5 vragen over Appartement Camacuri Residence

• liek, 01-04-2018

strandstoelen huren

wat zijn de kosten van een strandstoel huren bij camacurie

• mjpkoolen, 06-05-2013

Lokatie..

Volgens Google Earth ligt dit appartement op een heel andere locatie. Wat klopt er nou??

O ja, voor ons nog 6 weekjes.

mjpkoolen, 30-09-2013

Dank, maar we zijn er al geweest

riny, 29-09-2013

Camacuri appartments ligt vlak bij het trinidad stadium. op de grote rotonde voor het vliegveld links af, richting oranjestad. op de tweede rotonde rechtsaf ,dat is bij "talk of the town" een stuk deze straat in en dan aan de rechter kant het weggetje in.

• Jeanet Blom, 24-02-2013

warm water

Ik lees net in de beschrijving van de reisorganisatie dat er geen warm water via boiler of geiser is in de bungalows. Klopt dit?

riny, 29-09-2013

in het appartement waar ik verbleef ( nr 37) was warm water in douche, doormiddel van een water-heater. Het is vrij normaal op aruba om niet op elke plek warm water te hebben.

• Wil, 20-02-2012

Muggen in april

Wie weet uit ervaring of er in de omgeving van Camacuri Residence veel muggen zijn in eind maart/begin april ?

pier faber, 26-03-2012

We zijn net terug van Aruba. Geen last gehad van muggen! Ook het weer daar is een beetje in de war het weer wat de afgelopen 3 weken hebben gehad is normaal in april!

• Joke, 14-09-2011

Muggen

Graag hoor ik van mensen die er al geweest zijn of er heel veel muggen zijn. Dit appartementencomplex ligt niet echt aan zee, we weten dat de kans op muggen dan iets groter is. Maar wil weten of je normaal in de ochtend buiten kunt ontbijten en dan niet lek geprikt wordt. Alvast vriendelijk bedankt, Groetjes Joke

Joke, 07-11-2011

dank je wel voor je antwoordt. gr. Joke de Bakker

roos, 07-11-2011

Er zijn erg veel muggen. Ik woon op aruba, en eet sowieso overdag niet buiten als ik iets bloots aan heb. Overdag steken de muggen ook veel, en de kans bestaat dat dit dan een dengue mug is. Maarja, de muggen zitten ook vaak in huis. Goed insmeren elke dag met anti muggenspray met minimaal 50% deet.