Hotel Amsterdam Manor Beach Resort

Hotel Amsterdam Manor Beach Resort
8,9

16 tips over Hotel Amsterdam Manor Beach Resort

Pronkonator, 17-2-2015
De excursie van Eddy Croes is een aanrader. Spreekt Nederlands en komt op plekken op het eiland waar andere excursies niet komen.
jochemhendriks, 9-10-2014

Probeer een kamer op de begane grond aan het zwembad te krijgen, deze zijn enorm ruim.

Je kan ervoor kiezen ontbijt te nemen bij het hotel, om de kosten te besparen kun je dit beter niet doen en je boodschapjes doen bij de supermarkt vlakbij, hier kun je gewoon je Nederlandse boodschappen halen. En het is alles behalve een straf om 's ochtends eventjes een paar minuutjes door de zon te lopen!

-, 24-7-2014
tip: doe de Eddie Croes Tour!

We hebben een aantal aanbieders voor Amsterdam Manor Beach Resort voor je op een rij gezet:

Simone, 3-1-2014
Wij hebben een paar dagen een jeep gehuurd. Echt een aanrader. Ook hebben we paard gereden. Dit was een mooie ervaring.
Ramona, 9-9-2013
De suites zijn prachtig ruime kamers. Neem een kijkje bij de animal garden of de struisvogelfarm.
Boudewijn Scholts, 6-5-2013
Hoogtepunt was ons diner bij Passion on the Beach, het restaurant op het strand. Super goede bediening, geen gehaast en een puike kwaliteit.

Lusanne, 11-10-2012
Heerlijk eten s'avonds bij Passions, en onbijt ook super!
Jan Lambert en Trudy, 7-10-2012
Romantisch dineren op het strand bij de Passion's beach bar; lekker met je blote voeten in het zand.
Martin, 21-9-2012
Snorkelen, strand, op excursie gaan met Eddy Cruise, het bezoek van de vlindertuin, bezoek van nationale park Arie Kok, het beklimmen van de Hooiberg
Bart en Betty van Egmond, 24-6-2012
Als je een safari overweegt doe het dan met Eddy Croes, dan kom je echt in onherbergzame gebieden van Aruba zoals Black Beach.