Appartement Aruba Harmony

• Onvoldoende: 1 - 5

Relaxed

Petra
24-7-2015

Kamer voor gezin was ruim, bedden goed.

Airco ok.

In rustige wijk je hebt wel een auto nodig.

Wij hadden alleen logies.Sochtends zo uit kamer het zwembad in.Zwembad werd echt goed onderhouden, twee keer per week kwam er een man die tuin en zwembad deed.Met auto ong.10 min.van Eagle Beach.Maak goede afspraken via email en neem deze mails op papier ook mee.

Hartelijk aanbevolen!

john dunker
31-5-2014

Samen met mijn vrienden hier geweest in april voor 15 dagn en het was prima. Wij hadden een appartement met slaapkamer/studio keuken dus in één ruimte en een aparte badkamer. Alles was prima in orde er was zelf tv met BVN. Binnenplaats is knus en heeft een prima zwembad. Vlakbij ligt een supermarkt die lopend te bereiken is. We hebben soms ook zelf gekookt wat goed gaat in de keuken van ons appartement. Je auto kun je tegenover het appartement parkeren. Toen we aankwamen werden we keurig opgehaald door Harmony zoals afgesproken per mail. De mevrouw was keurig op ons blijven wachten en had nog wat leuke tips voor op het eiland. Ook mochten we onze boarding passen voor de terugreis al uitprinten en konden we dus al vooraf inchecken. Verwacht geen 5-sterren complex maar het is een goede plek, schoon, compleet alles wat je nodig hebt. En niet onbelangrijk het is niet duur en meer dan z'n geld waard! Harmony Apartments een goede keuze!

Fantastische plek!

fam de groot
24-4-2014

Met een groep van 12 hebben we 2 suites gehuurd bij Aruba Harmony.

Gewoon TOP!

Mooi, ruim en schoon.

Goed personeel en alles goed onderhouden..

Het ligt in Oranjestad, winkels om de hoek. Strand met de auto 4 minuten, er is ook een bus, als je geen auto wilt.

Ze hebben gewone appartementen en luxe suites, aan de ene kant van het zwembad. Maar ze hebben ook budget kamers en goedkope suites, minder luxe maar voor elk wat wils en voor elk portemonee.

Dat ligt aan de andere kant van het zwembad.

Harmony is heel gezellig met allemaal lieve mensen. Een aanrader, we komen zeker terug. Alles top!

Niet doen!!!

Marco.J
    7-3-2014

Opgelicht door mevrouw, bij aankomst nog 600 dollar bij moeten betalen terwijl het appartement al betaald was. 1 tweepersoonbed in de keuken en een doorgezakt kinder stapelbedje in een klein benauwd hok van 1,20 meter bij 4 meter noemen ze een studio voor 4 volwassen personen. Mensen 2 deuren verder waren ook met 4 volwassenen en kregen 1 tweepersoonsbed en 1 bankje kwamen dus gewoon 1 bed tekort, deze mensen hebben om de beurt buiten op een ligstoel geslapen, mensen die later aankwamen hadden 1 tweepersoons bed voor 2 volwassenen en 1 kind sliepen er dus met drie personen in. Laat je niet van de wijs brengen door de leuke fotos e.d. want deze foto's zijn iets van 15 jaar oud. Alles is kapot, vervallen , vies en gevaarlijk. Mevrouw denkt alleen aan geld en blijft ook gewoon boekingen aannemen terwijl ze vol zitten, dit heb ik van eigen personeel gehoord. Ik heb nog nooit een vakantie gehad waarbij ik vanaf de tweede dag aan het aftellen was tot ik weer naar huis kon.

Aanrader

Jan Mostert
    24-11-2012

De naam geeft uitstekend weer wat de sfeer uitstraalt.

Geweldige gastvrijheid.

Heerlijk terras / tuin met zwembad en palmen.

Lekker rustig gelegen en toch dicht bij de stad.

Raymond, guest relations, Manager, 20-3-2013

Jan je was een bijzondere gast!

Dank voor de gezellige tijd.

Graag tot ziens.

aanrader

Leo Krijgsman
    16-6-2012

geweldig ligging is goed,vriendelijk,behulpzaam,gezellig, kan ook niks verzinnen wat negatief is apartementen om het zwembad, BBQ aanwezig, en ligbedden waar je lekker kan zonnen en een lekker wijntje,biertje.coctail kan drinken en lily een geweldige gastvrouw

kom zeker terug naar Harmony A great place

thanks Harmony team for the great service

Lilly & Barbara, Manager, 20-3-2013

Be welcome, any time!

