Hotel Amsterdam Manor Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°26°
Hotel Amsterdam Manor Beach Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Amsterdam Manor Beach Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig. Voor herhaling vatbaar.

Ina van Marle,
30-10-2018

Wij zijn in 2009 daar ook geweest in juni. Toen hadden wij onze 4 kinderen bij ons met hun partners. Het was een geweldige vakantie. Onze dochter is daar zwanger geraakt van hun tweeling. Onze ex schoondochter van een zoon. Na 9 maanden werden wij dus opa en oma van onze eerste kleinkinderen. Wij als grootouders vonden het zo geweldig dat we er graag nog een keertje naar toe wilden maar dan met z'n tweeen. Dat was dus in 2016. Het is een prachtig resort met hele vriendelijke mensen. Jammer dat wij toen een deel van de tropische storm Matthieu hebben meegemaakt. Op het eiland kun je hel leuke dingen doen. Je kunt met een schip varen en dan duiken. Jeep safari. Californië ligthouse. Er is zoveel. Je moet het zelf ervaren.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Airco

205 reviews over Hotel Amsterdam Manor Beach Resort in het Nederlands

Geweldig. Voor herhaling vatbaar.

Ina van Marle,
30-10-2018

Prachtig plekje

Robbert,
9-5-2018

Super hotel direct aan het strand! Prima service en erg gastvrij!

S&M Amsterdam Manor, Sales & Marketing Manager, 11-5-2018

Beste Robbert,

Bedankt voor uw review! We zijn blij te lezen dat u zo tervreden bent over uw verblijf bij Amsterdam Manor. Het doet ons goed te zien dat de liggen van de hotel en de gastvrijheid van het personeel zo in de smaak viel bij u.

Hopelijk tot snel :)

Zonnige groetjes,

Liefst 2 x per jaar genieten

Agnes Sampers,
14-4-2018

Super accomodatie direct aan het strand geweldige service goed restaurant

ABC Travel

in een woord een onvergetelijke vakantie wederom

Jan Hagens,
30-1-2018

Je bent vrij om te doen wat je wilt kunt zelf koken maar kan ook lekker in het restaurant eten. Was wel jammer dat ze ten tijde van ons verblijf aan het zwembad waren het werken, maar je hebt een mooi strand Eagle Beach voor je deur liggen. Dus het was iedere dag lekker naar het strand.

S&M Amsterdam Manor, Sales & Marketing Manager, 2-2-2018

Beste Jan Hagens,

Wat een mooi compliment geeft u ons al in de titel van uw review! Heel erg bedankt. We zijn erg blij te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad en zo heeft genoten van het strand. We hopen u graag weer te mogen verwelkomen bij Amsterdam Manor, we zullen er dan voor zorgen dat er een mooi plekje voor u klaar staat bij het gerenoveerde zwembad ;)

Zonnige groetjes,

fantastisch ligging op aruba

lia quint,
29-11-2017

de superior kamers zijn fantastisch, ruim en van alle gemakken voorzien

Geweldig

R.H.K.,
7-8-2017

Geweldig team, jammer dat er een weg tussen het hotel en het strand loopt.

AMBR Management, Sales & Marketing Manager, 8-8-2017

Dear R.H.K.,

Het is geweldig om te horen dat je een leuk verblijf bij ons had! Bedankt voor de tijd om ons resort te beoordelen! We hopen dat je snel terugkomt!

Heerlijk resort!

Mia,
31-7-2017

Wat een fijn plekje is dit! Kleinschalig, maar toch biedt het resort alles wat je nodig hebt: ruime, luxe appartementen, goede restaurants en het schitterende strand voor de deur! Samen met het vriendelijke personeel een echte aanrader!

AMBR Management, Sales & Marketing Manager, 3-8-2017

Dear Mia,

Het is geweldig om te horen dat je een leuke verblijf bij ons had! Bedankt voor de tijd om ons resort te beoordelen! We hopen dat je snel terugkomt en binnenkort naar ons gaat!

fantastische vakantie gehad

a.hartlief,
27-6-2017

alles was perfect.kamers waren schoon en lekker dicht bij het strand

Geweldige plek om vakantie te vieren

Yvonne
27-11-2016

Lokatie goed ,mooie kamers goed schoongemaakt vriendelijk personeel

fantasties en prijzig hotel prima personeel

jan en ina van marle van raalte
14-10-2016

prima verbijf, schoon, behupzaam en vrienelijk peroneel

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amsterdam Manor Beach Resort in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amsterdam Manor Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.