Géén boekingskosten

Vakantiehuis Bon Bini

ArubaArubaOranjestad

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Bon Bini voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 12 reviews

• 8.7Ruimte

Vakantiehuis info

12 Reviews over Bon Bini

• 10Sebastiaan Quist31-12-2021

Heerlijke genietvakantie dankzij prachtig huis

Heerlijk huisje in het midden van het eiland dus je bent overal binnen korte tijd. Het huisje staat in een fijne buurt met diverse eetgelegenheden op loopafstand. Ook ben je binnen 10 min bij een grote supermarkt en het gezellige "Noord" waar de grote hotels zijn. Het huis zelf is van alle gemakken voorzien en dat geeft een heerlijk gevoel. Een lekker zwembad, een prachtige tuin en een patio waar je tot laat kunt zitten maken het af. De bedden slapen heerlijk en de airco's zorgen voor een goede nachtrust. Kortom echt waar voor je geld!

• 10Natuur
  • 10Hans15-11-2020

Fijne plek!

Fijne plek en nu, met de nieuwe rondweg nog beter bereikbaar. Jammer genoeg moeten we 2020 overslaan vanwege Covid-19, maar volgend jaar gaan we weer. Behulpzame buren, ouders van de eigenaren. Kortom, topplek.

• 9Edwin18-09-2019

Topverblijf op Aruba! Absolute aanrader!

Wij hebben een meer dan fantastisch verblijf gehad in vakantiehuis Bonbini!! Wat maakt dit verblijf tot een eersteklas onderkomen: -Prachtig ruim en zeer schoon huis met heerlijk privé zwembad met lekkere ligbedden. -2 slaapkamers voorzien van uitstekende bedden en prima airco’s. - Uitstekende ingerichte keuken met goede oven en volop aanwezige keukenbenodigdheden en bestek. - Achter het huis een enorm ruime veranda waaronder het ‘s morgens heerlijk ontbijten is en je de kolibri’s op de bloemen ziet vliegen. Waanzinnig mooi!! - 2 lekkere hangmatten in de tuin,en bij het zwembad geven je helemaal het carebean “don’t worry, be happy” gevoel!☀️ -Zelfs een wasmachine ontbreekt niet. - De eigenaar heeft ook een koelbox op wieltjes en 4 strandstoelen klaar staan, welke je mag gebruiken. -Als laatste is het wel heel erg lekker dat de ouders en broer van de eigenaar naast deze woning wonen. Wanneer er wat is, Kun je zo daar aankloppen

• 9Brian09-06-2018

Een aanrader!

Wat hebben wij hier een geweldige vakantie gehad! Aruba is ten eerste een fantastisch eiland. Net zoals dit verblijf bij Bon Bini. Het is een heerlijk schoon huis met een grote veranda waar je lekker kan vertoeven. Alles was aanwezig voor het verblijf met een baby. Babybedje, kinderstoeltje etc. Het contact met de verhuurders ben ik ook zeer over te spreken, als je vragen hebt worden deze vrijwel meteen beantwoord.

Wij raden zeker aan om dit verblijf te huren en wij gaan bij een volgend bezoek aan Aruba ook zeker weer voor dit schitterende vakantiehuis!

• 9D. Tromp08-06-2018

Fantastische

Blij dat we dit huisje gekozen hebben. Mooi, rustig en dichtbij stranden en Oranjestad. Veel eetgelegenheden in buurt voor als je in de goed uitgeruste keuken niet zelf wilt koken of wilt BBQen in de schitterende tuin met BBQ😍. Ze hebben zelf strandstoelen en koelbox voor de gasten. En omdat de beheersyer ernaast woont is er altijd toezicht op het huis en dat geeft een veilig gevoel. Je voelt je gelijk thuis. Dus volgende trip naar Aruba wordt zeker weer dit huis.