Altijd welkom! Graag tot ziens!

heerlijke rustige relax plek,voor herhaling

a.van der waal
    14-6-2012

kontakten waren vanaf 1e moment prima,transfers prima geregeld, autohuur werd ook goed geregeld.

op complex in rustig gelegen wijk is voldoende zon en schaduw,appartementen liggen rondom zwembad.

alle eer voor Lily.die iedere dag voor een ieder klaarstond,behulpzaam,en vriendelijkheid hebben wij alle dagen ondervonden.

prijsverhouding prima,parkeerplaats voor de deur.

Lily bedankt

aaldert en gerry

Lilly, general director, Manager, 20-3-2013

Aaldert en Gerry,

We zijn blij dat jullie deze reis konden maken!!

Dank voor deze leuke en oprechte reactie. Ook wij hebben genoten met jullie samen! We kijken wederom uit naar jullie komst, graag tot ziens in onze Aruba Harmony. Lieve groetjes Lilly

Prima ontvangst

PG
    12-6-2012

Voor mijn werk op Aruba zocht ik eens wat anders dan de standaard 5sterren op de kust en vond Aruba Harmony Apartments een opvallende naam. De ervaring heeft dit helemaal waargemaakt, een prima ontvangst van begin tot einde en een boven verwachting ervaring. Hier zal ik zeker nog terugkomen.

Barbara Arenz, Manager, 20-3-2013
    Dank u wel. Ja ook voor zakelijke gasten, bieden wij een goede en gezellige accommodatie. graag tot ziens.

Gewedige accommodatie Aruba Harmony Apatments

Rob en Rinus
    31-5-2012

Wegens overboeking van ons hotel zijn wij omgeboekt en in Aruba Harmony Apartments in Oranjestad beland.

Geijk bij binnekomst zijn we zeer hartelijk onthaald met een koel drankje. veel informatie, folders en tips over Aruba.

Wat een prachtige locatie, een echt pradijsje!

Leuke appartementen, suites en hotelkamers.

Keurig onderhouden tuim met heerlijk zwembad alles gerund door geweldig personeel..

Iedereen was erg erg aardig, er waren gasten uit heel de wereld, heerlijk om onze talenkennis weer eens op te frissen!

We zijn heel tevreden en blij dat we hier in Aruba Harmony zijn beland, geen massa touisme, maar wel rust en " personal touch" van het managment.

Volgend jaar boeken we direct en komen terug naar dit bijzonder plekje!

Dank julie wel Harmony we hebben enorm genoten!.

Groet

Rob en Rinus

Team Aruba Harmony Apartments, Manager, 3-6-2012

Geachte gasten,

Dank voor uw berichtje.

Ook jullie waren zeer plezierige gasten zoals de meeste van ons.

Jullie zijn wederom van Harte Welkom in ons klein "paradijsje".

Nogmaals dank voor de gezellige borreltuurtjes en voor de heerlijke meegebracht kaas!

Groet en graag tot ziens.

Aruba Harmony Apartments en haar team.

Hartstikke leuk

mscherps
    21-11-2011

Voor deze prijs een leuke accomodatie. De ontvangst was zeer vriendelijk. We werden van het vliegveld afgehaald door de dochter van Barbara, Alex. Omdat het laat en het donker was toen we aankwamen, werd er op ons verzoek een heerlijke pizza gehaald. De andere dag werd er ook nog eens een ontbijt voor ons geserveerd. Op Aruba is het verstandig een auto te huren, waar je ook verblijft heb je deze altijd nodig. Voor een huurauto werd ook door de gastvrouw gezorgd een voordeel daarvan is, dat het nog eens goedkoop ook is. Het appartement complex licht niet aan het strand, maar even buiten Oranjestad in Vilawijk. De meeste gasten die Aruba bezoeken zullen meestal uit eten gaan. De mogelijkheid om in het appartement te eten is zeker aanwezig al is de ruimte daarvoor wel klein. De keukeninrichting is in ieder geval helemaal aanwezig zodat er gekookt kan worden indien men dat wenst. In de buurt is een supermarkt waar alles is te koop wat ook in Nederland verkrijgbaar is. Barbara bedankt.

Barbara, Aruba Harmony Apartments, Manager, 3-6-2012

Geachte Gasten,

Dank voor uw complimenten en het schrijven van uw berichtje! Dank voor de tips. Wat een mooie foto's dank u wel.

Graag willen we de Kerstman en zijn vrouw wederom uitnodigen in onze Aruba Harmony Apartments.

Jullie ook bedankt voor alles en zeker tot ziens.

Groetjes

Barbara

We hebben een aantal aanbieders voor Aruba Harmony voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aruba Harmony in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aruba Harmony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aruba Harmony scoort een 7.92 uit 10 op basis van 55 reviews.