Hotel Aruba Surfside Marina

Hotel Aruba Surfside Marina

9Fenomenaal

Aruba, Aruba, Oranjestad

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Aruba Surfside Marina voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Aruba Surfside Marina

• 2017
    8Htg5330-04-2017

Schitterend ligging, maar veel geluidsoverlast

Het hotel beschikt over slechts 5 suites. Prachtige ligging aan het strand. Helaas hierdoor veel overlast van harde muziek afkomstig van in de buurt gelegen strandtenten. Verder ligt het hotel aan doorgaande weg naar het vliegveld. Personeel is uitermate vriendelijk en attent. Bij aankomst persoonlijke aandacht en uitleg over het eiland. Suites zijn ruim en comfortabel. Uitstekende wifi tot zelfs op het strandje.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• Oude reviews

8Marjo schreurs09-12-2014

Zeer prettige accomodatie.

Mooi uitzicht, prettig en vooral rustig strand voor de deur. Op loopafstand van Oranjestad.

Gereisd met partner in november 2014

• 9Ilja08-07-2012

Kleine B&B maar groot in de rest!!

Op dit moment nog 10 dgn te gaan in dit zeer leuke en charmante verblijf! 5 kamers die op de 1e verdieping liggen, waarvan wij de one-bedroom suite hebben: ruime slaapkamer, badkamer, klein keukentje (grote koelkast), huiskamer en terras van waar je de zonsondergang ziet! Tevens uitzicht op restaurant Pinchos (daar nog niet gegeten, wel in de planning!) Op de begaande grond een aantal kleine ruimtes waar overdag oa vergaderingen gehouden kunnen worden (laat je dit niet afschrikken!!). Op de binnenplaats is van de week nog bruilofsreceptie gehouden. Elke dag schoonmaak en strandhanddoeken (geen hele grote, maar prima mee te doen). Ontbijt wordt op een door jou uitgekozen tijd geserveerd op je terras: koffie of thee, verse jusorange, broodje met kaas/ kipfilet/ham en af en toe een eitje erbij. Oh ja, ook een lekker plak cake en een groot bord vers fruit. Goed begin van de dag!! Alles gewoon goed!! Ligt op 15 min lopen van Oranjestad.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Fida & Sven11-09-2011

Aruba Surfside Marina: One happy stay

Een mooie kamer met klein keukentje (koelvriescombi, magnetron, koffiezetapparaat), ruime badkamer, inloopkast, grote tv, zitplekje, gratis WiFi en balkon met zeezicht. Eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een relaxt verblijf. Iedere ochtend een royaal ontbijt met brood, ham/kip, kaas, jam, veel vers fruit, jus d'orange, thee/koffie, yoghurt en vaak een lekker koekje of cakeje. Dagelijks housekeeping, eigenlijk heel luxe dus! Verder is het hotel kleinschalig en wordt het gerund als een familiehotel. Dat zorgt voor betrokkenheid en een fijne sfeer. Wij hebben ons hier erg vermaakt en ik raad iedereen dit verblijf aan.

Vanaf Oranjestad kun je gemakkelijk een bus nemen naar de Highrise hotels. Daar is het veel drukker, leuk om daar te bezoeken is Moomba Beach. Een auto huren is een aanrader. Wij hebben 3 dagen een auto gehad en hebben toen een goede impressie gekregen van het eiland. De Arubanen zijn erg vriendelijk en gastvrij. Je legt makkelijk contact!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10paul&marja02-06-2010

geweldige stek

Hele mooie accomodatie voor als je van rust houd,Zijn maar vijf suites, Waarvan een super suite en een one bedroom suite waarvan wij er een hadden, Alles superschoon , elke dag ontbijt op je balkon geserveerd,met uitzicht op zee Zeer vriendelijk personeel waar service hoog in het vaandel staat. Dichtbij de luchthaven maar hebben er beslist geen last van gehad, Het is er echt super.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9santien23-11-2007

Half november er een week vertoefd. Geweldig luxe kamer/suite, groot en schoon. Personeel enorm vriendelijk en alles is mogelijk. Uitzicht op zee is erg mooi. Bovendien 5 min. per auto van vliegveld en 10 min. lopen naar het centrum van oranjestad/ Kortom: een geweldig hotel/app.

Gereisd met partner in november 2007

• 9J. Lette23-05-2007

Klein hotel, direct aan een strandje. Slechts 6 kamers waaronder 1 luxe suite. Heerlijk rustig en goed verzorgd en zeer vriendelijk personeel. Geen faciliteiten, maar het continentale ontbijt wordt op je balkon bezorgd op het tijdstip dat je wenst. Voor duikers, slechts 2 minuten lopen van S.E. Aruba

Gereisd in mei 2007

0 tips over Hotel Aruba Surfside Marina

1 vraag over Hotel Aruba Surfside Marina

• Amanda, 23-12-2014

stopcontacten

Ik zal hier in februari een weekje doorbrengen en vroeg me af of ik een reisstekker nodig zal hebben of dat de stopcontacten hetzelfde zijn als in Nederland???

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin