou aanraden een auto te huren om het hele eiland op die manier makkelijker te bezoeken. De huurauto kan op het complex geparkeerd worden met afgesloten terrein.

• Arie en Corina, 28-02-2012

Eten: avondeten bij Que Pasa (1e verdieping): gezellig en erg lekker voor een goede prijs. Wil je Nederlands lunchen? Ga dan eten in "De Suikertuin" (tot 16.00 uur open). Beide restaurants liggen in de Wilhelminastraat, net even buiten het centrum. Excursie: Verken het eiland met Eddy Croes: erg gezellig en veel gezien. Via de receptie te boeken, of bel Eddy rechtstreeks (297) 594-5017/585-1594.

• mjpkoolen, 29-09-2013

Vlakbij rustige strand i.p.v. drukke toeristische stranden. In directe omgeving goede restaurants aan zee.

• riny, 29-09-2013

Probeer van het verse fruit te genieten, maar dan moet je wel sneller zijn dan de vogels en de tuinman. Een huurauto is erg makkelijk als je hier verblijft, maar met de bus verbinding kom je ook waar je wezen moet.

• Fam. Bakker, 02-05-2013

Tip: huur een 4x4 als je een auto huurt. Dit is gewoon handiger m.b.t. de wegen. Ook in het Arikok nationaal park heb je deze echt wel nodig anders rijd je je auto kapot. Met een gewone auto kan je niet naar de natural pool.

• vanderkraan, 21-02-2013
    • WIj haalden boodschappen bij een van de grote supermarkten ipv de kleine supermarktjes, scheelt veel!!
    • Een auto huren is zoals gezegd een aanrader, ook leuk is om 1 dag een jeep te huren voor Arikok.
    • Bij Nikky Beach zit restaurant Barefoot. Vrij prijzig maar heerlijk eten en prachtig uitzicht over de zonsondergang.
    • Op ong. 20 minuten lopen zit restaurant Que Pasa. Het eten was heerlijk en de sfeer was top.
    • Paardrijden door de duinen en over het strand (Rancho Notorious) was super!

• Guus Hartwig, 26-09-2012

Camacuri is uitermate geschikt als je een auto hebt voor gehele periode, anders zijn Locaties te ver van je af.

• Beukema, 09-07-2012

Nee wij hebben geen tips, want het is een heel erg mooi complex

• Wim, 05-07-2012

Een huurauto is aan te raden, want Camacuri ligt op een paar kilometer van het centrum Oranjestad

• Ed & Mariëtte, 15-06-2012

Eagle beach bounty strand, Arashi beach lang ondiepen leuke golven deels Hotwheels Aruba als autoverhuurbedrijf a 47,50 florin p dg.6 fl eigen risico dekking pdag. Levering en ophalen bij complex. Halve dagen mogelijk qua huur. Mail je vragen van te voren naar de receptie: nederlandstalig en je krijgt snel antwoord

• Rien, 05-01-2012

Restaurant BareFoot gelegen aan het dichtbijgelegen strand is een aanrader,wel handig om te reserveren voor een plekje op het strand want het zit snel vol.

• Tanja van der BIjl, 22-07-2012

Gewoon boeken als je naarAruba wilt gaan en een auto huurt!

• Nicole en Giel, 29-05-2010

Drie restaurants die onze favo's zijn: De Paddock, lekker en goedkoop. Marandi, stijlvol en hoge kwaliteit. Nos Cunucu, als je goed creools wilt eten, oa leguaan. Plekken waar het goed toeven is: Camacuri Residence. Havana en Arachi beach. De Noordkust.

• lina alvarez-walter, 04-10-2014

Als ik Camacuri zou aanraden zou ik zeggen, doen op loop afstand van de zee en de stad, voor degene die niet tegen het zon kan is er de mogelijkheid om op 5 minuten lopen een bus te nemen naar de stad en naar San Nicolaas naar het stand Baby Beach.

• Jean Lortije, 31-07-2014

Een echte aanrader. Hele gunstige ligging voor het ondernemen van activiteiten.