Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°26°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Amsterdam Manor Beach Resort voor je op een rij gezet:

205 reviews over Hotel Amsterdam Manor Beach Resort in het Nederlands

Droombestemming, aan het echte witte strand

Alexander N
19-9-2016

appartementen op een rustige ligging in Aruba, niet echt ver weg van de echte ''USA'' pret met volle stranden en avondvertier maar hier komt ook de Arubaan zelf. Met huurauto erbij een ideale ligging, met de snorkel stranden en Oranjestad binnen de 10 minuten. Aanrader is de Oranjestad vissershaven tussen de middag voor een heerlijke *vis*lunch met zicht op de binnenkomende vissers-charter boten die direct aan de wal fileren en verdelen. Op loopafstand van de Manor is de grote Jumbo supermarkt voor de noodzakelijke boodschappen.

Gereisd met partner in mei 2016

Top top top

Harry Bisschop
5-9-2016

Dit is een plek voor mensen die een rustige maar toch levendige locatie zoeken. Een plek waar je je meteen thuis voelt, en tegelijkertijd super op vakantie bent.

Het resort is kleinschalig in vergelijking met de gigahotels die een stukje verderop langs het strand staan. Laagbouw. Frisse kleuren, aardig ontwerp. Bijzonder vriendelijk personeel. Ligging pal aan een fantastisch strand, ook duidelijk rustiger dan bij de grote hotels. Geen kabaal van keiharde muziek de hele dag, een verademing. Kortom een plek om even bij te komen. Diner op het strand mogelijk. Ontbijt heel lekker. Gevarieerde keuze.

Zwembad en gezellige bar aanwezig. Als je wilt kun je in het appartement zelf wat eten klaarmaken. De bus stopt voor de deur, voor als je geen zin hebt om een taxi te betalen. Er is een grote supermarkt op loopafstand. Voor kleine kinderen lijkt het me heel geschikt, voor pubers zal het saai zijn.

Gereisd met partner in juli 2016

Relaxed en wat een prachtig strand....

Alma Meijef
18-8-2016

Wat een fijne plek om de zomervakantie met twee jonge jongens door te brengen. Zon, zee en strand voor de deur. Zwembad is was klein maar prima om even in af te koelen.

Schoonmaak kwam iedere dag en zag er ok uit. Alleen veel troep waaide op ons terras. Ontbijt eenvoudig, maar

voldoet prima. Erg leuke bediening bij ontbijt en diner. Met Johan als

ober hebben we s avonds goede gesprekken gevoerd en we

zijn veel over Aruba te weten gekomen. Lunch hebben we elke dag in ons zeer ruime appartement gedaan. Boodschappen bij de superfood( minuut of 10 lopen).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

D-reizen

Geweldige locatie. Prachtig hotel.

Tina
6-5-2016

Direct aan het strand, echt super mooi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Voor de 10e keer geweest het word steeds beter

Jan van Staalduinen
19-2-2016

Alles is goed ,je word er als familie ontvangen iedereen is vriendelijk

Gereisd met partner in januari 2016

Supervakantie!

Marielle
1-9-2015

Superrelaxed complex aan een prachtig strand! Voor de derde keer naar Amsterdam Manor geweest met onze kinderen en als het aan mij ligt, was het niet de laatste keer!

We hadden een 3-kamerappartement: ruim, 2 badkamers, schoon, alles voorhanden.

Het is geen mega-complex (zoals je die wel ziet aan Palmbeach), maar kleinschalig dus lekker overzichtelijk ook ivm de kinderen.

Vriendelijk personeel. Prachtig strand aan de overkant van de straat, waar altijd wel een ligbedje te vinden is. Eten op het strand bij Passions is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastische Plek

Jan
17-7-2015

Hier ga ik zeker nog eens terug! Wij, mijn ouders, vriendin, zusje en ik, zaten All-inclusive. Een geweldige ervaring, geen vreetschuur, maar gewoon heerlijk eten.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Heerlijk

Pronkonator
17-2-2015

Mooi appartement. De kamer werd elke dag schoongemaakt ( zelfs de afwas! Top ) . De medewerkers van het appartement zijn allemaal klantvriendelijk en behulpzaam.

Eagle Beach is een wat rustigere omgeving dan Palm Beach. wij zijn er een aantal keer heen gelopen ( Bus 10 kan ook ).

Gereisd met partner in februari 2015

Geweldig hotel aan mooiste strand Aruba!

jochemhendriks
9-10-2014

Ligging is perfect, aan het mooiste strand van Aruba. Op het strand is het niet erg druk, dus je hebt elke dag de ruimte en het is er erg relaxed. Op loopafstand van het drukkere Palm Beach (10 minuutjes), waar de hoge hotels staan, dus ook veel meer toeristen zijn, en tevens op loopafstand (20 minuutjes, of 5 minuutjes met de bus) van Noord waar een hoop bars, restaurants en clubs zijn.

Op 5 minuten lopen een enorme supermarkt, waar ze alles hebben wat wij hier in Nederland ook hebben in onze supermarkten

Bus stopt direct voor het hotel, ook Oranjestad daardoor eenvoudig te bereiken.

WIj hadden een kamer aan het zwembad, deze was enorm ruim (zo'n 60m2) en voorzien van alle comfort.

Personeel enorm vriendelijk, aan het zwembad altijd ruimte en de bar boven het zwembad was enorm gezellig, daarbij elke dag 2x happy hour (2 voor de prijs van 1).

Kortom: de absolute aanrader op Aruba! De volgende keer gaan wij zeker weer naar dit hotel, geen twijfel over mogelijk!!

Gereisd met partner in september 2014

Leuk hotel

G
11-9-2014

Amsterdam Manor is een leuk en kleinschalig hotel/appartement. Prima basis voor een verblijf op Aruba. Kamers niet al te groot, maar dat heb je ook niet nodig op Aruba. Prima ligging en dicht bij een heerlijk strand.

Gereisd anders in juni 2006

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amsterdam Manor Beach Resort in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amsterdam Manor Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.