Appartement White Beach (Rooi Santo) ****

Review geschreven door Fam. Vos

Super vakantie gehad!!

Fam. Vos,
30-10-2016

Wij zijn net terug van een super vakantie!!

Het appartement is super, ruimtelijke kamers, nette douche en slaapkamer. Dit is per wel afhankelijk van welk appartement je boekt. Wij kozen voor een 2 kamer appartement en waren verrast door de ruime veranda met hangmat. Eerste dag bezoek gehad van de manager, zij doet er alles aan om je vakantie super te maken.

Niks is teveel, en alles met dezelfde vriendelijkheid en glimlach.

De huurauto heeft Zulema voor ons geregeld voor een aantrekkelijke prijs. Wij werden door de vriendelijke man van het verhuurbedrijf opgehaald en bij het inleveren ook weer naar het appartement terug gebracht. Locatie was voor ons top, net buiten het toeristische gedeelte, maar met de huurauto prima te doen naar het strand.

Wij gaan zeker nog eens terug, alleen al door de vriendelijkheid van Zulema, de manager.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016