vakanties Oranjestad

Reviews over Oranjestad

Mega erg genoten !

Amber van den Berg,
    18-11-2018

Ik heb echt genoten, helemaal relaxed en private Island is echt geweldig !

Geweldig

Henk,
    17-11-2018

Mooi,kleinschalig opgezet appartementencomplex. Mooie tuin met zwembad en een geweldige beheerder die er voor zijn gasten is en trots is op wat hij heeft neergezet.

Geweldig

Esmee,
    16-11-2018

Heel mooi hotel en pluspunt dat je tijdens het verblijf gratis naar flamingo island kunt reizen.

Ik zou zo hier terug willen wonen

Shan,
    12-11-2018

Een heel fijn jaar gehad in mijn woning! Als er een probleem was, werd dit meteen opgelost.

Topverblijf

Hanneke Ruiter,
    8-11-2018

Patiri is een hele fijn en gezellig wooncomplex. Ik heb erg bijna een jaar lang met veel plezier mogen wonen en heb me in die tijd erg veilig gevoeld dankzij deze mooie locatie. Cor, Angela en Luc zijn erg fijne huisbazen bij wie je altijd terecht kunt met vragen en/Of hulp.

Oranjestad scoort een 8,4 uit 10, op basis van 146 reviews