Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°26°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor White Beach (Rooi Santo) voor je op een rij gezet:

13 reviews over Appartement White Beach (Rooi Santo) in het Nederlands

Great place

Hans van Rosmalen/Tanya Liersen
9-4-2014

Het is een keurig en schoon appartement . De ligging is aan de doorgaande weg maar is niet hinderlijk, de ligging is in een rustige omgeving met een supermarkt op loopafstand. De locatie manager is zeer behulpzaam, via sms werd er vrijwel direct gereageerd. De prijs kwaliteit verhouding is prima. De accommodatie is minder geschikt voor kinderen.

Gereisd met partner in maart 2014

Leuk appartement, prijs kwaliteitsverhouding is prima. Wij verbleven in appartement aan de Rooi Santo. Er zijn nog twee andere complexen van dezelfde eigenaar. Van te voren weet je niet welk complex je zit. Prettig ontvangst door eigenaar. Appartement heeft woonkamer met keuken, slaapkamer en badkamer. Strak ingericht, grote patio met hangmat. In slaapkamer airco, het matras van het twee persoonsbed is prima, alleen matrashoes was te klein voor het grote dikke matras. Hierdoor laat deze vaak los en dat ligt niet lekker. Laat je huurauto afleveren bij het appartement. Deze auto is echt noodzakelijk, binnen 5 minuten ben je bij Palm Beach. Lopen is geen optie, verder weinig levendigheid rondom

complex. Palm beach heeft een lekker groot strand met veel facilteiten en te grote hotels (voor ons te groot, te massaal en te amerikaans) verder veel restaurants, hangt in de avond een leuke sfeer in dit gebied.

Gereisd met partner in januari 2012

perfect

christina
1-11-2012

We were really satisfied. Quiet location yet only 5 minutes away from the nightlife (Palm Beach). Several beaches near as indicated. The complex itself is very cozy, kind of Melrose Place on television. The apartments and the furniture are new so clearly that was also very clean. People mounted lighting in the park but we did not really bother because that was the day of arrival ready. The management was always friendly to us quickly accessible service with advice on which restaurants, tours etc. Relax, everything you wish!

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement White Beach (Rooi Santo) in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement White Beach (Rooi Santo) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.