Appartement Camacuri Residence

Appartement Camacuri Residence

8.1Fantastisch

Aruba, Aruba, Oranjestad

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.058p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
Meer appartement info

95 reviews over Appartement Camacuri Residence

• 8Moniek16-02-2020

een erg fijne accommodatie. je voelt je er thuis.

We hadden een Deluxe kamer gereserveerd, maar bij aankomst kregen wij een kamer die alles behalve luxe was. Het was niet mooi, oud en helaas niet helemaal proper. Het leek niet op de foto's van hun website. De volgende ochtend zijn we naar de receptie gegaan en toen hebben we een andere kamer gekregen. Deze was super fijn, mooi en netjes met een hele leuke ligging. Hier waren wij heel blij mee en we hebben een super verblijf hier gehad. Alsof je thuis bent. Bakker en kleine supermarkt op 10 minuten lopen. Centrum Oranjestad circa 25 minuten lopen. Buurt is veilig. ook om 's avonds te wandelen. Neem wel een auto als je wat wilt ondernemen. Camacuri ligt namelijk vrij afgelegen. Iedere dag wordt je kamer netjes gemaakt en krijg je schone handdoeken, behalve op zondag. Als je van luxe houd, is Camacuri misschien niet geschikt voor je, maar een luxe hotel is bijna niet te betalen op Aruba. Wel 3x zo duur. Wij zouden hier zeker terugkomen!

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    8Marjolijn24-09-2019

Prima verblijf, aanrader!

Basic maar een zeer prima appartement. Rustige omgeving, zeer vriendelijk personeel en het wordt dagelijks schoongemaakt wat fijn is. Douche is prettig. Verbeterpunten zijn er wel. Bed waren 2 losse ipv 1 kingsize zoals geboekt. Wifi is alleen buiten sterk dus voor ontvangst moet je echt naar buiten en ons uitzicht op een binnenplaatsje is niet zo fraai. Maar dat zijn al met al details, want we hebben hier echt een heerlijk verblijf gehad voor een prima prijs!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam Vermaas03-06-2019

zeker voor herhaling !

Zeer vriendelijk ontvangst , prima appartement van alle gemakken voorzien, en vooral schoon

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Fam. Jansen19-04-2019

lekker genoten van de rust en warmte

Het was goed vertoeven. Je hebt wel een auto nodig om rond te kunnen op het eiland

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Zonzeestrand27-12-2018

Superrelaxte vakantie op een droomplek!

Heerlijk rustige hode-out op een fantastisch eiland. Prima verzorgd, leuke huisjes, goed beveiligd, je voelt je hier safe! Lopend kom je overal, maar met een auto kun je naar een van de mooiste stranden op aarde, Eagle Beach! Mensen van Camacuri residence zijn vriendelijk en helpen je waar ze kunnen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 10Choi21-10-2018

Mooiste appartement van recidemce

Super appartement op top lokatie vlakbij centrum ,strand en vliegveld ook huur auto via een website gehuurd top service en nieuwe auto top vakantie gehad Thnks Eric

Gereisd met partner in september 2018

• 8Marcel Huting15-09-2018

4ever dushi Aruba

Prima locatie, niet ver van het centrum van Oranjestad en op loopafstand van Surfside-Beach (700m). De mensen zijn lief en aardig. Ik heb hier meer dan 3 maanden vertoefd en gewerkt. Lekker poco-poco, op Camacuri Residence, vriendelijk personeel en gastvrij ontvangen. Mi duschi terra Aruba, forever.

Zakelijk gereisd in maart 2018

• 8Brigitte10-09-2018

Prijzig maar mooi eiland, vriendelijke mensen

Heerlijk rustig en centraal. Het appartement was basic ingericht en mag wel opgeknapt worden. Bed lag goed als je van harde matrassen houd. Het complex heeft een drankautomaat, boekenkast en wasmachine verder niets. Op loopafstand van surfsidebeach, ik vind dit het leukste strand van aruba omdat het niet zo erg toeristisch is. Aan het strand liggen restaurantjes.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam. Scholler06-05-2018

Geweldig resort, oase van natuur en rust, super

Op loopafstand van het centrum van Oranjestad gelegen knus en rustig kleinschalig complex . Als je Camacuri resort binnen komt loop je eigenlijk een soort natuurpark in met palmbomen, veel struikjes en plantjes met bloemen . De leguanen lopen vrij rond , vlinders en zelfs kolibries vliegen er rond ! Heel bijzonder . Aan het een prima zwembad met waterval centraal gelegen kan je heerlijk verkoeling zoeken en een heerlijke verkoelende wind , ook in de avond gezellig verlicht , bij het zwembad gezeten en zo af en toe nog het water en . Het 4 persoons appartement biedt ruimte genoeg voor 2 personen , alle faciliteiten in het appartement aanwezig , prima bedden , goed werkende airco's . Zelfs sfeer verlichting aanwezig in het appartement welke van geel, groen, rood, blauw elke kleur in te stellen was. Het personeel was zeer behulpzaam personeel, elke dag schoonmaak . In de nacht loopt bewaking rond. Auto is wel een aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

• 8brands06-03-2018

zeer aan te raden. Zeker voor mensen die rust zoek

Vriendelijke mensen, betaalbaar dicht bij strand ,stand . en inkookfacaliteiten , rustig en gezellig.

Gereisd met partner in november 2016

Appartement Camacuri Residence info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats