Géén boekingskosten

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

3 Reviews over Aruba Sonesta Beach Resort

• 10Joke Fano12-12-2010

Geweldig wat een luxe

Dit hotel ligt echt op een geweldige locatie, binnen in de hal liggen bootjes en die brengen je naar het prachtige privé strand. Kamers zijn ruim en schoon. Personeel heel aardig en servicegericht. Veel goede restaurants op loopafstand.

• 9dennis07-11-2008

superhotel, alles is wel duur

Prachtig hotel gelegen in centrum oranjestad. er is werkelijk niets op aan te merken. zeker niet saai zoals ik hier gelezen heb. het is idd geen all in prijzenklapper bingo hotel,maar als je voor leuke bediening, gewoon goede kamers, en alles even schoon, en lekker relaxen komt moet je hier zeker heen. ga niet continu in t casino zitten s,avonds, want dan ga je los. overgens is t ontbijt top, maar voor t eten hoef je op aruba niet te komen, en zo ook in dit hotel niet, maar ja al met al helemaal top

• 9Jorie en René Ottes06-12-2006

Wij zijn hier in september 2004 verbleven. Echt een superleuke vakantie gehad. Het hotel ligt mooi centraal, met vele lekkere restaurantjes in de buurt. Met een bootje naar je eigen privéstrandje, wat wil je nog meer? Op dit strand kun je trouwens heerlijke lunchen, echt supermooi! De kamer van het hotel is prima. Ook het ontbijt was perfect. Wel erg veel amerikanen, die soms erg luidruchtig waren. Maar goed: dat kun je overal treffen. De gehele KLM-crew verbleef in dit hotel!

• 10Marcel en Jannie22-11-2004

Super de luxe hotel met perfecte kamers en perfecte service! Je hebt hier de beschikking over een schitterend privé eiland (op 5 minuten varen, bootjes varen regelmatig) Wij hebben hier echt een supervakantie gehad! Ten tijde van ons verblijf, waren Jennifer Lopez en Mark Anthony hier ook te gast (lagen 2 zonnebedden bij ons vandaan!)

Hotel Aruba Sonesta Beach Resort info