Appartement White Beach (Bubali)

Appartement
Appartement White Beach (Bubali)
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor White Beach (Bubali) voor je op een rij gezet:

24 reviews over Appartement White Beach (Bubali) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Helemaal goed

Otto
3-11-2017

Wij hadden een 2 bedroom apt. Schoon en knus. Woonkamer met complete open keuken. Het appartement heeft een terras aan de woonkamer vast zitten. Je woont dus als het ware altijd buiten met dat geweldige Arubaanse klimaat, met de keuken en de ijskast binnen enkele meters handbereik, ....geweldig toch!

Voorts een mooi onderhouden park met zwembad. Een grote vaste BBQ is gratis voor een ieder is ook wel zo makkelijk. Voor onze deur hing een handmat om na een beachdag ef een tukkie in te doen. Thanks Zulema geweldig zo als jij altijd voor iedereen klaar staat.

gr, Otto

Oase en friendship als second home

Martinus Josephine en nog 3
19-10-2017

Een zeer gezellige plek die alle comfort biedt.

Je voelt je thuis met een sympathieke gastvrouw .

Appartementen zijn ruimtelijk, schoon en met groot terras met poolview.

Algehele indruk is een en al care voor de accommodatie en de mens.

Helemaal goed.

Freek
10-10-2017

Ruimte, vriendelijkheid , ligging, alles mogelijk flexibele mentaliteit.

Bedankt voor het babybedje , de autohuur en alle tips!

Prima accomodatie & lokatie

Patrick en Marloes
30-9-2017

Locatie op loopafstand van Palm Beach. Inrichting is echt compleet incl. keukengerei.. 'S avonds nog lekker zitten op je eigen terras en een duik in het zwembad waar je op uitkijkt. White Beach is zeker een aanrader!!

Huurauto is aan te raden om het eiland te verkennen! Kan je via management regelen.

100 meter loopafstand is een geldautomaat en een lokale supermarket.

Superfood vergeljikbaar met Jumbo is met de auto 10 minuten.

Diverse stranden 5 minuten.

Zulema de manager is te gek. Altijd bereikbaar en behulpzaam. Zulema......bedankt!!

Fantastische week bij White Beach

Michelle
29-9-2017

- zeer ruim en schoon appartement

- goed werkende airco in zowel woon- als slaapkamer

- warm water

- goed bed/matras

- hartelijke ontvangst en goede service van Zulema de manager

- zwembadgedeelte heerlijk rustig, mooi aangelegd en goed onderhouden

- flexibiliteit bij uitchecktijd

- gratis parkeren voorzijde gebouw

- dichtbij Super Food , de stranden en restaurants

Helemaal goed...............aanrader!

Aanand
28-9-2017

Niets viel tegen maar je moet weten dat je een auto nodig heb om overal te komen op Aruba. Het is geen Nederland.

Vriendelijk personeel,

Kleinschalige accomodatie,

Rustig gelegen,

Gemakkelijk P,

Mooie verzorgde tuin en pool met BBQ,

Eenvoud maar compleet en verzorgd,

5 minuten Eagle Beach, Palm Beach , Superfood.

Bezoek ook eens het strand waar de locals gaan ....Boca Catalina en Arashi..... superrrrrrrrrrrr.

Geweldig!

Simon
28-9-2017

Knus en cozy complex, echt tropisch, grote appartementen en heel vriendelijke management. Een welkom ontvangst!!

Nooit meer naar deze appartementen

Maijer
25-9-2017

Er word veel belooft en de recensies waren OK maar volgens de eigenaresse was dat in het verleden. Appartement en zijn zeer gehorig en rust is ver te zoeken als je luidruchtige buren onder boven of naast je hebt zwembad is heel klein en appartementen zijn erg vies. Aruba is prachtig maar nooit meer hier heen...
Management, diekteur, 28-9-2017
Wij zijn geinformeerd dat eenmailig een andere gast/ander appartement een familiefeest heeft gehouden als afscheid. Deze hebben 15 mensen uitgenodigd. Dit is zonder toestemming van ons geschiedt. Te laat zijn wij hierover geinformeerd wat wij betreuren anders hadden wij eerder deze mensen hierop kunnen aanspreken en verzoeken te vertrekken. Andere mogelijke issues zijn ons nooit gemeld en de dagelijkse contacten met U waren prettig. Het spijt ons zeer dat hierdoor uw algehele ervaring downgraded is.

Super plek!

Sjors van der Zee
26-8-2017

Ging alleen een weekje naar Aruba, gekozen voor White Beach.

Goede keuze! Ruim appartement, erg schoon en van alle gemakken voorzien.

Leuk klein zwembad erbij.

Ligging is perfect, zolang je er een auto bij huurt.

Eigenaresse van het complex erg vriendelijk.

Groetjes Sjors

Een warm welkom

Chantal
15-6-2017

Warme, relaxte en hartelijke ontvangst gekregen. We hadden één voorval waarbij de stroom uitviel, maar dit werd razendsnel opgelost ! Prima verblijf voor deze aanbiedingsprijs. Prijs/kwaliteit is in orde, Zulema ( en Walter niet te vergeten :) ) , dank jullie wel voor de service !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement White Beach (Bubali) in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement White Beach (Bubali) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement White Beach (Bubali) scoort een 8.24 uit 10 op basis van 32 reviews.