• 9Fam Jansen28-05-2018

Fantastisch betaalbaar verblijf

Schoon en fris verblijfplaats. Lekkere grote porch met hangmat kun je hele dag in vertoeven en naar de vogeltjes kijken. Rustig maar toch centraal gelegen. Auto is wel een must. Tv met alle nederlandse zenders en goede wifi. Beheerster woont ernaast maar respecteert je privacy en schiet je te hulp als er wat is. We hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug naar dit huisje.

• 8Peter27-05-2018

Prettig vakantiehuis

Het is een prettig vakantiehuis met een mooi terras. De aanwezige strandstoelen en snorkelsets kwamen ons goed van pas op het strand. De verhuurders zijn heel behulpzaam en reageren snel als je een vraag hebt. Een auto is wel een must!

• 4Familie simonis30-01-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Aruba one happy eiland genoten van onze vakantie op dit prachtige eiland wat tegen viel was ons verblijf in bonbini vakantie huis De ligging is alleen bereikbaar met een auto, de woning staat op een hoek tegenover een bedrijf waar vracht auto’s af en aan rijden. De gewoonte is ook dat naderende auto’s toeteren voor het aankomende verkeer toeteren hoor je dus de hele dag. De inrichting van de woning is gedateerd in de keukens staat een oud kastje met een hangslot afgesloten waarop staat privé niet op zitten. De pannen, kopjes, borden veel met stukjes eraf. een gasfornuis waar 3 van de 4 pitten werkten. Door familieomstandigheden van de beheerders die direct naast het vakantiehuis wonen werd ons de privacy behoorlijk ontnomen. Als je hier komt om alleen te overnachten en overdag en Savonds weg bent is dit een prima huis. Wat wel prettig was dat er in de kast een stel schone lakens en handdoeken lagen En een prachtige tuin.

Vivian, DTP, 23-05-2018

Deze review gaan we niet eens serieus nemen, want het is de eerste en enige review met zulke punten. Kijk maar naar onze website. Allemaal goede cijfers. Deze review is gebaseerd dat we niet in de oplichtingsplan zijn getrapt dat ze ons bijna 500 euro te kort wilden betalen en dat we ze op de voorwaarden hebben geattendeerd. Wat niet in goede aarde is gevallen. Wat de zogenaamde vrachtwagens betreft die rijd smorgens weg en komt savonds terug en het zijn niet veel, maar hoogstens 2. Zo nu en dan toeterd een auto (dat is normaal op Aruba) als ze in een onoverzichtelijke bocht zitten zo druk is het niet want is alleen bestemmingsverkeer. De fotos spreken voor zich, s niks gedateerd aan. Kast in keuken mag er niet op gezeten worden want daardoor is poot kapot gegaan. Keuken is helemaal vernieuwd in februari jl.Servies ziet er nog keurig uit en fornuis doet het gewoon. Wat de familieomstandigheden betreft huis het omdat mijn vader een keer bij deur stond, omdat hij door dementie dacht dat wij daar zaten. Maar ja we kunnen geen review verwijderen, van mensen die alleen hun gram willen halen.

• 8P. Speetjens16-05-2017

Zeer prettig verblijf

Het vakantie huis is praktisch, en vriendelijk in gebruik. Het ligt in een rustige wijk. De gehuurde auto was wel belangrijk om op pad te kunnen. Voor 3 personen was de woning prima. Het huis was keurig op orde,schoon,en ook goed schoon te houden.

• 10Michelle en Antogoni25-03-2009

aanrader !!!

Echt een aanrader. Top huis. Mooi en netjes ingedeeld. Mooie locatie, maar net zoals overal op het eiland heb je wel een auto nodig. Maar je bent zo bij het strand, centrum of winkels/supermarkt. Alles is super goed geregeld door de eigenaren tot in de puntjes. Mocht het nodig zijn wonen haar ouders naast het huisje. (kan handig zijn en geeft een fijn idee)

Vakantiehuis Bon Bini info

• CafeNiet beschikbaar