Hotel Amsterdam Manor Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°27°
Hotel Amsterdam Manor Beach Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Amsterdam Manor Beach Resort voor je op een rij gezet:

205 reviews over Hotel Amsterdam Manor Beach Resort in het Nederlands

Dit is een topper

André Ermers
12-5-2013

Prima accommodatie gelegen aan een prachtig strand.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel ze doen alles om je een fijne vakantie te bezorgen.Lekker eten kan je in het Mango restaurant of als je echt iets speciaals wil bij Passions op het strand.Dineren aan de vloedlijn met je voeten in het zand heel leuk om te doen.

De kamers zijn prima en worden elke dag schoongemaakt.

We zijn er nu 6 keer geweest en daar zal het niet bij blijven.

Zeker doen!

Boudewijn Scholts
6-5-2013

Wij verbleven het weekend voor Koninginnedag 2013 in dit resort, dat behoort tot de low rise hotels. Uitstekend onthaal, keurige kamers en perfecte verzorging. Men spreekt gewoon Nederlands. Dit hotel wordt geleid door de familie Van Schaik, welke zich in de tachtiger jaren op AUA vestigde. Zij zorgen met hun medewerk(st)ers dat het je aan niets ontbreekt. Wij komen er zeker nog eens terug en wij bevelen Amsterdam Manor Beach Resort van harte aan!

Heerlijk complex aan een fantastisch strand

melissa
11-1-2013

Amsterdam Manor is een super complex met een persoonlijke service. Je hoeft alleen een weg over te steken om op het schitterende strand te komen. In tegen stelling tot Palm Beach heb je hier de ruimte en is er altijd een bedje voor je vrij. De appartementen zijn luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij zijn hier diverse keren geweest en kunnen niet wachten om terug te gaan.

Super!!

Lusanne
11-10-2012

Echt een top locatie, super vriendelijke mensen en heerlijk schoon app.

Hartelijk,Fantatstich, Hoge Kwaliteit en Service.

Wim Vreeswijk
10-10-2012

Een geweldig mooi en goed onderhouden complex met een hoog service level ,het ligt direct (even oversteken) aan Eagle Beach wat een geweldig mooi strand is. Het ligt heerlijk rustig en je kunt de drukte van bijv. Oranjestad en of the High Rise opzoeken (bus stopt voor de deur). Het personeel is uiterst vriendelijk en dragen bij tot een fijne vakantie. Zoals gezegt is het een goed onderhouden complex met zeer mooie kamers van alle gemakken voorzien, er wordt dagelijks schoongemaakt en HOE ! Top gewoon, de restaurants Passions op het strand is een echte aanrader, je weet niet wat je meemaakt zo mooi aan de zee, op het complex heb je ook nog Mango's liggen en daar kun je goed en lekker eten tegen een betaalbare prijs. De beach bar is ook erg gezellig vooral tijdens de Happy Hour! Kortom Amsterdam Manor is een echte aanrader voor als je van strand, gezelligheid, kwaliteit en hoge service houdt, wij keren er in ieder geval weer terug.

The place to be

Jan Lambert en Trudy
7-10-2012

Prachtig hotel op een fantastische locatie. Straat oversteken en je staat op een adembenemend bountystrand. Let ook op de goudgele kleuren bij de avondzon. Wel een rustige omgeving met buiten het hotel en strand weinig vertier, maar binnen 10 minuten met de bus naar Oranjestad of Palmbeach, waar van alles te beleven is. Uitstekend ontbijt, je moet echter wel steeds de vogels van je tafel wegjagen of je brood in de gaten houden. Vriendelijk en hulpvaardig personeel; kregen zelfs een upgrate naar een suite. Na een dagje strand is het nog heerlijk toeven bij het zwembad met om 17.00 uur happy hour.

Aardige plek

Robin Peeters
6-10-2012

Aardig plek maar niet voor iedereen aan te raden. De ligging is goed, maar de service is niet goed. Het eten is ook niet goed binnen te houden

Nu is Aruba sowieso een onvergetelijke ervaring gebleken, vanwege de mooie plekjes, het lekkere weer, de fijne sfeer en de gezelligheid die je onderling vanzelf hebt bij het zien en beleven van al dat moois. Maar een fijn hotel maakt deze ervaring alleen maar meer compleet.

De ontvangst is hartelijk, de kamer was erg mooi met ruim terras buiten met uitzicht op zee. Bij het hotel zit een stukje strand met ligstoelen maar ook een zwembad waar je altijd even in kunt plonzen voor de nodige verkoeling. Om daarna nog even een coctail te drinken aan de bar.

Fijn was ook dat op de dag van vetrek naar huis (pas laat in de middag) we nog even mochten douchen in een kamer die vrij was. Maar ook kleine dingen zoals 's avonds een chocolaatje aangeboden krijgen van het schoonmaakpersoneel maken het Aruba gevoel compleet.

Fantastisch hotel!

Emmy Droog
17-9-2012

Wij zijn zojuist terug van dit hotel. Wat een fantastische plek! Het hotel ligt direct aan Eagle beach. Dit strand is veel rustiger als Palm beach waar je soms hutje mutje ligt. Dat is bij Eagle beach niet zo. Het hotel heeft hier een eigen strand met altijd voldoende plek. Het eten is in beide restaurants erg goed, ook de bediening is erg vriendelijk. De kamers zijn mooi, goed verzorgd en goed schoon! Housekeeping komt elke dag. Er wordt voldoende georganiseerd om 't leuk te maken voor de gasten. Ik zou zo weer terug gaan naar dit hotel en het iedereen aanraden!

Wauuw

moesmoess
29-8-2012

prachtig uitzicht vanaf de hotelkamer op zee

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amsterdam Manor Beach Resort in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amsterdam Manor Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.