Géén boekingskosten

Aruba Harmony

ArubaArubaOranjestad

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Aruba Harmony voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 57 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Paradera Park

Ga naar accommodatie

57 Reviews over Aruba Harmony

• 10Rinus26-07-2019

Fijn verblijf

Alles was netjes en schoon. We hebben eerst fietsen gehuurd later een auto. Dit hotel heeft een eigen verhuurbedrijf. Het is dichtbij de stad en het strand. Het zwembad zorgt voor verfrissing. Ook kunnen we het ontbijt van harte aanbevelen. Dank jullie wel en tot de volgende keer.

• 9Monique01-11-2018

Superformiweldigeindefantacolozachtig!

Het is zo heerlijk als het hier winter is!

• 8Petra24-07-2015

Relaxed

Kamer voor gezin was ruim, bedden goed. Airco ok. In rustige wijk je hebt wel een auto nodig. Wij hadden alleen logies.Sochtends zo uit kamer het zwembad in.Zwembad werd echt goed onderhouden, twee keer per week kwam er een man die tuin en zwembad deed.Met auto ong.10 min.van Eagle Beach.Maak goede afspraken via email en neem deze mails op papier ook mee.

• 10john dunker31-05-2014

Hartelijk aanbevolen!

Samen met mijn vrienden hier geweest in april voor 15 dagn en het was prima. Wij hadden een appartement met slaapkamer/studio keuken dus in één ruimte en een aparte badkamer. Alles was prima in orde er was zelf tv met BVN. Binnenplaats is knus en heeft een prima zwembad. Vlakbij ligt een supermarkt die lopend te bereiken is. We hebben soms ook zelf gekookt wat goed gaat in de keuken van ons appartement. Je auto kun je tegenover het appartement parkeren. Toen we aankwamen werden we keurig opgehaald door Harmony zoals afgesproken per mail. De mevrouw was keurig op ons blijven wachten en had nog wat leuke tips voor op het eiland. Ook mochten we onze boarding passen voor de terugreis al uitprinten en konden we dus al vooraf inchecken. Verwacht geen 5-sterren complex maar het is een goede plek, schoon, compleet alles wat je nodig hebt. En niet onbelangrijk het is niet duur en meer dan z'n geld waard! Harmony Apartments een goede keuze!

• 10fam de groot24-04-2014

Fantastische plek!

Met een groep van 12 hebben we 2 suites gehuurd bij Aruba Harmony. Gewoon TOP! Mooi, ruim en schoon. Goed personeel en alles goed onderhouden.. Het ligt in Oranjestad, winkels om de hoek. Strand met de auto 4 minuten, er is ook een bus, als je geen auto wilt. Ze hebben gewone appartementen en luxe suites, aan de ene kant van het zwembad. Maar ze hebben ook budget kamers en goedkope suites, minder luxe maar voor elk wat wils en voor elk portemonee. Dat ligt aan de andere kant van het zwembad. Harmony is heel gezellig met allemaal lieve mensen. Een aanrader, we komen zeker terug. Alles top!

• 1Marco.J07-03-2014

Niet doen!!!

Opgelicht door mevrouw, bij aankomst nog 600 dollar bij moeten betalen terwijl het appartement al betaald was. 1 tweepersoonbed in de keuken en een doorgezakt kinder stapelbedje in een klein benauwd hok van 1,20 meter bij 4 meter noemen ze een studio voor 4 volwassen personen. Mensen 2 deuren verder waren ook met 4 volwassenen en kregen 1 tweepersoonsbed en 1 bankje kwamen dus gewoon 1 bed tekort, deze mensen hebben om de beurt buiten op een ligstoel geslapen, mensen die later aankwamen hadden 1 tweepersoons bed voor 2 volwassenen en 1 kind sliepen er dus met drie personen in. Laat je niet van de wijs brengen door de leuke fotos e.d. want deze foto's zijn iets van 15 jaar oud. Alles is kapot, vervallen , vies en gevaarlijk. Mevrouw denkt alleen aan geld en blijft ook gewoon boekingen aannemen terwijl ze vol zitten, dit heb ik van eigen personeel gehoord. Ik heb nog nooit een vakantie gehad waarbij ik vanaf de tweede dag aan het aftellen was tot ik weer naar huis kon.

• 9Jan Mostert24-11-2012

Aanrader

De naam geeft uitstekend weer wat de sfeer uitstraalt. Geweldige gastvrijheid. Heerlijk terras / tuin met zwembad en palmen. Lekker rustig gelegen en toch dicht bij de stad.

Raymond, guest relations, Manager, 20-03-2013

Jan je was een bijzondere gast! Dank voor de gezellige tijd. Graag tot ziens.

• 9Leo Krijgsman16-06-2012

aanrader

geweldig ligging is goed,vriendelijk,behulpzaam,gezellig, kan ook niks verzinnen wat negatief is apartementen om het zwembad, BBQ aanwezig, en ligbedden waar je lekker kan zonnen en een lekker wijntje,biertje.coctail kan drinken en lily een geweldige gastvrouw kom zeker terug naar Harmony A great place thanks Harmony team for the great service

Lilly & Barbara, Manager, 20-03-2013

Be welcome, any time! Altijd welkom! Graag tot ziens!

• 9a.van der waal14-06-2012

heerlijke rustige relax plek,voor herhaling

kontakten waren vanaf 1e moment prima,transfers prima geregeld, autohuur werd ook goed geregeld. op complex in rustig gelegen wijk is voldoende zon en schaduw,appartementen liggen rondom zwembad. alle eer voor Lily.die iedere dag voor een ieder klaarstond,behulpzaam,en vriendelijkheid hebben wij alle dagen ondervonden. prijsverhouding prima,parkeerplaats voor de deur. Lily bedankt aaldert en gerry

Lilly, general director, Manager, 20-03-2013

Aaldert en Gerry,

We zijn blij dat jullie deze reis konden maken!!

Dank voor deze leuke en oprechte reactie. Ook wij hebben genoten met jullie samen! We kijken wederom uit naar jullie komst, graag tot ziens in onze Aruba Harmony. Lieve groetjes Lilly

• 9PG12-06-2012

Prima ontvangst

Voor mijn werk op Aruba zocht ik eens wat anders dan de standaard 5sterren op de kust en vond Aruba Harmony Apartments een opvallende naam. De ervaring heeft dit helemaal waargemaakt, een prima ontvangst van begin tot einde en een boven verwachting ervaring. Hier zal ik zeker nog terugkomen.

Barbara Arenz, Manager, 20-03-2013

Dank u wel. Ja ook voor zakelijke gasten, bieden wij een goede en gezellige accommodatie. graag tot ziens.

Appartement Aruba Harmony info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Palmitastraat 9, 0000