Hotel Amsterdam Manor Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°27°
Hotel Amsterdam Manor Beach Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Amsterdam Manor Beach Resort voor je op een rij gezet:

205 reviews over Hotel Amsterdam Manor Beach Resort in het Nederlands

Goed hotel

24-7-2014

We hebben een weekje mogen verblijven in het Amsterdam Manor Hotel, het beviel ons erg goed. De kamer was niet bijzonder maar gewoon goed en wat ik vooral belangrijk vind, schoon. We hadden voor onze kamer een groot terras, heerlijk om even onder de parasol in de schaduw te kunnen zitten en met een mooi uitzicht op Eagle Beach. Het restaurant was leuk aangelegd en boven het zwembad zat een heerlijke cocktailbar. Het personeel was over het algemeen vriendelijk. Het ontbijt was goed, alleen jammer dat het erg lang duurde voordat we de rekening, waar je alleen je kamernummer op hoeft te schrijven, kregen.

Toen wij in het hotel verbleven waren ze bezig met werkzaamheden rondom het zwembad, gelukkig hebben wij er geen last van gehad omdat onze kamer aan de andere kant lag maar als compensatie kregen we bij het uitchecken 100 dollar terug, erg netjes! Al met al hebben we een zeer geslaagde vakantie gehad en ben ik blij met de keuze om in Amsterdam Manor te verblijven.

Absolute aanrader

André Ermers
21-5-2014

Hier in april weer heerlijk op vakantie geweest,elke keer weer goed.

Nu voor de zevende keer genoten van gastvrijheid en een uitstekende verzorging.Hotel ligt tegenover wat wij en wij niet alleen vinden het mooiste strand van Aruba.

Prachtige lokatie. Heerlijk eten.

Simone
3-1-2014

Mooie lokatie aan het prachtige strand. Heerlijk eten. Wij hadden een super grote kamer met uitzicht op het strand en een gigantisch bad. Was allemaal schoon en netjes. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden.

D-reizen

Mooi vrijwel direct aan het strand

boe05328
27-9-2013

Dit relatief kleine complex direct aan Eagle beach bied veel service op kleine oppervlaktye.

Het leuke van het bijbehorende restaurant is dat je op strand een tafel hebt en lekker met je voeten in het zand zit.

Het complex beschikt over een klein winkeltje met wat allerdaagse producten ( brood drinken en dergelijke ) maar daar betaal je wel meteen de hoofdprijs.

Een grote Jumbo supermarkt ligt op loopafstand en daar is werkelijk alles te krijgen tot met complete maaltijden.

Een kleine maar vrij toegangkelijk internet hoekje met 3 PC staat dag en nacht klaar voor de gasten.

Het een kamer appartement llag aan de zijkant van het gebouw en met enige moeite was de zee vanaf het balkon te zien.

Het bed was wat aan de smalle kant.

Maar in het algemeen was de netjes schoon en goed onderhouden.

Er stand een apparaat dat de luchtvochtigheid naar beneden moest brengen maar dat ding maakte zoveel kabaal dat wij hem uit zetten wanneer wij naar bed gingen,

Ik zou dit complex iedereen aanraden.

Echt een aanrader

Ramona
9-9-2013

We zijn al een aantal keer geweest in Amsterdam Manor. Ook dit jaar beviel het ons. Dicht aan het strand en niet te ver van het centrum. Het personeel is vriendelijk. Het enige wat na ons op viel was dat we dit jaar niet overal WiFi hadden. Natuurlijk niet echt noodzakelijk als je op vakantie bent, maar wel wanneer je daar overnacht voor je werk.

Mooi resort op een mooie locatie!

Flex-74
16-8-2013

Mooi verzorgd resort met leuke 'Amsterdamse' architectuur. Behoort tot de betere van Aruba. Recht tegenover het strand gesitueerd. Kamers goed verzorgd en netjes. Paar minuten met de bus en je zit zo in het centrum van Oranjestad.

Prachtig!

Jurgen & Judith Mol, Dione, Demi en Jens
2-7-2013

Wij hebben een geweldige en romantische trouwdag en huwelijksreis beleefd op Aruba!Amsterdam Manor Beach Resort is een superlocatie, met mooie luxe schone ruime kamers en het prachtige witte strand met heerlijk helder water pal voor de deur! Wij hebben samen met onze kinderen genoten van de mooie locatie, het heerlijke weer, het lekkere eten, de vriendelijkheid en alles was super relaxed! Dineren op het strand bij Passions voor het hotel was een droom! Echt een aanrader!

Uitstekend!

Fam. de Groot
25-6-2013

8 juni hier een week verbleven. Mooi/groot appartement met zeezicht. Na dag 2 begonnen ze met het verbouwen van restaurant Mango's. Hierdoor verwezen naar Passions. We konden daar met ons all-inclusive formule eten nu Mango's dicht was (andere optie was een restaurant iets verderop, maar dat was naar onze mening niet lekker). Dit was geen probleem. Goede service, genoeg ligbedjes op het strand. Ontbijt aan het strand. Super vakantie gehad!

mooi complex, pal aan eagele beach

M.Dierks
23-6-2013

Netjes, goed onderhouden en ligt op mooie lokatie. 1 nacht hier verbleven op 19 juni omdat onze vliegreis een dag later was. Ontvangst was kort. Geen uitleg van het complex, geen uitleg van het gebruik van de handdoeken service, geen uitleg over waar eetgelegenheden op het complex, geen uitleg over de kamer. Nada niks. Kamer was een trap op. Trap was buiten echter niet zichtbaar. Toen ik dus terugkwam omdat ik het echt niet kon vinden kwam ze met een zucht een stukje met me mee. S' avonds hebben we bij de receptie van haar aflos alle info over ontbijtplek gekregen. Bij uitcheck zat ze er echter weer. Niks gevraagd hoe het bevallen was. Niks. Geen tot ziens. Jammer dat zulk personeel je beoordeling beinvloeden. Ontbijt aan het strand was heerlijk, ruim voldoende en extreem vriendelijk personeel. Handdoekenservice op het strand prima. Het personeel daar kon gelukkig wel vertellen hoe het systeem werkte.

Mooi hotel, maar verouderde inrichting

heer Schouwstra
19-5-2013

Mooi hotel, maar we zijn waarschijnlijk verwend door de andere hotels op onze trip door het Caribisch gebied.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amsterdam Manor Beach Resort in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amsterdam Manor Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.