Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°25°
Appartement Camacuri Residence

We hebben een aantal aanbieders voor Camacuri Residence voor je op een rij gezet:

95 reviews over Appartement Camacuri Residence in het Nederlands

Superrelaxte vakantie op een droomplek!

Zonzeestrand,
27-12-2018

Heerlijk rustige hode-out op een fantastisch eiland. Prima verzorgd, leuke huisjes, goed beveiligd, je voelt je hier safe! Lopend kom je overal, maar met een auto kun je naar een van de mooiste stranden op aarde, Eagle Beach! Mensen van Camacuri residence zijn vriendelijk en helpen je waar ze kunnen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Mooiste appartement van recidemce

Choi,
21-10-2018

Super appartement op top lokatie vlakbij centrum ,strand en vliegveld ook huur auto via een website gehuurd top service en nieuwe auto top vakantie gehad Thnks Eric

Gereisd met partner in september 2018

4ever dushi Aruba

Marcel Huting,
15-9-2018

Prima locatie, niet ver van het centrum van Oranjestad en op loopafstand van Surfside-Beach (700m). De mensen zijn lief en aardig. Ik heb hier meer dan 3 maanden vertoefd en gewerkt. Lekker poco-poco, op Camacuri Residence, vriendelijk personeel en gastvrij ontvangen. Mi duschi terra Aruba, forever.

Gereisd zakelijk in maart 2018

D-reizen

Prijzig maar mooi eiland, vriendelijke mensen

Brigitte,
10-9-2018

Heerlijk rustig en centraal. Het appartement was basic ingericht en mag wel opgeknapt worden. Bed lag goed als je van harde matrassen houd. Het complex heeft een drankautomaat, boekenkast en wasmachine verder niets. Op loopafstand van surfsidebeach, ik vind dit het leukste strand van aruba omdat het niet zo erg toeristisch is. Aan het strand liggen restaurantjes.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig resort, oase van natuur en rust, super

Fam. Scholler,
6-5-2018

Op loopafstand van het centrum van Oranjestad gelegen knus en rustig kleinschalig complex . Als je Camacuri resort binnen komt loop je eigenlijk een soort natuurpark in met palmbomen, veel struikjes en plantjes met bloemen . De leguanen lopen vrij rond , vlinders en zelfs kolibries vliegen er rond ! Heel bijzonder . Aan het een prima zwembad met waterval centraal gelegen kan je heerlijk verkoeling zoeken en een heerlijke verkoelende wind , ook in de avond gezellig verlicht , bij het zwembad gezeten en zo af en toe nog het water en . Het 4 persoons appartement biedt ruimte genoeg voor 2 personen , alle faciliteiten in het appartement aanwezig , prima bedden , goed werkende airco's . Zelfs sfeer verlichting aanwezig in het appartement welke van geel, groen, rood, blauw elke kleur in te stellen was. Het personeel was zeer behulpzaam personeel, elke dag schoonmaak . In de nacht loopt bewaking rond. Auto is wel een aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

Vriendelijke mensen, betaalbaar

dicht bij strand ,stand . en inkookfacaliteiten , rustig en gezellig.

Gereisd met partner in november 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Mevr. Poppe,
25-11-2017

Een wat gedateerde, maar prima onderhouden accommodatie waar het heerlijk rustig is. Zwembad in prive tuin. Alles heerlijk schoon. Vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Centrale ligging op het eiland waardoor je handig het eiland kunt verkennen. Een huurauto is een must. Oranjestad is te lopen en er is een chinese supermarkt op loopafstand. Aruba heeft buitenom de stranden genoeg te doen en prachtige rustige plekjes. Voor ons een droom vakantie met camacuri als rust punt.

Gereisd met partner in november 2017

Goed gelegen.Prijs/kwaliteit verhouding ok.

Knufman ML,
19-11-2017

Appartement is in vergelijking met andere gelijkwaardige appartementen,prima gelegen.Vriendelijk, bereidwillig en schoon.

Auto is aan te raden.Budget car vlak in de buurt.Goede service en kwaliteit/prijsverhouding ok.Neem een all- risk verzekering.

Centrum Oranjestad 15 minuutjes lopen.

Vergeet zeker niet te informeren bij uw bank waaronder Aruba volgens hun valt.Noord-Zuid of Midden Amerika.Anders kunt u niet pinnen.

Gereisd met partner in november 2017

Weer geboekt was super

Leo annette ham,
1-11-2017

Leuk kleinschalig complex waar je gelijk thuis bent

Gereisd met partner in september 2017

Goede accomodatie

Eva,
17-9-2017

Net terug van een weekje Camacuri. Laat ik je gelijk adviseren langer dan een week te gaan ;-)

Hartelijk ontvangen bij aankomst. We hadden een eenkamerappartement, goed te weten dat er in deze kamer een twijfelaar bed staat, voor ons niet ideaal. Gelukkig werden we goed geholpen en kregen we een mooi ander appartement. Prettige omgeving vlakbij het zwembad, met dieren en een mooie binnen tuin. Ook het zwembad is aangenaam en wordt goed onderhouden.

De receptie bied vele mogelijkheden zoals het verhuren van een Arubaanse stekker en bv een koelbox. Ook kun je goed terecht voor vragen of tips.

In de directe omgeving is weinig te doen, maar een heerlijke bakker op 500 meter en een supermarktje. Ik wil echt adviseren een auto te nemen ( lopen is veelgevraagd vanwege de hitte), je rijdt makkelijk het eiland over en het de verkeersregels zijn zoals in Nederland, dus prima te doen. In 5 minuten rij je Oranjestad in, parkeren is qua prijs prima te doen ( 2 gulden per 2 uur). Huur een koelbox bij de receptie en ga er een lekker dagje uit en rijdt langs de mooie stranden van Aruba.

Ga ook eens naar de kleine strandjes zoals Boca Catalina, Arashi en Baby beach. Waar snorkelen echt prachtig is, wil je zeeschildpadden zien ga naar baby beach!

Uiteten kan prima, is qua prijs gelijk aan Nederland. Let wel op dat de fooi graag al bij de prijs gerekend is.

Voor een prettige, schone vakantie op een prachtig eiland is Camacuri echt aan te raden!

Gereisd met partner in september 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Camacuri Residence in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Camacuri Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.