Appartement Cadushi

Appartement Cadushisterstersterster

9Fenomenaal

Aruba, Aruba, Oranjestad

Op vakantie geweest naar Cadushi?

Vanaf

• 9.7Inrichting

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
€ 867p.p.
Naar vluchttijden

4 reviews over Appartement Cadushi

• 9Rolf Bergwerff15-09-2019

Perfect, zeker in combinatie met een huurauto

prima appartement, zeer ruim, prima airco en voldoende privicy. Zwembad voldeed ook aan alle wensen en je kon 's avonds gebruik maken van de BBQ. Het appartement ligt op loopafstand (+/- 10 min.) van het strand en het centrum van Oranjestad ligt op +/- 20 min. lopen. Wil je het eiland verkennen, dan is het aan te raden om een auto te huren. Dit kan overigens via de verhuurder en je wordt dan bij het appartement opgehaald. De inrichting v/h appartement is modern en netjes.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Eric Oosterkamp25-05-2019

Perfecte locatie

Perfecte locatie dicht bij strand en op loopafstand naar centrum. Rustige omgeving. Lekker zwembad en rustig omdat het een klein complex is. Appartement en complex wordt dagelijks schoongemaakt. Voor herhaling vatbaar

Zakelijk gereisd in mei 2019

• 2018
    9Ellen24-09-2018

Geweldig

Cadushi is een mooi onderkomen. De service is prima. Zowel de manager John als ook de housekeeping, doet er. Analles aan ommhet naar je zin te maken. Kamers ruim en netjes. Bedden goed. Keuken prima, alleen er is niet genoeg servies. Mocht je zelf willen gaan koken, vergt dit ietwat suveivel vermogen. Koelbox om mee tenemen is fijn. Amerikaanse koelkast, met altijd koud water, ijsblokjes of crunch ijs, is top! Dagelijks schone handdoeken, en om de dag schoon beddegoed. Strandlakens is een dingetje.... krijg je wel, maar het zijn erg kleine handdeokjes. Wij hebben uiteindel8jk per dag 4 van deze handdoeken gekregen. Dat ging prima. Er is geen grote spiegel, dat is lastig. Alleen een spiegel boven de wastafel. Auto is wel fijn om te hebben. Afstand tot oranje stad om te lopen is ongeveer een half uurtje. En dan vind je er nog niks. In de avond alles gesloten, behalve seapoort.

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    9sas25-05-2017

heerlijk appartement, weg van de drukte

erg ruim, schoon, van alle gemakken voorzien, zelfs een vaatwasser, Amerikaanse koelast met ijsblokjes, keuken met alles erop en eraan. Uitstekende WIFI, gratis parkeren voor de deur. Supermarkt op loopafstand. Klein zwembad maar prima om lekker af te koelen. Het strand is op 6 min lopen. Oranjestad, het centrum is wat verder lopen, zo'n 20 min. De appartementen zijn 's nachts bewaakt met een nachtwaker, een erg vriendelijke man. Ook de beheerders van het appartement zijn erg aardig en behulpzaam. Het appartement wordt iedere dag schoon gemaakt. Heerlijke bedden, inloopdouche, veel handdoeken aanwezig, óók voor het zwembad. Deze accommodatie is erg rustig gelegen. Een paar minuten van het vliegveld, overigens heb je daar geen overlast van.

Zakelijk gereisd in maart 2017

0 tips over Appartement Cadushi