Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°27°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Camacuri Residence voor je op een rij gezet:

98 reviews over Appartement Camacuri Residence in het Nederlands

Heerlijk verblijf nog steeds na al die jaren!

jan
23-4-2019

Wij komen hier al heel lang tijdens de carnaval op Aruba. Het verveelt ons geen moment en wij verblijven altijd in huis 33 wat er het laatst is aangebouwd en modern is. Je hebt dan een ruimere badkamer o.a wat je bijvoorbeeld niet hebt in de huisjes met 2 slaapkamers. Al met al een goed verblijf maar je hebt wel een huurauto nodig om ergens te komen.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

lekker genoten van de rust en warmte

Fam. Jansen
19-4-2019

Het was goed vertoeven. Je hebt wel een auto nodig om rond te kunnen op het eiland

Gereisd Met partner in april 2019

Geweldig!

Kyo en ingmar
11-3-2019

Net terug van 13 Dagen Aruba, Camacuri. Geweldig! Helemaal tot rust gekomen. Fornuis is wat verouderd, verder een hele fijne kamer! Personeel is erg vriendelijk! Zeker de moeite waard om terug te komen!

Gereisd Met partner in februari 2019

D-reizen

Superrelaxte vakantie op een droomplek!

Zonzeestrand
27-12-2018

Heerlijk rustige hode-out op een fantastisch eiland. Prima verzorgd, leuke huisjes, goed beveiligd, je voelt je hier safe! Lopend kom je overal, maar met een auto kun je naar een van de mooiste stranden op aarde, Eagle Beach! Mensen van Camacuri residence zijn vriendelijk en helpen je waar ze kunnen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Mooiste appartement van recidemce

Choi
21-10-2018

Super appartement op top lokatie vlakbij centrum ,strand en vliegveld ook huur auto via een website gehuurd top service en nieuwe auto top vakantie gehad Thnks Eric

Gereisd Met partner in september 2018

4ever dushi Aruba

Marcel Huting
15-9-2018

Prima locatie, niet ver van het centrum van Oranjestad en op loopafstand van Surfside-Beach (700m). De mensen zijn lief en aardig. Ik heb hier meer dan 3 maanden vertoefd en gewerkt. Lekker poco-poco, op Camacuri Residence, vriendelijk personeel en gastvrij ontvangen. Mi duschi terra Aruba, forever.

Gereisd Zakelijk in maart 2018

Prijzig maar mooi eiland, vriendelijke mensen

Brigitte
10-9-2018

Heerlijk rustig en centraal. Het appartement was basic ingericht en mag wel opgeknapt worden. Bed lag goed als je van harde matrassen houd. Het complex heeft een drankautomaat, boekenkast en wasmachine verder niets. Op loopafstand van surfsidebeach, ik vind dit het leukste strand van aruba omdat het niet zo erg toeristisch is. Aan het strand liggen restaurantjes.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig resort, oase van natuur en rust, super

Fam. Scholler
6-5-2018

Op loopafstand van het centrum van Oranjestad gelegen knus en rustig kleinschalig complex . Als je Camacuri resort binnen komt loop je eigenlijk een soort natuurpark in met palmbomen, veel struikjes en plantjes met bloemen . De leguanen lopen vrij rond , vlinders en zelfs kolibries vliegen er rond ! Heel bijzonder . Aan het een prima zwembad met waterval centraal gelegen kan je heerlijk verkoeling zoeken en een heerlijke verkoelende wind , ook in de avond gezellig verlicht , bij het zwembad gezeten en zo af en toe nog het water en . Het 4 persoons appartement biedt ruimte genoeg voor 2 personen , alle faciliteiten in het appartement aanwezig , prima bedden , goed werkende airco's . Zelfs sfeer verlichting aanwezig in het appartement welke van geel, groen, rood, blauw elke kleur in te stellen was. Het personeel was zeer behulpzaam personeel, elke dag schoonmaak . In de nacht loopt bewaking rond. Auto is wel een aanrader.

Gereisd Met partner in april 2018

zeer aan te raden. Zeker voor mensen die rust zoek

brands
6-3-2018

Vriendelijke mensen, betaalbaar dicht bij strand ,stand . en inkookfacaliteiten , rustig en gezellig.

Gereisd Met partner in november 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Mevr. Poppe
25-11-2017

Een wat gedateerde, maar prima onderhouden accommodatie waar het heerlijk rustig is. Zwembad in prive tuin. Alles heerlijk schoon. Vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Centrale ligging op het eiland waardoor je handig het eiland kunt verkennen. Een huurauto is een must. Oranjestad is te lopen en er is een chinese supermarkt op loopafstand. Aruba heeft buitenom de stranden genoeg te doen en prachtige rustige plekjes. Voor ons een droom vakantie met camacuri als rust punt.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Camacuri Residence in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Camacuri Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.