Appartement White Beach (Rooi Santo)

Appartement
Appartement White Beach (Rooi Santo)
9,1

13 reviews over Appartement White Beach (Rooi Santo) in het Nederlands

Aanrader!

Manieke Versluis
13-9-2018

White Beach appartementen, in de buurt van Palm Beach, is een fijne plek om je vakantie door te brengen. Zulema staat altijd voor je klaar. Het appartement biedt genoeg privacy met een leuk zitje waar je lekker kunt hangen (letterlijk in de hangmat) na een dagje op pad te zijn geweest. Tip: zorg voor goede muggenspray. Het zwembad in de leuk verlichte tuin, waar bijna alle zitjes aan grenzen, is een lekker zwembad om even in af te koelen. White Beach heeft 2 locaties, wij zaten op RS, waar zich 7 appartementen bevinden. Het zal er dus nooit druk aan voelen, heel prettig. Het appartement heeft een basis meubilair maar het is schoon en heeft genoeg om je vakantie prettig door te komen. Je hoeft geen handdoeken van thuis mee te nemen, wel strandhanddoeken. Er is een airco aanwezig en je hoeft geen extra geld hier voor te betalen. De Wifi is uitstekend, wat wij erg fijn vonden.

Susan
19-10-2017

Mooie tuin, geweldig. Echt een oase. Kleinschalig appartementencomplex , je heb eigenlijk het zwembad zga altijd voor jezelf. Veilige omgeving . Je ziet de hotels op afstand staan. Je bent er zo. Idem met de stranden.

Voor herhaling vatbaar

David en Wilma
10-10-2017

Zeer vriendelijk management die goed bereikbaar is en dagelijks op het park is, mooie tuin en zwembad.

Appartement is ruim van opzet, goed matras en veel privacy doordat alle appartementen soms grote soms kleine eigen terrassen hebben.

De buren verhuren fietsen ook makkeljik voor de liefhebbers.

Diverse mooie standen 10 minuten afstand.

Gewoon goed en conform de foto's

Anand
30-9-2017

Vriendelijk en bereikbaar management.

Eenvoudige maar complete inrichting en schoon!

Dichtbij de standen en de gezelligheid van Palm Beach.

Goedkoper dan hotel. Hier kon ik savonds zwemmen bij een hotel mag dat nooit.

Aanrader....waaar voor je geld.

Oase van rust en toch dichtbij de mooiste stranden

Jessica & Johan
29-9-2017

Zeer hygiënische accomodatie,met veel licht in de kamer, groot terras met zicht op de pool en de mooie bloemen. Groot zwembad met de hangmatten is een zeer aangename plek. Vlakbij de toeristische strip. (Grote BBQ free of charge in de tuin)

Schoon, mooie tropische tuin & warm ontvangst.

Francisco
28-9-2017

Dagelijks bezoek van de manager voor een praatje maar die tevens alles weet te vertellen over Aruba en je van advies kan voorziet!

Great great great!!

Een prima vakantie op een goede locatie.

Dhr Beke
6-5-2017

Je zit net buiten de drukte, maar met een auto ,noodzaak, ben je snel bij het strand, de hotels/winkels.

net appartement prijs/kwaliteit. goed

Connie
27-11-2016

Het appartement was op zich prima, netjes schoon. Ook het zwembad lekker. Het was alleen jammer dat je 's avonds echt niet buiten kon zijn, zoveel muggen. Het slot ging af en toe met de sleutel mee als je af wou sluiten. Dus een kluisje was fijn geweest. Verder prima airco en douche. Je hebt alleen echt een auto nodig. Het ligt aan een doorgaande weg, de 2.5 km naar het strand is prima te lopen. Maar er zijn nog heel veel andere strandjes die je moet zien.

Super vakantie gehad!!

Fam. Vos
30-10-2016

Wij zijn net terug van een super vakantie!!

Het appartement is super, ruimtelijke kamers, nette douche en slaapkamer. Dit is per wel afhankelijk van welk appartement je boekt. Wij kozen voor een 2 kamer appartement en waren verrast door de ruime veranda met hangmat. Eerste dag bezoek gehad van de manager, zij doet er alles aan om je vakantie super te maken.

Niks is teveel, en alles met dezelfde vriendelijkheid en glimlach.

De huurauto heeft Zulema voor ons geregeld voor een aantrekkelijke prijs. Wij werden door de vriendelijke man van het verhuurbedrijf opgehaald en bij het inleveren ook weer naar het appartement terug gebracht. Locatie was voor ons top, net buiten het toeristische gedeelte, maar met de huurauto prima te doen naar het strand.

Wij gaan zeker nog eens terug, alleen al door de vriendelijkheid van Zulema, de manager.

Prima en goed verzorgd appartement

Marriette
3-3-2016

Water in douche liep minder goed door maar dat werd prima opgelost.

Leuk appartement, goede faciliteiten en prima uitvalsbasis om eiland te verkennen. Eigenaresse erg behulpzaam en ze is een leuke, spontane gastvrouw, wat voor een goede en ontspannen vakantie sfeer zorgt. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement White Beach (Rooi Santo) in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement White Beach (Rooi Santo) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.