Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor White Beach (Rooi Santo) voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement White Beach (Rooi Santo) in het Nederlands

Super vakantie gehad!!

Fam. Vos
30-10-2016

Wij zijn net terug van een super vakantie!!

Het appartement is super, ruimtelijke kamers, nette douche en slaapkamer. Dit is per wel afhankelijk van welk appartement je boekt. Wij kozen voor een 2 kamer appartement en waren verrast door de ruime veranda met hangmat. Eerste dag bezoek gehad van de manager, zij doet er alles aan om je vakantie super te maken.

Niks is teveel, en alles met dezelfde vriendelijkheid en glimlach.

De huurauto heeft Zulema voor ons geregeld voor een aantrekkelijke prijs. Wij werden door de vriendelijke man van het verhuurbedrijf opgehaald en bij het inleveren ook weer naar het appartement terug gebracht. Locatie was voor ons top, net buiten het toeristische gedeelte, maar met de huurauto prima te doen naar het strand.

Wij gaan zeker nog eens terug, alleen al door de vriendelijkheid van Zulema, de manager.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement White Beach (Rooi Santo) in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement White Beach (Rooi Santo) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.