Géén boekingskosten
ArubaArubaOranjestadAppartementen OranjestadAppartement Camacuri Residence

Camacuri Residence

Appartement
ArubaArubaOranjestad

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Camacuri Residence voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 106 reviews

Meer appartement info

106 Reviews over Camacuri Residence

• 5Wim13-04-2022

Niet de moeite waard.

Op de foto's ziet het er leuk uit. Maar als je er eenmaal bent dan valt het gewoon heel erg tegen. Kamers zijn oud, hele oude meubels, gewoon wat bij elkaar gezet vanuit een kringloop lijkt het wel. Alles oogt ook viezig, alsof de schoonmaak alleen maar de makkelijke hoekjes pakt en de rest lekker laat liggen. De wifi in ons verblijf was gewoon waardeloos, nauwelijks bereik. Verderop en bij het zwembad was het bereik in orde. Maar ja, in onze kamer dus niet en dat is toch balen. Er zou een magnetron zijn maar die was afwezig, er is een oven maar de bakplaat was verdwenen. We hadden voor de 1e ochtend afbakbrood maar dat feest ging dus niet door. De ligbedden bij het zwembad zijn aan vervanging toe, je ligt gewoon op de beugels van het bedje. Totaal niet comfortabel. Het is gewoon allemaal niet, je betaalt behoorlijk voor deze plek maar het is gewoon veel te duur. Voor hetzelfde geld heb je een echt luxe resort.

• 5Natuur
  • 3Andreas Klaassen04-01-2022

Niets is wat het lijkt

Kamers waren vies,ligbedden zwembad allemaal kapot en doorgezakt en word je eerst in een oud uitgeleefd kamertje geplaatst waarnaar je voor bijbetaling een grotere kamer kunt krijgen,deze kamers komen niet overeen met de foto’s van de site Alles is zwaar gedateerd,we snappen niet dat dit zo’n hoog cijfer krijgt,absoluut geen aanrader

• 4Natuur
  • 8Moniek16-02-2020

een erg fijne accommodatie. je voelt je er thuis.

We hadden een Deluxe kamer gereserveerd, maar bij aankomst kregen wij een kamer die alles behalve luxe was. Het was niet mooi, oud en helaas niet helemaal proper. Het leek niet op de foto's van hun website. De volgende ochtend zijn we naar de receptie gegaan en toen hebben we een andere kamer gekregen. Deze was super fijn, mooi en netjes met een hele leuke ligging. Hier waren wij heel blij mee en we hebben een super verblijf hier gehad. Alsof je thuis bent. Bakker en kleine supermarkt op 10 minuten lopen. Centrum Oranjestad circa 25 minuten lopen. Buurt is veilig. ook om 's avonds te wandelen. Neem wel een auto als je wat wilt ondernemen. Camacuri ligt namelijk vrij afgelegen. Iedere dag wordt je kamer netjes gemaakt en krijg je schone handdoeken, behalve op zondag. Als je van luxe houd, is Camacuri misschien niet geschikt voor je, maar een luxe hotel is bijna niet te betalen op Aruba. Wel 3x zo duur. Wij zouden hier zeker terugkomen!

• 9Suzan Bastings05-02-2020

Rustig kleinschalig relaxt complex

Wij (koppel) waren op vakantie met mijn ouders. Wij zaten in een 1 kamerapp. Prima afmeting. Compleet keukentje. Grote koelkast met vriesvak. Aan 2 kanten mogelijkheid om buiten te zitten. Mijn ouders hadden een 2 kamerapp. en deze lag helemaal gunstig (nr 25) tegenover het zwembad. Vandaar dat we hier vaak samenkwamen en op hun terrasje zaten. Ook net appartement Met Aparte slaapkamer en aan 2 kanten zitgelegenheid buiten. Leuke tuin met Veel hagedisjes, leguanen, vogels, soms zelfs een kolibrie. Zwembad ook prima. Te voet naar het centrum is ong. een half uurtje lopen. In de buurt ook paar winkeltjes voor de eerste behoefte. Voor grote boodschappen zijn we Met de auto naar super food market gereden wat ‘n soort grote Jumbo is. Een goede bakker dichtbij is panaderia del pueblo op ong. 10 min lopen. de huisjes worden dagelijks (Behalve zondag) schoongemaakt door aardige dames. Bij receptie kun je koelbox en strandstoelen huren!

• 8Marjolijn24-09-2019

Prima verblijf, aanrader!

Basic maar een zeer prima appartement. Rustige omgeving, zeer vriendelijk personeel en het wordt dagelijks schoongemaakt wat fijn is. Douche is prettig. Verbeterpunten zijn er wel. Bed waren 2 losse ipv 1 kingsize zoals geboekt. Wifi is alleen buiten sterk dus voor ontvangst moet je echt naar buiten en ons uitzicht op een binnenplaatsje is niet zo fraai. Maar dat zijn al met al details, want we hebben hier echt een heerlijk verblijf gehad voor een prima prijs!

• 8Fam Vermaas03-06-2019

zeker voor herhaling !

Zeer vriendelijk ontvangst , prima appartement van alle gemakken voorzien, en vooral schoon

• 8jan23-04-2019

Heerlijk verblijf nog steeds na al die jaren!

Wij komen hier al heel lang tijdens de carnaval op Aruba. Het verveelt ons geen moment en wij verblijven altijd in huis 33 wat er het laatst is aangebouwd en modern is. Je hebt dan een ruimere badkamer o.a wat je bijvoorbeeld niet hebt in de huisjes met 2 slaapkamers. Al met al een goed verblijf maar je hebt wel een huurauto nodig om ergens te komen.

• 7Fam. Jansen19-04-2019

lekker genoten van de rust en warmte

Het was goed vertoeven. Je hebt wel een auto nodig om rond te kunnen op het eiland

• 9Kyo en ingmar11-03-2019

Geweldig!

Net terug van 13 Dagen Aruba, Camacuri. Geweldig! Helemaal tot rust gekomen. Fornuis is wat verouderd, verder een hele fijne kamer! Personeel is erg vriendelijk! Zeker de moeite waard om terug te komen!

• 10Zonzeestrand27-12-2018

Superrelaxte vakantie op een droomplek!

Heerlijk rustige hode-out op een fantastisch eiland. Prima verzorgd, leuke huisjes, goed beveiligd, je voelt je hier safe! Lopend kom je overal, maar met een auto kun je naar een van de mooiste stranden op aarde, Eagle Beach! Mensen van Camacuri residence zijn vriendelijk en helpen je waar ze kunnen.

Appartement Camacuri Residence info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    46 B Avenida Milio Croes 46, 0