Oranjestad

Reviews over Oranjestad

Niet erg bijzonder

Frank de B,
    8-10-2017

Leuke winkeltjes en eetgelegenheden. Eten vergelijkbare prijzen tot iets hoger als in Nederland. Lekker gegeten aan het water bij de Paddock. Luxe zaken gericht op de cruiseschepen. Op Palm beach heb je wel leuke shoppingmalls. En bij de lokale Jumbo die daar Superfood heet zit een eeetcafeetje waar je geweldig goed kunt eten voor redelijke prijzen. En uiteraard daar de huismerken van de Jumbo....

Gereisd met partner in oktober 2017

Beetje saai?

Meisje,
    31-7-2017

Toen wij boekte werd er ons verteld dat we dicht bij de stad zaten. Dat was ook wel zo namelijk dichtbij Oranjestad. Echter toen we er waren kwamen we erachter dat er niet veel te beleven valt. Overdag kan je er leuk shoppen maar er zijn niet veel restaurants of barretjes voor s'avonds. Hiervoor moet je echt naar Palmbeach. Daar kan je de leuke restaurants vinden en is het gezellig druk. In Oranjestad is niemand maar behalve beveiligers die rond lopen.

Gereisd met partner in juni 2017

Lenie Boogaard,
    26-2-2017

Stuk schonere stad dan toen ik die 8 jaar geleden verliet.

Er wordt NU ook afval gescheiden ingezameld.

De wilde honden zijn weg.

Mooie winkels en vooral de Chinese supermarkten de moeite waard om te bezoeken. Je vindt er net-meestal beneden-dat wat je zoekt.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

Toeristische stad met de haven zelf als hoogtepunt

Alexander N,
    19-9-2016

Saaie binnenstad met Veel winkels voor de cruise passagiers. Haven zelf is voor mij het mooiste met de vis charterboten, leguanen, fregatvogels en kleurige vissen in het helder blauwe water. Winkelcentrum is voor de USA toeristen /duur en exclusief en achter al dit< de normale lange winkelstraat met leuk gratis trammetje.

Zo iets van leuk voor 1 keer maar dan snel weer iets anders. Dus weer de haven .

Gereisd met partner in mei 2016

Even iets anders dan het strand

Jacinta,
    6-9-2016

Een gezellig centrum met de meest dure winkels waar je je ogen uitkijkt. Pak het trammetje voor een kleine rondleiding door de winkelstraten en maak vervolgens een lekker wandeling langs het haventje, er is altijd wel iets te zien.

Gereisd met partner in augustus 2016
Oranjestad scoort een 8,5 uit 10, op basis van 146 reviews